MarQ Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Mogguuhh....... nieuw draadje/dagpact & droge afmelding van gisteren , fijne dag allemaal ! Dagpact: MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Goedemorgen mooi weer komt er aan en hoera ben vrij vandaag dus genieten Dagpact: Marq Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Dagpact; vandaag drink ik niet..... vanochtend stukje hardlopen en genieten van het mooie weer. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Goedemorgen, Tijd geleden dat ik hier was. Ben van plan per 1 november in ieder geval 90 dagen niet te drinken. Lichaam heeft even een tijdje een welverdiende vakantie nodig, dus ook weer sporten enz.. Ga aan het werk. Later Toine nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Goedemorgen frummers. Het werd gisteren laat, heel laat, dus vanmorgen ook laat, heel laat. Maar zoals altijd: eerst een bakje. Fijn je weer te zien hier @toine, hoewel de reden minder is. Logischerwijze zou ik zeggen: waarom pas vanaf 1 november, maar uiteraard is dat helemaal aan jou. Gaat het nog steeds goed met jouw bedrijfje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Moghu mensen, Welkom terug Toine. Gisteren met m'n hondje naar de dierenarts omdat mijn hondje en ik dachten dat ze heel erg ziek was. Maar ze is een beetje erg kleinzerig. Dierenarts kon niets vinden dus een drankje gekregen en vanochtend heeft ze gewoon gegeten en weer gedronken Joepie. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Goedemorgen Yvonne, Gaat erg goed met bedrijfje, ben sinds kort ook op zoek om iemand aan te nemen, gaat niet meer alleen. Geen klagen dus, maar ben zo iemand die in alles extreem is, heb dan ook veel te hard gewerkt de laatste tijd, dus even beetje op de rem en wat activiteiten overdragen. Werk en geld is leuk, maar gezondheid belangrijker. Even koffie en dan weer aan het gangetje ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Goedemorgen, Succes Toine.! en fijn Bolletje dat het hondje weer oké is, altijd een zorg als die moppies zich niet goed voelen. Dagpact: MarQ Lars Nietmeer fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Een hele goede morgen allemaal, Toine, Welkom back, harde werker Goed van je plannen om 3 maanden niet te drinken. Hier alles prima Lekker vrij vandaag, dus eindelijk eens die vieze buitenramen zemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Best Movie Deals ! Handel in vintage series in bluray en dvd. Ook veel movie collectables en lego. Ben vooral verzamelaar en filmgek en dat is een beetje uit de hand gelopen Loopt lekker, was wel een hele nieuwe wereld, zzp er worden - belastingdienst - boekhouding enz.. In het harde werken kan je soms je gezondheid uit het oog verliezen en dat moet nu anders, beetje balans weer vinden zeg maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 9 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 morgen weer mn maandelijks gesprekje bij de jellinek en ik heb er wel gebaad bij dat te blijven doen , beter stok achter de deur is er niet voor mij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Lekker strandweer hier. Maar geen strand. Zo is er altijd wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 9 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 (bewerkt) @Bor 9 oktober 2018 bewerkt door MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 20 minuten geleden zei Bor: (nu heb ik wel een vaatwasser maar ik spoel altijd grondig voor met afwasmiddel, vandaar) Maar dan heb je de afwas toch eigenlijk al zo'n beetje gedaan? Vanwaar die afwasmachine dan nog? Net zoiets als flink schoonmaken voordat de werkster komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Witlof salade aardappelen en worst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Witlof ham kaas, aardappels en venkel uit de oven, sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Vandaag wilofdag. Hier witlof met ham-kaas saus, een stronkje van broccoli erbij en een stukje overgebleven zoete aardappel. Ik ben heel blij dat ik mezelf gisteren ferm heb toegesproken en naar huis ben gefietst zonder een winkel in te gaan. Ik had vandaag niet de hele dag trek. Alleen het laatste kwartier begon een gremlin......ik zou nog wat boodschappen kunnen doen.... Nee, ik eet lekker het restje uit mijn koelkast en houd het vandaag droog. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Restje pasta van gisteren. Prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Hier ook andijvie gegeten Stamppot van gemaakt, met knoflook, gember en uitgebakken spekjes Vrije dag alweer bijna om Lekker de ramen binnen en buiten gezeemd, bananenbrood gebakken, bezoek natuurtherapeut, beetje gezogen, en de rest van de dag dus geen fluitekruit uitgevoerd Oh ja, schets gemaakt van badkamer alles op schaal getekend, want morgen nieuw sanitair uitzoeken als badkamer gerenoveerd word in november Tatum, je gaat goed he Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 8 minuten geleden zei Cleo66: Krootjes?? @spirit? 8 minuten geleden zei Cleo66: Krootjes?? @spirit? Of te wel Bietjes, Cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Kroot is een verbastering van het Franse carotte, wortel. In het Nederlands wordt het gebruikt als aanduiding van een knolgewas. In Vlaanderen is het naargelang de streek synoniem van biet, peen, voederbiet. In een groot deel van Nederland, vooral de Randstad en omgeving, is het synoniem van rode biet. bron: Wikipedia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 (bewerkt) @rapilos, ja het gaat heel goed. Inmiddels weet ik heel goed hoe alcohol en trek werkt bij mij. Maar ik voel me ook trots en blij dat ik het weer kan laten staan. 9 oktober 2018 bewerkt door Tatum naam erbij geschreven rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 Lees nog elke dag mee. Bor sterkte, slopend he dit, 5 jaar met mijn mams gehad. Mis Fleurtje ook idd. Had een aanmelding op facebook van ene Lars, die van hier???:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2018 En ik mis Hannah nog steeds, zo onbehouwen als ze uit de hoek kon komen, zo lief was ze in prive tegen mij. Grote mond en zo een klein hartje. Sta achter haar beslissing maar een dag ervoor kreeg ik nog een bericht, noodkreet? Verwijt mezelf nog steeds dat ik niet gereageerd had maar had nachtdienst. Daar baal ik wel zo van. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden