Lars Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemorgen het word een warme week. Dus hou het hoofd koel en ga genoeg drinken alles 0% natuurlijk Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemorgen Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 En de rest natuurlijk. Ik kon vandaag uitslapen en dacht dat ik laat wakker was, maar was nog maar half 7. Voel me helemaal uitgerust na 6 uurtjes slaap, vreemd maar wel fijn natuurlijk! Straks richting sportschool voor t te warm wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Wakker worden stelletje luiwammesen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Jaja Rosee rustig aan (gaap) k schrok me wild zeg met dat harde geschreeuw Goeie morgen allemaal. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemorgen frummers. Nou daar gaan we dan met die hete week.... Zo eerst maar even aan de slag in huis voor het te warm wordt. En inderdaad veel water drinken en rustig aan doen. Maar eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 1 uur geleden zei Lars: Dagpact: Lars Nietmeer Goedemorgen allemaal, Ben helemaal door het geschreeuw van Rosee heen geslapen. fijne dag allemaal en vooral langzaam bewegen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemorgen Nietmeer en Lika. Beetje opgeknapt Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Jij ook een goedemorgen Kruidje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemorgen. Veel meer heb ik momenteel niet te melden. Alleen Reacher en Lars nog feliciteren met het heuglijke feit. Eindelijk dan tóch!! Apart stelletje. Dát wel. Maar als ze maar lief zijn. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemorgen Bor en Kohtje.. En jaaaa, Reacher en Lars, van harte... En nu aan de slag voor het echt te warm wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Langzaam veranderd mijn huis in een bende. Te warm en geen zin. Kids zijn op vakantie met hun vader, went nooit, ben dan te lang alleen. Late dienst dus wil ook niet teveel doen voor ik ga werken. Misschien toch een uurtje...... 23 juli 2018 bewerkt door IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 52 minuten geleden zei Yvonne: En nu aan de slag voor het echt te warm wordt... Nou doe maar niet Von. Was in de schuur bezig wat planken zagen. De druppels hingen aan m'n neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 druppels ontstonden op mijn armen net, alleen al adb draadjes lezende, stranddagje dus. Ik heb donderdag in 3 uur mijn huis schoongerausched, boodschappen gedaan, boeken geleed bij de bieb, glas en oud papier weg, en mag nu (buiten werk/verplichtingen om) de rest vd hittegolf op het strand uitzitten. sokjes mee tegen het hete zand en liters water tappen onderweg; leve de waterleiding-duinpompen! zorg goed voor jezelf mensen, fruit, rauwkost, water met toevoeginkjes van fruit, bruistabletten (magnesium/supplementen) en zo weinig mogelijk alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 (bewerkt) Echt helemáál geen zin in alcohol als het zo warm is, dat heeft echt totaal het verkeerde effect, het droogt je uit. Ik geniet nog ff van deze vakantie in het “noorden” waar het “slechts” 30 graden wordt vandaag. Later deze week als we thuis komen wordt daar 36 verwacht, dan wordt het weer tropenrooster, 6 uur eruit, siesta van 2 tot 5 en dan zwemmen... Ik heb het idee dat de klimaatverandering nu echt in sneltreinvaart gaat. Binnenkort emigreren naar IJsland? 23 juli 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Dank @Yvonne! Ja ik ben opgeknapt. Dat zijn van die dingen... ga je niet goed naar bed, sta je wel goed op en neem je dat maar voor lief. Dankbaarheidsmomentje van de dag maar!!! Collega wel ziek. Kan haar niet aangestoken hebben. Blijkbaar heerst er iets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 1 uur geleden zei Bor: Valt mee hoor als je er water bij drinkt. Van water ga je roesten oh nee dat was vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Goedemiddag allen, Hard gewerkt vanochtend 4 uur huishouden gedaan, waaronder een mega-groot balkon, met veel glas gezeemd Daar maar mee begonnen, voordat het te heet werd Nu een paar uurtjes bankhangen Eigen was zit wel in de machine, maar is voorlopig niet klaar Die eco-programma's duren tegenwoordig bjna 4 uur ! Straks nog 2 uurtjes werken, en dan is de dag weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Water drinken , ja dat doe ik wel Met deze warmte kom ik zo aan de 2 liter per dag hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 51 minuten geleden zei Bor: Niet teveel drinken hoor. We hebben droogte!!! Zit aan de oploskoffie. Zonder water. Hapje poedermelk erbij en een zoetje. Lekker. Was ik aan toe. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 wel een bweefbje dfwooge monnn... Nietmeer en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 23 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Pffffffffffffff. Wat een warme dag! Naar het strand geweest met de hond maar eigenlijk te warm nu. Even denken waar we ons gaan ophouden de komende dagen? Iemand nog een leegstaande grot in de aanbieding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2018 Hahaha we hebben de komende dagen ijsvrij we gaan hier in huis wat aan dagbesteding doen te warm op locatie. Ik ga mijn dag zelf wel besteden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden