Kohtje Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Ja, zwemmen is wel fijn. In Zweden laatst een paar keer 's avonds én 's morgens zo vanuit de camper een meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 1 uur geleden zei Lars: Dagpact: Lars Françoise Goedemorgen allen. Zo monteur Ziggo . Geen ontvangst op zolder . Bel je op (als je eindelijk hun nummer hebt gevonden) , proberen ze je een kastje aan te smeren van 100 euro. Toen we zeiden dat ze Wi-Fi in het hele huis garandeerde, zei hij . Ik kan monteur langs sturen die u er gratis 1 aanbied .nou doe dat dan maar . Krijg ik een mail nu dat monteur 40 euro voorrijkosten en dan 15 euro per kwartier kost. Grrrr, dat ga ik dus niet betalen. Al paar keer boven de bundel gezeten omdat ik op mijn crosstrainer naar muziek luister en ik dus geen Wi-Fi heb daar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 @Kohtje, ik geniet van je verhalen , dus niks wissen svp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 goeiemorgen frummers eerst fietsen met maatje, en dan eens kijken of er op t strand nog iets te beleven is voor het weer weer herfstiger gaat worden, vandaag mogen we de boel de boel laten mensen voor zover mogelijk dus. Genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Goedemorgen allemaal, Lekker uitgeslapen vandaag Werd pas om kwart voor acht wakker Gisteren 10 km. gelopen met wandelvriendin Toen ik thuis kwam, had de keuken een nieuw behangetje In de avond naar jarige zoon Het leven is soms echt zo slecht nog niet P.S. Avontuurlijke Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophieS Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 1 uur geleden zei Lente: Mogguh. Hier zo naar reva. Braces halen. Ben nog zo brak als een deur. En de pijn ook vreet enorm veel energie. Maar ja, wat mot dat mot. Dus nu .... Gaan. Vanmiddag mn mandje maar weer in. Dit alles maakt me depri en dat is linke soep. Daarom toch even delen. Niet bedoeld als klaagzang, maar ik zit er nogal doorheen. Mag best klagen hoor. Pijn is gewoon naar. Wees een beetje lief voor jezelf en ga NIET drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Lars: Dagpact Lars Zonnig Goedemorgen allemaal! Lenthe veel sterkte vrouw Jopie (hoop dat ik je naam goed onthouden heb) wat lijkt me dat geweldig fijn! Heerlijk met een camper op pad. Lees ik nu goed dat je er ook in woont? Wens iedereen een fijne dag! Vandaag drink ik niet 22 augustus 2018 bewerkt door Zonnig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Lieve @jopie. Zo herkenbaar. Maar dan gaat het stapelen... al die dingen. En de camper en het vliegen en en en .... tja. Wat je zegt rustig aan. Goed dat je het ziet. Fijn dat je deelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lika: Lieve @jopie. Zo herkenbaar. Maar dan gaat het stapelen... al die dingen. En de camper en het vliegen en en en .... tja. Wat je zegt rustig aan. Goed dat je het ziet. Fijn dat je deelt. Helemaal met je eens! Goed om je bewust van te zijn. Goedemorgen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Dagpact : Lars Francoise Zonnig Waldemar @Zonnig, nu had je me er weer afgegooid , gister ook al . Even opletten alsjeblieft meid . @Waldemar, ik heb je erop gezet. Vandaag drinken we niet !!! YES WE CAN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 (bewerkt) Dagpact Lars FrancoisE Zonnig Waldemar lente 22 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 1 uur geleden zei lady jane: het weer weer herfstiger gaat worden Ik wil t niet hoooooreeeen he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 (bewerkt) Me weer op het dagpact gezet.. Want het is lastig vandaag. Net terug van de reva van het handenspreekuur. Ging zeer snel. Nu twee superfraaie () zwarte spalken. Staat schattig bij mijn zomerjurkjes. Haha. Nou ja, als het maar helpt. 22 augustus 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 18 minuten geleden zei Francoise: Dagpact : Lars Francoise Zonnig Waldemar @Zonnig, nu had je me er weer afgegooid , gister ook al . Even opletten alsjeblieft meid . @Waldemar, ik heb je erop gezet. Vandaag drinken we niet !!! YES WE CAN. Excuus @Francoise. Doe net twee dagen mee en blijkbaar niet goed. Merk dat ik het niet handig vind dat het tussen al de andere verhalen en reacties hier staat. Vind het onduidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Zojuist zei Zonnig: Excuus @Francoise. Doe net twee dagen mee en blijkbaar niet goed. Merk dat ik het niet handig vind dat het tussen al de andere verhalen en reacties hier staat. Vind het onduidelijk. Ja klopt dat is het ook zonnig. Ooit moeilijk terugvinden de laatste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 @Lente, ik kan me nauwelijks voorstellen waar jij doorheen moet. T is misschien lelijk om te zeggen maar jou lezen maakt me dankbaar dat ik enkel de nauwelijks noemenswaardige fysieke beperkingen heb die ik heb. Hoewel ik ook heel heel diep heb gezeten. Niet zozeer fysiek maar mentaal. Dat blijft mijn achillespees. Ik vind jou bewonderenswaardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 En nu ga ik opruimen. Joepie....not Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 9 minuten geleden zei Francoise: Ja klopt dat is het ook zonnig. Ooit moeilijk terugvinden de laatste. Weet jij waarom het hier tussen staat en niet in een apart draadje? Lijkt mij iig duidelijker. @Bob weet jij dat wellicht ook? Is daar een reden voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 5 minuten geleden zei Zonnig: Weet jij waarom het hier tussen staat en niet in een apart draadje? Lijkt mij iig duidelijker. @Bob weet jij dat wellicht ook? Is daar een reden voor? Dat is zo gegroeid, denk ik. Ik heb wel eens ergens gelezen dat er aanvankelijk nog veel meer verwarring was omdat alles bij elkaar stond. Toen is er mede op initiatief van de moderatoren samen met de gebruikers een betere indeling bedacht en dat hielp al een heleboel. Maar ik zit hier nog niet zo lang. Misschien kan iemand die langer meedoet nog wat toelichting geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Oke Bob, dankje voor je antwoord :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 11 minuten geleden zei Zonnig: Weet jij waarom het hier tussen staat en niet in een apart draadje? Lijkt mij iig duidelijker. @Bob weet jij dat wellicht ook? Is daar een reden voor? Inderdaad misschien fijner apart draadje. Maar misschien word het in de huiskamer beter gebruikt. Ook meer sociale controle als het Mis gaat en zo. Misschien dat er anders te weinig animo is om iedere keer je naam op dat draadje te zetten en verder niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 't Is makkelijker je als gebruiker aan het forum aan te passen dan als gebruiker te proberen het forum aan je persoonlijke wensen aan te passen. Je kunt dan wel aan de gang blijven... Iets van 'groepsgeweten' of zo. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 29 minuten geleden zei Francoise: Inderdaad misschien fijner apart draadje. Maar misschien word het in de huiskamer beter gebruikt. Ook meer sociale controle als het Mis gaat en zo. Misschien dat er anders te weinig animo is om iedere keer je naam op dat draadje te zetten en verder niks Ja dat zouden wel redenen kunnen zijn. Goed, ik kijk nog wel even of ik op deze manier mee wil doen. Vind het wat veel lezen op de vroege ochtend (veel prikkels). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 12 minuten geleden zei Kohtje: 't Is makkelijker je als gebruiker aan het forum aan te passen dan als gebruiker te proberen het forum aan je persoonlijke wensen aan te passen. Je kunt dan wel aan de gang blijven... Iets van 'groepsgeweten' of zo. Neem aan dat je mij bedoeld Kohtje? Ik geef gewoon aan dat ik het onduidelijk vind en vraag om de reden ervan. Het is dan aan mij of ik daar aan mee (blijf) doen op deze manier. Vind het niet duidelijk en teveel lezen op de vroege morgen. En blijkbaar lees ik ook nog niet goed waardoor ik mensen per ongeluk van de lijst haal. Wat heeft het groepsgeweten hier mee te maken? Kun je dat uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 10 minuten geleden zei Zonnig: Ja dat zouden wel redenen kunnen zijn. Goed, ik kijk nog wel even of ik op deze manier mee wil doen. Vind het wat veel lezen op de vroege ochtend (veel prikkels). Herkenning alom haha. Ben autist en vond het een heel geworstel . Maar het went wel en inderdaad, ooit te veel bladzijdes en dan denk ik laat maar .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden