bumperjim Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 TGIF! Goedemorgen met zn allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Wat is tgif? Goedemorgen straks naar revalidatie en dan weer weekend Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Thank god it’s Friday Rupsjenooitgenoeg, bolletje en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goeie morgen Lars en B.J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Op die fiets ja alweer vrijdag dit weekend kijken of er tijd is om sinterklaas kado te kopen de feestdagen komen er weer aan ook wel weer gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goedemorgen lieve @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goedemorgen mensen. Een nieuwe dag. Gratis en voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 goeiemorgen frummers. BJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Zo, de hond heeft de eerste nacht doorstaan en wij ook. Een paar keer wat gejank gehoord en maar laten janken, duurde steeds maar een kwartierje, schat ik. Enkele mooie drollen geproduceerd op de vloer van de bijkeuken. Goedemorgen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goedemorgen allen. Dagpact: Lars Kohtje Zo, daar gaan we weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lili1975 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Mogge! Hoe gaat het nou met je Lili? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goedemorgen frummers. Het is weer hartstikke koud, maar de zon schijnt, da's mooi. En binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lili1975 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Gaat beter bumberjim,ik heb wat kunnen slapen voel me wat beter, lekker koffie drinken,ik hoop dat ik altijd zo sterk zal blijven,ook over 10 dagen of over 2 weken, dat is mijn grootste angst dat ik weer terug zal vallen, daarom ben ik blij met jullie allemaal, want dan sta ik er niet alleen voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goedemorgen Wat leuk die verhalen over de nieuwe huisdieren. Hier lag dochter vanmorgen op het kleed een spelletje te doen op de tablet. Kat ernaast en die ging mee spelen. Hondjes vangen op de tablet. Was zo schattig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Leuk Nicky. En Asterix, fijn dat het goed ging vannacht met de kleine en jullie toch nog wat uurtjes hebben kunnen slapen. Hoe is mevrouw Asterix er onder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 En Lili, fijn dat het goed gaat. Houden zo ... zou ik zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Het is blijkbaar alweer vuurwerktijd. Gisteren op de fiets zag ik al een paar jongens vuurwerk afsteken. Mevrouw verderop aan de wandel met hond en die hond werd helemaal angstig en dol. Ik vind het toch zó zielig voor de beestjes. En dan is het pas november. En hier in de flat hebben sommige mensen al de kerstboom staan. Dat is wel heel vroeg hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lili1975 Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Dankje Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: Hoe is mevrouw Asterix er onder? Gemengd, dolblij met het hondje natuurlijk, maar het moet nog een plek krijgen, haar zenuwen houden haar nog teveel bezig. Wel heeft ze sinds lange tijd weer eens gelachen, kijk, daar doen we het voor. 23 november 2018 bewerkt door Asterix nancy, lady jane, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Goedemorgen Dat is mooi @Asterix. Ik hoop van harte voor haar én voor jou dat het hondje haar helpt om uit de diepste dalen te kunnen klimmen. Dat zou wat zijn! Ik gun haar de weg omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 Merci Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 3 uur geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers. BJ Oh ja vergeten, er moet mateloos geconsumeerd worden vandaag. Maar ik kan niks bedenken wat ik nodig heb op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2018 Rapport Share Geplaatst 23 november 2018 ik een nieuw matras , bankstel en telefoon. Maar geen zin me gek te laten maken hoor, en gelukkig ook geen echte tijd vandaag en morgen dus ik ben beschermd tegen impulsieve koopjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden