Spring naar bijdragen

Maandag 23 juli 2018


Lars

Aanbevolen berichten

En de rest natuurlijk. Ik kon vandaag uitslapen en dacht dat ik laat wakker was, maar was nog maar half 7. Voel me helemaal uitgerust na 6 uurtjes slaap, vreemd maar wel fijn natuurlijk! Straks richting sportschool voor t te warm wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Langzaam veranderd mijn huis in een bende. Te warm en geen zin. Kids zijn op vakantie met hun vader, went nooit, ben dan te lang alleen. Late dienst dus wil ook niet teveel doen voor ik ga werken. Misschien toch een uurtje...... 

bewerkt door IJsvogel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

druppels ontstonden op mijn armen net, alleen al adb draadjes lezende,

stranddagje dus.
Ik heb donderdag in 3 uur mijn huis schoongerausched, boodschappen gedaan, boeken geleed bij de bieb, glas en oud papier weg,
en mag nu (buiten werk/verplichtingen om) de rest vd hittegolf op het strand uitzitten. sokjes mee tegen het hete zand en liters water
tappen onderweg; leve de waterleiding-duinpompen! 
zorg goed voor jezelf mensen, fruit, rauwkost, water met toevoeginkjes van fruit, bruistabletten (magnesium/supplementen) en zo weinig mogelijk alcohol;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt helemáál geen zin in alcohol als het zo warm is, dat heeft echt totaal het verkeerde effect, het droogt je uit. 

Ik geniet nog ff van deze vakantie in het “noorden” waar het “slechts” 30 graden wordt vandaag. Later deze week als we thuis komen wordt daar 36 verwacht, dan wordt het weer tropenrooster, 6 uur eruit, siesta van 2 tot 5 en dan zwemmen... Ik heb het idee dat de klimaatverandering nu echt in sneltreinvaart gaat. Binnenkort emigreren naar IJsland?

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Yvonne! Ja ik ben opgeknapt. Dat zijn van die dingen... ga je niet goed naar bed, sta je wel goed op en neem je dat maar voor lief. Dankbaarheidsmomentje van de dag maar!!! :rose:

Collega wel ziek. Kan haar niet aangestoken hebben. Blijkbaar heerst er iets!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Hard gewerkt vanochtend

4 uur huishouden gedaan, waaronder een mega-groot balkon, met veel glas gezeemd
Daar maar mee begonnen, voordat het te heet werd
Nu een paar uurtjes bankhangen
Eigen was zit wel in de machine, maar is voorlopig niet klaar
Die eco-programma's duren tegenwoordig bjna 4 uur !

Straks nog 2 uurtjes werken, en dan is de dag weer om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...