Spring naar bijdragen

Woe 22 aug 2018


fleurtje

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Yvonne:

Ben al een hele poos niet naar de sportschool geweest... langdurig last van enkel en knie. 
Maar het gaat nu beter. Ik ga weer zwemmen (:face-icon-small-shocked:)
En na de verhuizing wil ik toch ook wel weer een sportschool zoeken.. 

Knie heb ik ook snel last van. Joggen zit er niet meer in. Van heup al lange tijd geen last. Soms voel ik t wat opspelen.

Amai en jij gaat nu al zo goed met de kilo's. Straks zien we je niet meer staan, jij sexy knappe meid van me ...miaaauwww...habba habba

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh. Hier zo naar reva. Braces halen. Ben nog zo brak als een deur. En de pijn ook vreet enorm veel energie. Maar ja, wat mot dat mot. Dus nu .... Gaan.

Vanmiddag mn mandje maar weer in. :(

Dit alles maakt me depri en dat is linke soep. Daarom toch even delen. Niet bedoeld als klaagzang, maar ik zit er nogal doorheen.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ieder 1.

De laatste keer dat ik 'gesport' heb was toen ik in de verslavingskliniek zat. 2006. Moest toen, ik geloof zelfs wel 2 x per week.. oef!!
Het woord 'sportschool' is een optelsom van 'sport' en 'school', een optelsom van 'vind ik niks' en 'vind ik niks'..
Sportschool vind ik dus twee keer niks. Ben er ooit twee of drie keer geweest, in de jaren dat ik nog dacht dat ik
spierballen moest kweken om geaccepteerd te worden in de maatschappij, nog vóórdat drinken een probleem voor
me werd.
Maar net als ik nu geleerd heb om zonder alcohol door het leven te gaan heb ik gaandeweg ook geleerd om zonder spierballen door het leven te gaan.
Geluk hierbij is wel dat ik een zenuwpees ben en niet gauw last van overgewicht zal hebben en dat ik van honden hou waarvoor ik de
toch wel nodige lichaamsbeweging neem. En verder loop ik veel sinds we 14 jaar geleden in de binnenstad zijn gaan wonen. Lopend de
boodschappen en zo doen is praktischer en sneller dan met de fiets..

Waarom vertel ik dit eigenlijk allemaal zo op de vroege morgen?? Geen idee. Stond op het punt om het allemaal weg te halen en alleen
goedemorgen te zeggen, maar bedacht me toen weer dat ik het dan misschien later op de dag nog weer zou willen vertellen en dat ik dan
niet meer zou weten wat ik nu allemaal verteld heb en dat ik spijt zou krijgen dat ik het vanmorgen niet verteld had, dus laat ik het nu maar staan.

Doei. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...