lady jane Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Lars van harte gefeliciteerd met deze geweldige mijlpaal. Voor bij de koffie van Von straks een lekker stuk taart erbij. Nietmeer en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goede morgen! Lars gefeliciteerd! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Lars jongen, wie had dat ooit gedacht? Ik ben blij voor jou! En wat mooi om te lezen dat Hut je door dik en dun gesteund heeft. Geef haar een dikke knuffel. De kracht van een maatje.... Maak er een mooie dag van met een super mega ijscoup! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goedemorgen dat is leuk wakker worden zo bedankt. Taart in overvloed vandaag want @Reacher staat ook al in de keuken neem ik aan. Ook vandaag gewoon weer op het dagpact. Zo ben ik er gekomen dag voor dag Dagpact: Lars Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goedemorgen forumleden Gefeliciteerd Lars,een grote stap voorwaarts. Mooie zaterdag iedereen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goedemorgen frummers. Ik zie dat er al taart staat, en er komt ongetwijfeld nog meer taart bij, dus daar hoef ik me niet mee bezig te houden. Koffie dan maar en thee. Lars van harte jongen, het was soms hartstikke moeilijk, en soms nóg wel, maar je hebt het toch maar voor elkaar gekregen. Petje af voor jou hoor. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Dank je wel @Yvonne op het jaarpact heb ik mijn speech geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Wil toch nog iets meer zeggen over 'het jaar van Lars'... Gefeliciteerd Lars. Je mag hartstikke trots op jezelf zijn en blij met zo'n mijlpaal. Het rugzakje dat jij met je meedraagt is een zwaar exemplaar. Maar je draagt het toch maar. Leren omgaan 'met' en aanvaarden dat het niet meer over gaat.... om dat te kunnen moet je sterk zijn, heel sterk. En dat bén jij. Dat laat je keer op keer zien. Dat dat niet zonder slag of stoot gaat is alleen maar heel logisch. Dat je af en toe een gigamopperbui hebt... het zou vreemd zijn als je dat niet zou hebben. Je bent hier gekomen als getrouwd man met een huis, een baan en een drankprobleem. Inmiddels ben je gescheiden, en woon je begeleid en krijg je veel hulp. En toch ben je overeind gebleven.... anders dan je voor ogen had, maar jeetje, wat een sterk mens... Lars en kruidenthee67 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Wat een mooie woorden word er verlegen van dank je wel Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goeie morgen mensen, Even kijken waarom Lars zo'n mooie taart heeft gekregen...…………………………………. Joh wat goed zeg. Ondanks veel moeilijkheden één jaar niet gedronken. Super kerel. Dat mag flink gevierd worden Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Een hele goede morgen allemaal Lars , al gefeliciteerd op het jaarpact Maar nogmaals; Van harte gefeliciteerd Volg je uiteraard altijd, en weet hoe moeilijk je het soms had Lekker genieten van deze dag Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Maar goed, Ik ga maar weer eens aan het werk (Het stucwerk in de badkamer droogt al lekker ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Lars, zo hé.. Hartstikke van harte gefeliciteerd, man. Ook aan je zere pootje. Dat jullie samen er maar een mooie dag van mogen maken. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goedemorgen. @LarsWat een topprestatie! Gefeliciteerd. * Refusal ingenomen * Dagpact: Lars Tatum Kohtje en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Tatum, hup, hup..., nog even en dan ben jij óók aan de beurt voor een eigen taart. Achteraf vliegen jaren altijd voorbij, hoor ik zo wel eens.. Gisteren is al weer geweest. Oók een topprestatie, Vandaag duurt (in totaal) ook maar weer 24 uur, dat gaat je lukken, meis. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Koh....ik blijf doorgaan. Elke dag een Refusal. Mijn baas verdiend het. En ik ook. En als ik het moeilijk heb kom ik hier wel drankjanken. Gaat sneller voorbij dan een terugval. Ik vind het zo fijn dat ik op jullie allemaal bouwen kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goedemorgen! @Lars gefeliciteerd, een heel jaar... zoals ik hier ergens las (volgens mij kwam die van Kohtje) een heel jaar lang nuchter rond de zon gedraaid. (Hij zei het anders geloof ik) Mooi idee vind ik dat. Wat zal je trots zijn op jezelf en terecht. Zo even je speech lezen op t jaarpact. Ik hoop dat ik jou over 2 maanden kan volgen. geniet van je mega ijscoupe. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Goedemorgen Vdb-forummers, Allereerst @Lars van harte gefeliciteerd. Heb door mijn afwezigheid hier jouw struggle gemist, maar ben blij te lezen dat je met veel tegenslagen toch overeind bent blijven staan. Diepe buiging hier. Inmiddels woon ik alweer een jaar in Portugal en zal binnenkort mijn profiel en verhaal bijwerken. in het kort vwb adb: Van de laatste 15 jaar ben ik zo’n 98% adb geweest en zeker nu de laaste 14 maanden of zo echt helemaal 100% adb. heb velen hier gemist, merk ik nu ik zo’ warm bad lees vwb Lars. moet nu snel mijn generator gaan checken voor mijn solar backup... tot snel Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Lars, gefeliciteerd -tje! Ik ben zó trots op je! Wat een enorme strijd is dit voor je geweest. Je hebt gevochten en je bent eruit gekomen als een baas! Jij hebt mij door wat moeilijke momenten heen getrokken met je droge eerlijke opmerkingen en je bent voor mij de lijm die het forum bij elkaar houdt. Wat jij hebt gedaan op dit forum toen jowan meldde dat hij ging sterven zal ik nooit vergeten. Je bent écht en ik ben blij dat ik je ken. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Dus ik ben even naar China geweest om een taart voor je te bakken. Lars en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ik dacht dan heeft iedereen op het forum een stukje en je familie en de mensen van je thuis ook. Lars en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Er zitten 329 ingrediënten in dus er is vast wel een stukje met wortelen voor de konijnen en een met zaadjes voor je vogels. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden