Lika Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 (bewerkt) Ha allemaal. De kudde kinderen is wakker en doet dingen die achtersf bezien wellicht niet zo’n goed idee zullen blijken te zijn geweest, vrees ik. Leerzaam dan toch. Jongste kwam bij mij, want wilde slapen. Zo gezellig. Ik hou me nog even stil. 28 augustus 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 18 minuten geleden zei Lika: Ha allemaal. De kudde kinderen is wakker en doet dingen die achtersf bezien wellicht niet zo’n goed idee zullen blijken te zijn geweest, vrees ik. Heel benieuwd wat ze dan wel aan het doen zijn.... Ook goedemorgen trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 36 minuten geleden zei Lika: Ha allemaal. De kudde kinderen is wakker en doet dingen die achtersf bezien wellicht niet zo’n goed idee zullen blijken te zijn gewees [...] Troost je, Lika. Nog even en de kudde is weer een school kinderen. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 34 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen allen. Iemand enig idee hoe ik een avatar krijg bij mijn profiel. Vind het hier nogal spookachtig worden met al die zwart wit hoofden . Heb al helemaal nieuw profiel aan moeten maken , maar wel graag met een mooie avatar. Maakt het minder zuur . Dat kan momenteel niet, foutje in de forumsoftware denk ik. Ik heb net een berichtje naar de technische support gestuurd hierover. Ik laat het weten als ik iets hoor. @knakkerwelkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 He Knakker welkom terug. Rot voor je dat je je somber voelt. hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Humor nog niet kwijt Knakker! Ja dus pas maar op, drink maar niet vandaag, falafel kan hard aankomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 5 minuten geleden zei knakker: Is het trouwens echt waar dat als je op het dagpact staat en je drinkt stiekem toch dat ze dan een veganistisch knokploegje op je afsturen om je met komkommers en leverworsten om de oren te slaan? Als je niks zegt heb je nergens last van. Alleen van jezelf. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Wederzijds Knakker! Wil je iets vertellen over hoe het verlopen is? Nam je een besluit of was er een aanleiding waarom je weer begon met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Goedemorgen! Yvonne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hier een slingertje voor jou. Een hele fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Welkom terug @knakker! Ik ga maar eens opstaan. Was weer heel diep in slaap... zo fijn! Het is verdacht stil in huis. Misschien zijn ze uitgevlogen? Nee. Ik weet het. Ze hebben besloten zichzelf spiritueel te verrijken en gebruiken de rest van de periode als stilte retraîte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 @Yvonne een dikke pakkerd en van harte voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Gefeliciteerd Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 O, is @Yvonne jarig? Ze staat -- in elk geval bij mij-- niet op de forumkalender... Maar als je desondanks (alwéér zo'n leuk woord ) tóch jarig bent: van harte gefeliciteerd. En zo niet jarig, dan gewoon zo maar een knuffel. Voor je trouwe diensten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 (bewerkt) goeiemorgen frummers. Mn laptop opgehaald; zat dezelfde storing er nog op! Terug naar de winkel met iets minder vertrouwen omdat ze hem niet gecheckt hadden. Gelukkig een andere medewerker die het me wel goed uit kon leggen; er waren 3 virusscanner gebruikt om m virusvrij te krijgen. Wat op mijn laptop was verschenen bleek dus geen virus maar een pop-up te zijn. Mocht je die krijgen, dan kun je die met Alt + f4 verwijderen zelf, en dan moet je niet de sessie herstellen want dan begint de ellende opnieuw omdat de browser dan alles weer meeneemt. Zo simpel, en zoveel ellende kan een chantage pop-up dus veroorzaken bij een digibeet als ikzeidegek. In elk geval weet ik nu dat ik in elk geval vaker wachtwoorden ga veranderen om de paniek weg te halen als er iets mis is. Uiteindelijk heeft er niemand in mijn pc gezeten, en ben ik niet gechanteerd omdat ik nooit het tel.nr. heb gebeld wat er verscheen. Ik zou graag het beeldscherm hier neerzetten wat ik te zien kreeg, maar dat lukt me niet vanaf de app denk ik. Er stond een logo van microsoft op, en windows werd ook genoemd in het bandje (vrouwenstem) en nu naar het strand, verder ontsressen. Fijne dag allemaal. 28 augustus 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Wat een gedoe met die computers, hè @lady jane? Maar het zou wat zijn als we dit forum in stand moesten houden door elkaar brieven per 'ouderwetse' post te sturen.. Aan de andere kant: door het 'slow' te houden/maken zouden we misschien minder impulsief schrijven en niet zoveel escalerende ruzies hebben. Och... m'n fantasie begint weer eens allerlei gekke voorstellingen te projecteren... die misschin zo gek nog niet zijn. Maar wel (praktisch gezien) onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 https://www.vgamsterdam.nl/ Voor de liefhebber: via deze site vind je op 9 september een middag over de 12 stappen: een route naar verbondenheid. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 44 minuten geleden zei Bor: Nou ja @Kohtje ik had als kind en puber geen computer en mobieltje. Wel zogenaamde ' penvrienden' zoals dat heette. We stuurden elkaar om en om handgeschreven brieven, foto's en kaartjes per post. Ik vond het altijd heel fijn als er weer een enveloppe voor mij tussen de post zat. Hihi... nee, computer hadden wij ook niet toen ik jong was. 't Was al heel wat dat we t.v. hadden... Had ook twee 'penvrienden' en één 'penvriendin'. En maar wachten, wachten, wachten soms... en me er dan soms ook echt weer toe moeten zetten om te antwoorden. Was niet zo'n bevlogen schrijvertje. Maar een forum als dit was ook niet mogelijk. Toen moest je wel naar AA voor lotgenotencontact... Had m'n vader dat maar gedaan, destijds... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 44 minuten geleden zei Bor: Goedemiddag.. @Yvonne, mocht je jarig zijn, Van harte gefeliciteerd. O, jij weet het ook niet zeker? Dacht dat ik de enige was.. iedereen feliciteert maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 3 uur geleden zei lady jane: Wat op mijn laptop was verschenen bleek dus geen virus maar een pop-up te zijn. Weet je nog welke website je hebt bezocht waardoor de die pop-up kreeg dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Genoten van zwembad en zee zelfs de zee in geweest. Nu op balkon even wat uitrusten en straks douchen voor het eten. Morgen gaan we met de boot jagen op dolfijnen. @Yvonne gefeliciteerd met je verjaardag! Reacher, nancy en Nietmeer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 @Lars zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 En dan is het nog Alt+f4 ook... lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 22 minuten geleden zei Bor: Nee ik weet dat niet zeker want ik kan nergens vinden waar ze dat over zichzelf verteld heeft. Dat wil niet zeggen dat ik degene die ermee kwam niet geloof ofzo maar ik denk dan er zal een reden voor zijn waarom deze dat niet kenbaar gemaakt heeft en in dit geval vanmorgen ook nog op de dagdraad was en niks zei daarover.. Dusss... Niet feliciteren vind ik ook niet netjes dus ben ik er maar wat tussenin gegaan met m'n felicitatie. Niet te moeilijk. Wel logisch. Ben 't met je eens... wow!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 Van harte proficiat Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden