Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 augustus 2018


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Ha allemaal. De kudde kinderen is wakker en doet dingen die achtersf bezien wellicht niet zo’n goed idee zullen blijken te zijn geweest, vrees ik.

Leerzaam dan toch. 

Jongste kwam bij mij, want wilde slapen. Zo gezellig.

Ik hou me nog even stil.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Lika:

Ha allemaal. De kudde kinderen is wakker en doet dingen die achtersf bezien wellicht niet zo’n goed idee zullen blijken te zijn geweest, vrees ik.

Heel benieuwd wat ze dan wel aan het doen zijn.... 
Ook goedemorgen trouwens.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen allen.  Iemand enig idee hoe ik een avatar krijg bij mijn profiel.  Vind het hier nogal spookachtig worden met al die zwart wit hoofden . Heb al helemaal nieuw profiel aan moeten maken , maar wel graag met een mooie avatar. Maakt het minder zuur .

Dat kan momenteel niet, foutje in de forumsoftware denk ik. Ik heb net een berichtje naar de technische support gestuurd hierover. Ik laat het weten als ik iets hoor.

@knakkerwelkom terug :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei knakker:

Is het trouwens echt waar dat als je op het dagpact staat en je drinkt stiekem toch dat ze dan een veganistisch knokploegje op je afsturen om je met komkommers en leverworsten om de oren te slaan?

Als je niks zegt heb je nergens last van. Alleen van jezelf. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.
Mn laptop opgehaald; zat dezelfde storing er nog op!
Terug naar de winkel met iets minder vertrouwen omdat ze hem niet gecheckt hadden.
Gelukkig een andere medewerker die het me wel goed uit kon leggen; er waren 3 virusscanner gebruikt om m virusvrij te krijgen.
Wat op mijn laptop was verschenen bleek dus geen virus maar een pop-up te zijn.
Mocht je die krijgen, dan kun je die met Alt + f4 verwijderen zelf, en dan moet je niet de sessie herstellen want dan begint de ellende opnieuw omdat de browser dan alles weer meeneemt.

Zo simpel, en zoveel ellende kan een chantage pop-up dus veroorzaken bij een digibeet als ikzeidegek.
In elk geval weet ik nu dat ik in elk geval vaker wachtwoorden ga veranderen om de paniek weg te halen als er iets mis is.
Uiteindelijk heeft er niemand in mijn pc gezeten, en ben ik niet gechanteerd omdat ik nooit het tel.nr. heb gebeld wat er verscheen.
Ik zou graag het beeldscherm hier neerzetten wat ik te zien kreeg, maar dat lukt me niet vanaf de app denk ik. Er stond een logo van microsoft op, en windows werd ook genoemd in het bandje (vrouwenstem)

en nu naar het strand, verder ontsressen. Fijne dag allemaal.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gedoe met die computers, hè @lady jane? Maar het zou wat zijn als we dit forum in stand moesten houden door elkaar brieven per 'ouderwetse' post
te sturen.. Aan de andere kant: door het 'slow' te houden/maken zouden we misschien minder impulsief schrijven en niet zoveel escalerende ruzies hebben.
Och... m'n fantasie begint weer eens allerlei gekke voorstellingen te projecteren... die misschin zo gek nog niet zijn. Maar wel (praktisch gezien) onmogelijk.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Bor:

Nou ja @Kohtje ik had als kind en puber geen computer en mobieltje. Wel zogenaamde ' penvrienden' zoals dat heette. We stuurden elkaar om en om handgeschreven brieven, foto's en kaartjes per post.

Ik vond het altijd heel fijn als er weer een enveloppe voor mij tussen de post zat. :)

Hihi... nee, computer hadden wij ook niet toen ik jong was. 't Was al heel wat dat we t.v. hadden... Had ook twee 'penvrienden' en één 'penvriendin'. :)
En maar wachten, wachten, wachten soms... en me er dan soms ook echt weer toe moeten zetten om te antwoorden. Was niet zo'n bevlogen schrijvertje.
Maar een forum als dit was ook niet mogelijk.
Toen moest je wel naar AA voor lotgenotencontact... :huh::) Had m'n vader dat maar gedaan, destijds...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Bor:

Nee ik weet dat niet zeker want ik kan nergens vinden waar ze dat over zichzelf verteld heeft. Dat wil niet zeggen dat ik degene die ermee kwam niet geloof ofzo maar ik denk dan er zal een reden voor zijn waarom deze dat niet kenbaar gemaakt heeft en in dit geval vanmorgen ook nog op de dagdraad was en niks zei daarover.. Dusss... 

Niet feliciteren vind ik ook niet netjes dus ben ik er maar wat tussenin gegaan met m'n felicitatie. 

 

Niet te moeilijk. Wel logisch. Ben 't met je eens... wow!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...