Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 november 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

Ik mag eerst zo mijn huisje eens aan kant brengen
want vanavond in filmhuis bardienst en daarna kan ik altijd
een paar dagen geen vaat meer zien;)
en tussendoor naar Utrecht Galgewaard om dochter aan te moedigen;
mijn minst favoriete sporthal, een en al ijzeren galm, en we zitten soms zo ver weg
van de speelvelden dat niemand ons kan horen aanmoedigen, duimen dat nu
het veld pal onder ons eens aan de beurt is. Scheelt enorm in spelbeleving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, maar ik herken het wel hoor Cleo en lady jane. 't Is alleen dat ik me heb aangeleerd om 's avonds niets meer te nemen. Een heel enkele keer nog
wel eens een handje pinda's en een half glaasje cola. Maar die onmatigheid was/is daar ook de reden voor.

Hier ook weer lawaaiige buurman afgelopen nacht.. had weer eens "gillende keukenmeiden" op bezoek tot diep in de nacht. Van die jonge meiden
die van die harde schelle stemmen hebben. En maar lachen, "zingen" en luid fluisteren en om een uur of vier zeer uitgebreid en luid afscheid 
nemen op straat, onder ons slaapkamerraam. Och, we wennen eraan, al went het nooit. En 't is verder geen kwaaie. Alleen jong en gek op meisjesgezelschap
terwijl hij op jongens valt. En hij gaat in januari verhuizen. En.... en..... en 's morgens lijkt het allemaal weer minder erg. In het begin zeiden we er wel eens
wat van, maar dat werkt niet langdurig. Duizend maal excuses en weer vergeten.. Wij zijn ook van die ouwetjes, hè? Maar wel z'n enige directe buren. En de
muren zijn wel dik tussen onze woningen maar zonder spouw. Nou ja... ik mag hem wel lijen. Dat maakt dan weer een hoop goed. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bor, je hebt het over je zoon, neem ik aan? Van harte gefeliciteerd met je 'kerel'.. gebakken eieren met spek en kaas als ontbijt.. 't is lang geleden
dat ik dat op m'n nuchtere maag naar binnen kon werken. :)

Ons hondje wordt maandag dus ook 16. Die wordt echt oud, en dan bedoel ik oud oud ineens. Maar ook trots op hem.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei jopie:

...had iemand het over zorgelijk, @Kohtje:P

Uhhh... nee. Hier niet gelukkig. Maar de schooldokter vroeger vond dat ik tè speels was, net als de leraar Engels in de brugklas en de leraar geschiedenis en
die van wiskunde en nog een paar. Ik had ook niet de indruk dat Bor zich zorgen maakt, gezien haar :) achter haar mededeling. Eigenlijk slaat mijn
antwoord aan haar dus helemaal nergens op maar ging ik even terug in de tijd n.a.v. eigen ervaring en een antwoord gaf waarvan ik wilde dat mijn ouders
dat destijds tijdens een klassenavond aan die leraren hadden gegeven. Zoiets.. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet ik dan wel weer toegeven dat ze in mijn geval misschien wel gelijk hadden, die leraren en schooldokter.. ik ben nooit echt volwassen geworden
en speel me nog altijd het liefst door het leven heen. Ik doe wel m'n best maar moet niet te serieus genomen worden. Hoewel... soms wel een beetje, maar
niet al te vaak. Graag zelfs niet al te vaak. Maar ook graag wel af en toe.   Hihi... wat een lapzwans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...