Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Het werd gisteren laat, heel laat, dus vanmorgen ook laat, heel laat. 
Maar zoals altijd: eerst een bakje. 
 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

Fijn je weer te zien hier @toine, hoewel de reden minder is. 
Logischerwijze zou ik zeggen: waarom pas vanaf 1 november, maar uiteraard is dat helemaal aan jou. 
Gaat het nog steeds goed met jouw bedrijfje? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu mensen,

Welkom terug Toine.

Gisteren met m'n hondje naar de dierenarts omdat mijn hondje en ik dachten dat ze heel erg ziek was. Maar ze is een beetje erg kleinzerig. Dierenarts kon niets vinden dus een drankje gekregen en vanochtend heeft ze gewoon gegeten en weer gedronken Joepie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Yvonne,

Gaat erg goed met bedrijfje, ben sinds kort ook op zoek

om iemand aan te nemen, gaat niet meer alleen.

Geen klagen dus, maar ben zo iemand die in alles extreem is,

heb dan ook veel te hard gewerkt de laatste tijd, dus even beetje op de rem

en wat activiteiten overdragen.

Werk en geld is leuk, maar gezondheid belangrijker.

Even koffie en dan weer aan het gangetje ......:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best Movie Deals !

Handel in vintage series in bluray en dvd.

Ook veel movie collectables en lego.

Ben vooral verzamelaar en filmgek en dat is een beetje uit de hand gelopen :D

Loopt lekker, was wel een hele nieuwe wereld, zzp er worden - belastingdienst - boekhouding enz..

In het harde werken kan je soms je gezondheid uit het oog verliezen en dat moet nu anders,

beetje balans weer vinden zeg maar....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Bor:

(nu heb ik wel een vaatwasser maar ik spoel altijd grondig voor met afwasmiddel, vandaar) 

Maar dan heb je de afwas toch eigenlijk al zo'n beetje gedaan? Vanwaar die afwasmachine dan nog?
Net zoiets als flink schoonmaken voordat de werkster komt. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag wilofdag. Hier witlof met ham-kaas saus, een stronkje van broccoli erbij en een stukje overgebleven zoete aardappel. :)

Ik ben heel blij dat ik mezelf gisteren ferm heb toegesproken en naar huis ben gefietst zonder een winkel in te gaan. Ik had vandaag niet de hele dag trek. Alleen het laatste kwartier begon een gremlin......ik zou nog wat boodschappen kunnen doen.... :angry:

Nee, ik eet lekker het restje uit mijn koelkast en houd het vandaag droog. :D

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook andijvie gegeten

Stamppot van gemaakt, met knoflook, gember en uitgebakken spekjes

Vrije dag alweer bijna om
Lekker de ramen binnen en buiten gezeemd, bananenbrood gebakken, bezoek natuurtherapeut, beetje gezogen, en de rest van de dag dus geen fluitekruit uitgevoerd

Oh ja, schets gemaakt van badkamer
alles op schaal getekend, want morgen nieuw sanitair uitzoeken als badkamer gerenoveerd word in november

Tatum,

je gaat goed he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kroot is een verbastering van het Franse carotte, wortel. In het Nederlands wordt het gebruikt als aanduiding van een knolgewas. In Vlaanderen is het naargelang de streek synoniem van biet, peen, voederbiet. In een groot deel van Nederland, vooral de Randstad en omgeving, is het synoniem van rode biet.

                                                                                                                                                                                                bron: Wikipedia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik mis Hannah nog steeds, zo onbehouwen als ze uit de hoek kon komen, zo lief was ze in prive tegen mij. Grote mond en zo een klein hartje. Sta achter haar beslissing maar een dag ervoor kreeg ik nog een bericht, noodkreet? Verwijt mezelf nog steeds dat ik niet gereageerd had maar had nachtdienst. Daar baal ik wel zo van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...