Momentum Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen forumleden Dagpact: Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen! Heerlijk geslapen wel een beetje vroeg wakker. Toen ik nog dronk sliep ik wel wat langer. Nou ja slapen dat kan je het eigenlijk niet noemen natuurlijk. Goed ik ga maar douchen en klaarmaken voor werk mijn brood moet ik nog doen was ik vergeten. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum AlJo Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen frummers. Het ziet er naar uit dat het mooie weer wedergekeerd is... zo'n zonnetje op de vroege ochtend is toch wel fijn... Bakje om te beginnen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum AlJo Moosje Lars Loekie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Hihi... dat klopt helemaal Joop. Ben je weer een beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 En jij ook goedemorgen Lars natuurlijk. En Jopie ook uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen. Zo naar het andere huis en dan Verjaardagsontbijt fabriceren. Daarna een dag op pad met de jarigen. Handig, jarig zijn in de meivakantie. Dagpact: Momentum AlJo Moosje Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Van harte gefeliciteerd Quinn met de tweeling Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Van harte Quinn en heel veel plezier vandaag... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 (bewerkt) Heu een tweeling Quinn? Jemig zeg wat mooi. Van harte welkom Moosje. Hoop dat je gauw ingeburgerd bent hier, en kan groeien naar een alc. vrij of arm leven. Zo ff vlug kijken of we iets gehoord hebben van Lars, en dan hup hup naar het werk met een flinke snottert. 2 mei 2018 bewerkt door bolletje Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen Van harte gefeliciteerd met de kinderen Quinn, maak er een fijne dag van. En Lars weer op het dagpact Hier ook een zonnig welkom toen ik de gordijnen open deed, heerlijk. En nu eens bedenken wat we weer gaan doen op deze vakantiedag. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen mensen, en nu ik toch hier ben, ter ondersteuning: Dagpact: Momentum AlJo Moosje Lars Quinn Harald Dylan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Ja lekker dan...nou wil ik met Jopie mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Dylan ook hier zeg ik even gefeliciteerd met je 6 jaren droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Dagpact: Momentum AlJo Moosje Lars Quinn Harald Dylan Yana Goeiemorgen allemaal. Leuk dat je erbij bent Moosje, jij en ik zijn collega-nieuwelingen. Lijkt me leuk als je je voorstelt op de wie-is-wie-draad. Als ik het vandaag droog hou (en dat gaat zeker lukken), maak ik de drie weken vol! Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Welkom Yana en Mossje @jopie je bent vast een leuke oma maar denk dat je ook streng bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 welkom terug moosje, mooi dat je ons weer weet te vinden; de aanhouder wint he♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Dagpact: Momentum AlJo Moosje Lars Quinn Harald Dylan Yana IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 31 minuten geleden zei IJsvogel: Dagpact: Momentum AlJo Moosje Lars Quinn Harald Dylan Yana IJsvogel Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 (bewerkt) Goede en/of leerzame dag allemaal. Dagpact: Momentum AlJo Moosje Lars Quinn Harald Dylan Yana IJsvogel Rapilos Kohtje 2 mei 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Goedemorgen allemaal, vrij dagje vandaag Vanavond eten bij vriend Gezellig, maar voor de zekerheid toch maar even op het dagpact vandaag Vanavond weer netjes afmelden Straks boodschappen doen Zooo geen zin in Denk je dat je alles in huis hebt, is het allemaal alweer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Kohtje, Je hebt me van het dagpact gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Nee, nee... heb je er weer tussen gepropt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden