bumperjim Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Morgen! Slapen jullie allemaal uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Nee hoor, ben al ruim een uur op. Met de krant en koffie....heerlijk! Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 (bewerkt) Goedemorgen Jim, Ja, heerlijk uitgeslapen weer. Nu eerst een bakje. 17 november 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Yep. Bakje koffie, kop thee, krantje op de telefoon... had graag een echte gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Ik heb een digitaal abonnement met in het weekend een 'echte' ... snap wat je bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Goedemorgen allen. dagpact: Sober Kohtje Beetje misselijk van de bitterballen, chips, miniloempia's, nootjes, wortel, koffie, cola, .... onmatigheid, ook tijdens The Voice kijken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 goeiemorgen frummers en Koh: een beetje virtueel afkicken dan maar of een paar treetjes lager richting etendebaas Asterix en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Goedemorgen! Hier druk aan de studie, straks de intocht van Sinterklaas op tv kijken met kleindochter, helemaal leuk! En dan vanavond uit eten met familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Gaat de Sint ook mee uit eten Nanc.? Goeie morgen frummels. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Ik mag eerst zo mijn huisje eens aan kant brengen want vanavond in filmhuis bardienst en daarna kan ik altijd een paar dagen geen vaat meer zien en tussendoor naar Utrecht Galgewaard om dochter aan te moedigen; mijn minst favoriete sporthal, een en al ijzeren galm, en we zitten soms zo ver weg van de speelvelden dat niemand ons kan horen aanmoedigen, duimen dat nu het veld pal onder ons eens aan de beurt is. Scheelt enorm in spelbeleving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Goedemorgen net wakker hier. Wakker gemaakt zo douchen Dagpact: Sober Kohtje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 14 minuten geleden zei Cleo66: Blèh kohtje herkenning Virtueel hoor, zie voice of holland draadje... In real life de hele avond op 1 kopje koffie aan het begin van de avond en verder helemaal niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 ik zit daar tussenin; wel zakje tortillachips op, en mandarijntjes en 3 bakken koffie. maar als ik schuimpjes in huis gehad zou hebben, waren die nu ook op de mini loempiaatjes heb ik braaf in de diepvries gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 O, maar ik herken het wel hoor Cleo en lady jane. 't Is alleen dat ik me heb aangeleerd om 's avonds niets meer te nemen. Een heel enkele keer nog wel eens een handje pinda's en een half glaasje cola. Maar die onmatigheid was/is daar ook de reden voor. Hier ook weer lawaaiige buurman afgelopen nacht.. had weer eens "gillende keukenmeiden" op bezoek tot diep in de nacht. Van die jonge meiden die van die harde schelle stemmen hebben. En maar lachen, "zingen" en luid fluisteren en om een uur of vier zeer uitgebreid en luid afscheid nemen op straat, onder ons slaapkamerraam. Och, we wennen eraan, al went het nooit. En 't is verder geen kwaaie. Alleen jong en gek op meisjesgezelschap terwijl hij op jongens valt. En hij gaat in januari verhuizen. En.... en..... en 's morgens lijkt het allemaal weer minder erg. In het begin zeiden we er wel eens wat van, maar dat werkt niet langdurig. Duizend maal excuses en weer vergeten.. Wij zijn ook van die ouwetjes, hè? Maar wel z'n enige directe buren. En de muren zijn wel dik tussen onze woningen maar zonder spouw. Nou ja... ik mag hem wel lijen. Dat maakt dan weer een hoop goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Goedemorgen, wat was het gezellig hier gisteravond in de huiskamer. Heerlijk geslapen. Blij wakker. * Antabus ingenomen * Dagpact: Sober Kohtje Lars Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Ha Bor, je hebt het over je zoon, neem ik aan? Van harte gefeliciteerd met je 'kerel'.. gebakken eieren met spek en kaas als ontbijt.. 't is lang geleden dat ik dat op m'n nuchtere maag naar binnen kon werken. Ons hondje wordt maandag dus ook 16. Die wordt echt oud, en dan bedoel ik oud oud ineens. Maar ook trots op hem.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Bor, van harte gefeliciteerd! En Koh ook voor komende maandag. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Het lukt me nog niet om leuke afbeeldingen kleiner dan 1 mb te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Van harte gefeliciteerd met jouw zoon Bor. Ja, heel bijzonder dat wij een beetje getuige mogen zijn van hoe hij opgroeit tot 'groot'.... Ik hoop dat je aan het eind van vandaag heel moe, maar heel blij bent Bor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Da's niks zorgelijks, Bor. Er zijn gerenomeerde architecten die nog met lego 'spelen'.. en tegenwoordig van dat technische lego waar ik als ouwetje ook nog wat van kan leren. Als wij jouw vrienden zijn, dan ben jij automatisch onze vriendin. Goh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Van harte gefeliciteerd @Bor maak er met elkaar een geweldige dag van heb een leuk shirt voor hem gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Van harte Bor Happy birthday sweet sixteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 56 minuten geleden zei jopie: ...had iemand het over zorgelijk, @Kohtje? Uhhh... nee. Hier niet gelukkig. Maar de schooldokter vroeger vond dat ik tè speels was, net als de leraar Engels in de brugklas en de leraar geschiedenis en die van wiskunde en nog een paar. Ik had ook niet de indruk dat Bor zich zorgen maakt, gezien haar achter haar mededeling. Eigenlijk slaat mijn antwoord aan haar dus helemaal nergens op maar ging ik even terug in de tijd n.a.v. eigen ervaring en een antwoord gaf waarvan ik wilde dat mijn ouders dat destijds tijdens een klassenavond aan die leraren hadden gegeven. Zoiets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2018 Rapport Share Geplaatst 17 november 2018 Nou moet ik dan wel weer toegeven dat ze in mijn geval misschien wel gelijk hadden, die leraren en schooldokter.. ik ben nooit echt volwassen geworden en speel me nog altijd het liefst door het leven heen. Ik doe wel m'n best maar moet niet te serieus genomen worden. Hoewel... soms wel een beetje, maar niet al te vaak. Graag zelfs niet al te vaak. Maar ook graag wel af en toe. Hihi... wat een lapzwans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden