Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2018


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen, ik kan er weer een dagje tegenaan ;) 
Maar eerst een bakje. 

1122248.jpg            Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding              Gerelateerde afbeelding

Heerlijk toch Nicky, zo'n lange vrije dag voor je hebben liggen? Veel plezier samen. 

Pffff, Asterix, das niemooi. 
Wij hebben/hadden de hond altijd de eerste periode in een doos naast het bed. 
Een doos waar hij/zij niet uit kan, gaat hij /zij dan miepen dan is het een kwestie van even hand op het koppie 
leggen en dan is het verdriet snel over. 
Wil je de hond uiteindelijk niet op de slaapkamer dan in de weken die volgen telkens iets verder van bed en 
uiteindelijk de kamer uit.... 
 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

vannacht op mijn fiets op de vlucht geweest voor
een groepje mensen die ik vanaf de dijk een lijk had zien begraven
lees blijkbaar een spannende thriller momenteel op bed voor het slapen gaan;)

Gelukkig leeft Joep dus nog wel Asterix. Tip Von klinkt als hoe wij het ooit met huildochter deden.
Wel in bed eerst, later in mandje ernaast en veel later in eigen kamer. Maar we moesten er evengoed nog
vaak uit voor haar, slopende maanden weet ik nog. Vaak verzucht; kon ze maar praten. Toen ze eenmaal praatte........:face-icon-small-shocked::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan natuurlijk ook Yvonne.
Ik weet niet meer hoe we dat 20 jaar geleden hebben gedaan met de pup die we toen hadden.

We waren allebei zat van de wijn denk ik en door het piepen heengeslapen. :blush:

Ik heb wel gelezen dat ze op de manier die jij beschrijft er aan kunnen wennen, of de eerste nachten isoleren en laten wennen aan het alleen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Wil je een dikke smakkerd?

Nee nee beter niet aaien als Joep miept. Zo weet hij dat als hij miept, hij aandacht krijgt, dus blijft het doen. Een broek of deken met jouw geur is meestal genoeg. En natuurlijk een keertje uitlaten 's nachts. Meestal is het miepen na een paar dagen over, 't is even moeilijk voor hem zo alleen. Maar komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er liep hier een reeks rond alcohol. Mensen drinken gemiddeld twee eenheden per dag. Dus twee zussen gingen in deze reportage testen wat voor impact dit heeft op je lichaam en geest. Vijf weken lang moesten ze minstens twee eenheden per dag drinken en mochten ze niets weigeren wat hen werd aangeboden. Aan t begin van de reeks deden ze een reeks lichamelijke testen. Gisteren, de laatste dag, dezelfde testen opnieuw. Ik schrok van de resultaten. Te weten dat ik jaren meer dronk dan hen. 

Zoals ze t noemen..a slow killer

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei bolletje:

Nee nee beter niet aaien als Joep miept. Zo weet hij dat als hij miept, hij aandacht krijgt, dus blijft het doen. Een broek of deken met jouw geur is meestal genoeg. En natuurlijk een keertje uitlaten 's nachts. Meestal is het miepen na een paar dagen over, 't is even moeilijk voor hem zo alleen. Maar komt goed.

Ik weet dat je ongewenst gedrag moet negeren.
We hebben hem vannacht in de keuken gelaten met de deur dicht, daar kan hij niets slopen.
Ik weet niet of het aanlaten van een lamp iets uit zal maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bolletje:

Moghu Wil je een dikke smakkerd?

Nee nee beter niet aaien als Joep miept. Zo weet hij dat als hij miept, hij aandacht krijgt, dus blijft het doen. Een broek of deken met jouw geur is meestal genoeg. En natuurlijk een keertje uitlaten 's nachts. Meestal is het miepen na een paar dagen over, 't is even moeilijk voor hem zo alleen. Maar komt goed.

Klopt, zeker niet erheen. Juist wachten tot ie stil is voor je hem gaat uitlaten. Altijd rustig zijn belonen en janken negeren. Boos worden hoeft niet/helpt ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bumperjim:

Klopt, zeker niet erheen. Juist wachten tot ie stil is voor je hem gaat uitlaten. Altijd rustig zijn belonen en janken negeren. Boos worden hoeft niet/helpt ook niet. 

Ach, 't is maar net welke 'opvoedstroming'  je volgt... dit is onze vijfde hond en gelukkig zijn ze met de 'softe' manier toch ook goed terechtgekomen. ;)
Marq veel plezier in Amersfoort. 
Cleo, genieten van de sinterklaasvoorpret, leuk! 
En Fleur, fijn je weer te zien hier :heart:, en jaaaa, wat kan drank een hoop ellende aanrichten.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi.... ik heb nog een foto van mijzelf ergens in de oertijd als volendamse, ik was toen 6.... 
Maar hartstikke leuk Nancy en heel heel veel plezier vandaag. 

Ik ga aan de slag hier, genoeg te doen weer. 
En onverwacht dochter die langs komt, gezellig even naar de stad straks... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis inderdaad zo met die opvoedstromingen... van kinderen en honden.

Ik heb ‘de nieuwe’ twee nachten naast mijn bed in de bench laten slapen.

Daarna heb ik drie nachten bij hem boven geslapen. Steeds meer uit het zicht. En nu slaapt ie heerlijk alleen in zijn bench. En ik ook weer in mijn eigen bed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat mijn moeder nog ergens een serie zwartwitfoto's heeft van haar met m'n vader, ook ik Volendams kostuum.
Ik vind het mooie foto's omdat ze daar allebei nog zo jong zijn. Nog van voor ik als oudste geboren werd. Waarschijnlijk
waren ze net of net nog niet getrouwd, dus halverwege jaren vijftig. Verder vind ik het maffe foto's.. hoe komen/kwamen
ze erbij om zich zo vast te laten leggen.. Misschien een ideetje van m'n vader? Die was buitenlander en keek daar misschien anders
tegenaan.? Maar ja, andere tijden. Toen zag je ook nog regelmatig auto's rijden met zo'n bloemenkrans voor op.. waren ze naar
de bollen geweest..<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben de honden 's nachts op de slaapkamer, in het hoekje wat het verst van ons bed is. Toen de jongste drie jaar geleden bij ons kwam
hadden we hem 's nachts in de bench maar hij had het 'voordeel' van z'n grote 'hondenbroer' naast hem. Wel soms piepen in het begin, dan
er uit en even naar buiten plasje doen.. maar eenmaal zindelijk ook met open bench. In het begin natuurlijk een hoop nachtelijk gescharrel, maar
het is inderdaad allemaal vanzelf goed gekomen. Lijkt achteraf een fluitje van een cent maar was best gedoe. Nu slapen ze 'gebroederlijk' naast
elkaar, de oudste in een mand, de jongste op een kussen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...