Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 oktober 2018


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Gezellig Lars, inderdaad wat afleiding voor je. Ik heb niet bijgelezen maar begreep dat je geopereerd gaat worden aan je enkel toch? Kan je nu niks of lukt het om je een beetje voort te bewegen?

Ik ga straks in het nieuwe huis aan de muren van mijn eigen slaapkamer beginnen. Kamer van dochter is al klaar en extra slaapkamer (omgedoopt tot kattenkamer) ook. Stukje bij beetje begint het op te knappen. Zal vanavond mijn spieren wel voelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Gat in de dag geslapen, had het blijkbaar nodig :) 
Wel al een was in de machine, de douche gedaan, dus klaar voor wat komen gaat. 
Eerst een bakje nu .  
 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

Lars wat ellendig dat je toch geopereerd moet worden. 
Maar hopelijk gaat het herstel dan een stuk sneller... 
Sterkte man. 

Nicky, klinkt goed, schiet lekker op.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie zonnige morgen weer frummers,
wat boffen we toch dit jaar met het weer.

Lars neem jij de honneurs waar vanmorgen?
Ik ga bij mijn dochters wedstrijd kijken en kan de
Oranje dames helaas niet zien tegen china. Ze gaan
het zwaar hebben ben ik bang maar ik gun ze zo die bronzen
medaille.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de kat zijn pilletjes, @spirit, kun je zo'n pil niet fijn malen en door zijn eten doen?

Voor de onrust heb ik niet zo even een kant en klare tip. Ik hoop echt dat je snel weer wat rust en een veilig thuisgevoel terug kunt vinden. Een middagslaapje, doe je dat wel eens?

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spiritEcht niet meer binnen laten. Nooit meer. Desnoods het woord "nee" op je deur plakken. Anders kom je er nooit vanaf. Geef hem - in jouw gedachten - een zelf gekozen bijnaam. "De drammer" "de viespeuk" "de zuiperd"of iets dergelijks. Maak hem in je eigen ogen een beetje belachelijk zodat je er wat om kunt lachen. Dat maakt je sterker en minder bang.

 

Ik was zelf erg positief vandaag. Heb me zomaar opgegeven bij Lexa.nl om eens te kijken of ik een speciaal iemand kan vinden. Ze doen daar ook aan een soort feestjes waar je elkaar in real life kunt ontmoeten. Direct al een paar leuke foto's van mannen gezien in de buurt. En andere mannen zagen mijn foto's en omschrijving wel zitten. Het is nog niet van twee kanten. :D

Verder heb ik lekker schoongemaakt, helemaal happy. Maar ineens krijg ik nu trek. Bedacht ineens allemaal kleine dingetjes - zoals afwasmiddel - wat ik zou kunnen halen. Maar de fles kwam er achter aan. Dus ik blijf thuis. Ik voel me zomaar een beetje eenzaam, terwijl ik me nooit eenzaam voel als ik alleen ben. Ik doe maar rustig aan nu, heb thee gemaakt en ga zo eten maken. Vanavond lekker voor de tv hangen. Morgen geen kater..... :D

Heel fijn dat ik hier een plekje heb om dit te kunnen delen. Dank jullie wel. :):heart:

bewerkt door Tatum
laatste zin toegevoegd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @spirit ook op een datingsite zijn de mensen niet altijd wie ze echt zijn. Pas er mee op! En dat verhaal van de buurvrouw dat was toch al een paar weken geleden? Hier dochter geweest. Eindje gewandeld en ergens gegeten en om 2 uur is ze weg gegaan. Ik geslapen ben net wakker. We gaan pannenkoeken eten er hang al een heerlike lucht van het bakken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...