Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juli 2018


nancy

Aanbevolen berichten

Ik ben jaloers op je zoon nancy!

Hier een kalm dagje. Drukke dagen gehad op het werk. Nu even in huis orde op zaken stellen. Nog niks gehoord over de andere woning dus ik heb de hoop opgegeven. Het is niet anders. Even laten zakken en dan met frisse tegenzin weer verder op zoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niks gehoord Rosee. Dus niet zeker, maar ze hadden haast met de verhuur dus ik ben bang dat ik het gewoon niet geworden ben.  Anders had ik het al wel gehoord. Dus ik reken nergens meer op. Duurt te lang...

Ik ga kind naar school brengen en aan de slag hier. Fijne dag allemaal :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,
Lekker warm, lekker aan het werk, lekker fit... alles fijn.
@NickyLJ80 balen dat je nieuwe huis niet doorgaat, maar misschien toch nog een klein kansje, je weet maar nooit (ik duim)
@Lars hoop dat het mooi was gisteren en ik wens je een goede dag vandaag
@rapilos wat lijkt me dat leuk, zo'n uitvoering van je kleindochter, geniet ervan!
@jopie klinkt goed, ik herinner me de zaligheid van fietsen door de stille stad na een nachtdienst. Fijn dat je er zo van kunt genieten
@spirit wat had je gezegd dan toen ze je dat maanden geleden vroegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag inmiddels! 
haha Spirit, ik moet beetje lachen om je gemopper. Eigenlijk is er niet meer aan de hand toch dan dat jij logischerwijs 'nee'  zegt op hun vraag ?
Niets aan de hand, goed gedaan !

Hier in het zuiden van zuid-limburg nu lekker wat bewolking en hopelijk later vanmiddag een donderslag!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat weten 'hun' niet, dat je daar voor in de leer bent. Dus zijn excuses van jou helemaal niet zo misplaatst, spirit.
Je doet nu net of ze je hebben willen uitbuiten, je dronken hebben willen voeren om wat te lachen te hebben, maar jij laat die mensen
nu 'in de kou staan' op het allerlaatste moment terwijl ze je alleen maar voor de gezelligheid hadden uitgenodigd voor een moppie muziek...
Dat heeft niets te maken met of je nou wel of niet lid bent van dat koor, maar gewoon met afspraken nakomen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei nancy:

Goedemorgen allemaal. Hier al om half 5 op, zoon gaat op vakantie naar Curaçao. Dan maar vroeg de badkamer in en naar mijn werk, kan ik misschien vanmiddag ook wat eerder naar huis :-)

Was je nou zo vroeg op om je zoon uit te zwaaien of om vroeg op je werk te kunnen zijn en dan weer vroeg naar huis te kunnnen om dan alsnog je
zoon uit te zwaaien?

Of geen van beide... kan ook nog, natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Was je nou zo vroeg op om je zoon uit te zwaaien of om vroeg op je werk te kunnen zijn en dan weer vroeg naar huis te kunnnen om dan alsnog je
zoon uit te zwaaien?

Of geen van beide... kan ook nog, natuurlijk.

Haha, deze zoon woont nog thuis en werd vanmorgen vroeg samen met zijn vriendin naar Schiphol gebracht door mijn man. Mijn man werkt daar en is daarna gewoon doorgegaan naar zijn werk. Dus was er hier vanaf half 5 al reuring in huis,  dan blijf ik niet liggen natuurlijk! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik kreeg vandaag te horen dat ik een mooi figuur heb en veel vrolijkheid uitstraal. Ik vind het zelf wel meevallen, maar complimenten dankbaar in ontvangst genomen. Morgen handtekening zetten onder de gewijzigde geboorteakte. Kortom mijn dag kan niet meer stuk.

Morgen echte mijlpaal voor me, voelt zo goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit,
Ik lees te pas en te onpas van je dat moet leren om voor jezelf op te komen maar in werkelijk kom je gewoon chronisch je afspraken niet na en gebruik je het als excuses. Ik snap best dat je onrustig word want het lijkt mij ook niet prettig om zo mensen nog onder ogen te moeten komen. Voor jezelf opkomen is niet ja zeggen en nee doen.

Anyway, met mij gaat ie goed. Nog steeds rookvrij en drank speelt eigenlijk niet meer. Tot ik de eerste weer neem dus doe dat maar niet. Dit is de eerste zomer met echt een baan, vorig jaar was ik de hele zomer vrij en daarvoor werkte ik voor mijzelf. Ik vind het wel zonde dat ik nu mijn eigen tijd niet kan indelen en niet af en toe kan genieten van het lekkere weer. Het zelfstandig worden begint weer te kriebelen tegen jeuk aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik meld me weer droog af

En voor de rest snap ik echt niet dat mensen het zo warm vinden

Het is hier helemaal niet warm, soms zelfs voor mijn gevoel een fris windje

Werkelijk perfect dit weer

Maar misschien woon ik in een gunstig deel van het land ( westen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...