Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
De zon schijnt al gul, 
verderop in de straat is iemand al heel enthousiast
aan het timmeren :blink:
maar koffie en thee staan klaar, 
kom maar op met die tweede juli..... 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Geplaatst

Goeie morgen iedereen,

Vannacht weer goed geslapen maar zal blij zijn als ik in september overal airco heb. Het is wat ongemakkelijk om iedere keer te slepen met de mobile airco. Nee ik klaag niet hoor.

Ik las net per ongeluk de draad van gisteren. Wat een negativiteit over en weer :( Om verdrietig van te worden. 

IJsvogel probeer het zo te zien dat achter die berichtjes een stuk betrokkenheid zit. Dat het soms niet zo subtiel geschreven wordt, tja we zijn mensen hé? Maar na 8 jaar wordt ik wel eens wat lomp. Als de intentie maar goed is das belangrijk.;)

Zo nu weer wat aan de slag en vanmiddag weer naar de dagbesteding.

Geplaatst
1 uur geleden zei Kohtje:

goedemorgen en zo meer..

Dagpact:

Nietmeer

Kohtje

Francoise

Geplaatst

Goedemorgen lieve mensen

Dagpact

Nietmeer

Kohtje

Francoise

Antoinnette

Hier al een drukke ochtend achter de rug, Naar dermatoloog geweest. Dit alles in kader van mijn transitie. Ik hoop deze week ook definitief naam en geslacht te wijzigen bij geboorte gemeente. Alle papieren hiervoor zijn binnen gelukkig. Ik hou jullie wel op de hoogte. Eigenlijk gaat het best wel goed hier dus.

Geplaatst

Goedemorgen vanmorgen te laat wakker. Morgen afscheid van mevrouw k. De zon zal schijnen net zoals zij vaak het zonnetje was

Dagpact

Nietmeer

Kohtje

Francoise

Antoinnette

Lars

Geplaatst

Goedemiddag op deze mooie dag weer!

werkdag zit er op voor nu, op naar ortho met dochter en tandarts. Vanavond in schaduw nog wat werken 

Geplaatst

Mijn opstekertje voor vandaag. Mijn leverwaarden zijn gehalveerd. Ze zitten nog boven de normale waarden maar naar verwacht zal het de komende weken naar normaal dalen. Bloeddruk ook weer binnen de grenzen. Ik ben blij!

Geplaatst

Heel fijn Nietmeer
Nu pluk je de vruchten he

Hier een fijn weekeinde achter de rug
Forum zelfs even vergeten, maar alles goed hoor
Geniet nog elke dag van het mooie weer

Geplaatst
2 uur geleden zei spirit:

[...]

Hoop dat het je konijn is Lars :blush:

Oeps.. duidelijk gevalletje 'niet goed bijgelezen'...
Daarnaast ook nog ietwat konijnonvriendelijk. :blush:
Maar je bent ook niet dagelijks op het forum dus dan kán dit gebeuren... :huh:

Geplaatst

Gevecht met mezelf vandaag. Niet echt gevecht, maar ik moest even alle zeilen bijzetten om een beetje aardig voor mezelf te blijven. Moe nu. Slaap lekker.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...