Spring naar bijdragen

Woensdag 25 juli

Nietmeer

Aanbevolen berichten

Goedemorgen maar weer,

vandaag op het programma: yoga en vanmiddag Accupressuur massage. Verder niets want dat gaat allebei heel warm worden.

Dus daarnaast heel langzaam bewegen en veel vocht.

De hond is ook kapot van alle buitenactiviteiten dus die krijgt ook een dagje rust.

fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dolfijntje :rose:

Hier net een fikse maar korte regenbui. Kwam in de verleiding om in mijn nakie de tuin in te gaan maar ik wil niet dat de buren een trauma oplopen :D

Zo weer de laatste werkdag van de week. Morgen en overmorgen zijn hier de heetste dagen dacht ik. Vind ik ni leuk want dochter trekt morgen voor vier dagen naar tomorrowland en slaapt daar ook op de camping. Mijn fantasie werkt al op volle kracht :(

Soit, een vogel is geen kat.

Ik moet weer verders :lips:

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Nietmeer en Fleurtje. 
Oehhhhh, wat heerlijk,  had je dat buitje ook iet even deze kant op kunnen sturen Fleur? 
En maak je over dochterlief maar geen zorgen... veel te heet om wat dan ook te doen toch? 

Ook onze hond is een beetje murw van de warmte Nietmeer... hoewel ze een giga zonaanbidster is.. dit gaat zelfs haar boven de pet :) 

Maar goed, geen geklaag, eerst maar een bakje. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga voor de thee Yvonne, mijn hond houd ook van de zon en zwemmen maar dat hebben we de laatste dagen zoveel gedaan dat ze nu heel moe is. Gisteren misdroeg ze zich als een over verhit kind. Blèren en als toetje voor mij in een dooie vis gerold, dus thuis onder de douche want ze stonk als een bunzing.

En Fleur ja dat met die kinderen en loslaten is altijd lastig he. Zelf denken zij daar heeeeel anders over;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francoise veel succes bij de bedrijfsarts! Ben zelf ook net heel voorzichtig gestart met opbouwen van het werk. Is spannend en een beetje onwennig maar ook wel weer heel leuk. Probeer er toch iets anders in te staan en ja dat voelt wat onnatuurlijk maar hoop dat ik het me eigen kan maken op termijn.

waar blijft Lars?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, waaah wat is dat voor drankje Bolletje :D !? Het ziet eruit als gootsteenontstopper met een beetje cola erdoorheen. Ben je klaar in dat schuurtje, want dat lijkt me een tikje heet. :mellow:

Fijn dat je je beter voelt François :heart:

Loslaten... ik weet niet hoe dat moet. Als de kindjes in mijn leven iets gaan doen dat ik eng vind dan moet ik me beheersen om niet vermomd met valse baard en zonnebril op ze te passen vanuit de verte. En dat zijn nog niet eens mijn kinderen. Sterkte Fleurtje!

Waar blijft mijn ijsjes schransende hartje nu weer. Lars! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

We hebben nog een flat waar ik een tijdje heb gewoond toen mijn vrouw mij de deur uitzette vanwege m'n drinken.
Later kwam ik terug en hield de flat als atelier. Maar het schilderen staat op een laag pitje en in ons 'eigen' huis heb
ik ook atelierruimte dus die flat wordt niet meer gebruikt. Mijn broer heeft er nog een tijdje gebivakkeerd als tijdelijke
woonruimte toen hij tijdelijk als buschauffeur in Amersfoort werkte terwijl hij in Enschede woont, maar nu hij weer
werkt in  Twente is die flat echt helemaal overbodig geworden. Maar er staat nog van alles wat weg moet en we hebben
een aantal dingen kunnen overdoen aan een kennis van een kennis. O.a. de wasmachine.. die wordt vanavond opgehaald
en moet dus van twee hoog vijf trappen af... dat wordt beslist geen droge afsluiting van de dag.
Kan ik me lekker de hele dag op gaan verheugen.  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier zwaar bewolkt, maar voor de rest niets aan het handje
Alles tegenover elkaar open gezet, dat helpt wel een beetje

Al boodschappen gedaan, dus dat is ook klaar
Koffie bijna op

Voel me deze warme dagen wel wat moe, en heb het gevoel de hele dag te kunnen slapen
Hebben jullie dat nu ook ??

enfin, ga even een bergje strijken (Pff, ook wel een beetje warm eigenlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Francoise

Lars

lente

Ijsvogel

Hoe oud zijn je kinderen @Lika? Sterkte met je bus @jopie. Hopelijk valt het mee. Ik ben al een half jaar op zoek naar een camperbus, maar op dit moment zijn die erg geliefd dus als ik een mooie zie, precies wat ik wil dan is die vaak al weg.

Vrijdag maansverduistering. Ben benieuwd hoe dat er in het echt uitziet.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeg gaan fietsen met maatje ivn hitte: wat gebeurt? Om 9 uur fietsen we midden in een regenbui die bijna 1 uur duurt. Heerlijk. Alles weer fris. Kleren zijn binnen 10 min.weer droog en nu in de trein breekt de zon al weer door. Hopelijk het gras weer wat groener morgen;)

Lars ad waarschuwt voor maden bij konijnen via hun vachten zo het lijf in. Erg gevaarlijk dus misschien je ze er op nakijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier geen spat... en de hele dag een wederom gulle zon, bloedheet. 
Maarrrrr ach, wat zouden we zeuren, er is hier altijd een kraan in de buurt waar we lekker koud en fris water uit kunnen tappen. 
Op zulke dagen mis ik de airco van mijn werk wel eens, aan de andere kant: na werktijd kom je dan het gebouw uit en loop je tegen een muur van hitte op. 
Dussss, niet zeuren Von, genieten.... :) 

Jopie, heb je al iets gehoord over jouw bus? Hoop van harte dat de kosten meevallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...