Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 november 2018


lady jane

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Ik zie dat er al taart staat, en er komt ongetwijfeld nog meer taart bij, 
dus daar hoef ik me niet mee bezig te houden. 
Koffie dan maar en thee. 
 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

Lars van harte jongen, het was soms hartstikke moeilijk, en soms nóg wel, maar je hebt het 
toch maar voor elkaar gekregen.  Petje af voor jou hoor. 

Gerelateerde afbeelding
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil toch nog iets meer zeggen over 'het jaar van Lars'... 
Gefeliciteerd Lars. 
Je mag hartstikke trots op jezelf zijn en blij met zo'n mijlpaal. 
Het rugzakje dat jij met je meedraagt is een zwaar exemplaar. 
Maar je draagt het toch maar. Leren omgaan 'met' en aanvaarden dat het niet meer over gaat.... 
om dat te kunnen moet je sterk zijn, heel sterk. 
En dat bén jij. Dat laat je keer op keer zien. 
Dat dat niet zonder slag of stoot gaat is alleen maar heel logisch. 
Dat je af en toe een gigamopperbui hebt... het zou vreemd zijn als je dat niet zou hebben. 
Je bent hier gekomen als getrouwd man met een huis, een baan en een drankprobleem. 
Inmiddels ben je gescheiden, en woon je begeleid en krijg je veel hulp. 
En toch ben je overeind gebleven.... anders dan je voor ogen had, maar jeetje, wat een sterk mens... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! @Lars gefeliciteerd, een heel jaar... zoals ik hier ergens las (volgens mij kwam die van Kohtje) een heel jaar lang nuchter rond de zon gedraaid. (Hij zei het anders geloof ik) Mooi idee vind ik dat. Wat zal je trots zijn op jezelf en terecht. Zo even je speech lezen op t jaarpact. Ik hoop dat ik jou over 2 maanden kan volgen. :rose:geniet van je mega ijscoupe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Vdb-forummers,

Allereerst @Lars van harte gefeliciteerd. Heb door mijn afwezigheid hier jouw struggle gemist,

maar ben blij te lezen dat je met veel tegenslagen toch overeind bent blijven staan. Diepe buiging hier.

Inmiddels woon ik alweer een jaar in Portugal en zal binnenkort mijn profiel en verhaal bijwerken.

in het kort vwb adb: Van de laatste 15 jaar ben ik zo’n 98% adb geweest en zeker nu de laaste 14 maanden 

of zo echt helemaal 100% adb.

 

heb velen hier gemist, merk ik nu ik zo’ warm bad lees vwb Lars.

 

moet nu snel mijn generator gaan checken voor mijn solar backup... tot snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, gefeliciteerd :heart:-tje! Ik ben zó trots op je! Wat een enorme strijd is dit voor je geweest. Je hebt gevochten en je bent eruit gekomen als een baas! 

Jij hebt mij door wat moeilijke momenten heen getrokken met je droge eerlijke opmerkingen en je bent voor mij de lijm die het forum bij elkaar houdt. Wat jij hebt gedaan op dit forum toen jowan meldde dat hij ging sterven zal ik nooit vergeten. 

Je bent écht en ik ben blij dat ik je ken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...