Lars Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goedemorgen Voor mij zal het dagpact nooit meer het zelfde worden. Vandaag met elkaar op het dagpact? Laten we er jowan zijn dagpact van maken voor vandaag. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Schrikken inderdaad toen ik het las Lars. Ik doe mee vandaag. Gaat het met jou een beetje beter? Dagpact: Lars Nicky Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goedemorgen, fijne Koningsdag. Ik heb niet bijgelezen en blijkbaar wat gemist wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 O jee net gelezen. Wat erg zeg! Wil hem wel heel veel sterkte wensen maar hij komt niet meer op het forum. Jemig wat een nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goedemorgen @Gypsy en @NickyLJ80 dan moet je maar even gisteren terug lezen Gypsy. Nicky het gaat wel slecht geslapen maar dat is logisch nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Misschien leest jowan nog Gypsy. Ik hoop dat je omringd word door je naasten jowan. Ook hier geld denk ik zelf doen maar niet alleen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dat is waar. Ok, @jowan Heel veel sterkte. Spreek uit wat je nog uit wilt spreken, knuffel iedereen die je lief is rond je leven af op jouw manier. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Snap ik Lars. Als je maar verstandige beslissingen blijft nemen hè Vandaag richting rommelmarkt en kinderboerderij. Dochter wil er graag heen. Gypsy heb je al een stappenteller gekocht? Ik liep er gisteren tegenaan. Dus ik ga eens kijken hoe verschrikkelijk inactief ik wel niet ben. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik heb er eerlijk gezegd niet meer aan gedacht Nicky. Welke heb je? Ik ben een beetje van de leg de laatste tijd ben verliefd maar ik durf geen contact te maken. Ik ga even de stad in als het niet te druk is maar het zal natuurlijk druk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goeie morgen mensen, jowan Mijn plan voor vandaag Nicky is om 12.00 met iemand van de dagbest. met een zwaar hersenletsel een ijsje gaan eten en een terrasje gaan pikken. Haar begeleidster is weggevallen en nu heeft ze niemand meer. Dus gaan we het een paar uurtjes gezellig maken. Wil ook even over de rommelmarkt lopen. Daarna naar huis lekker weer kaarten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 was van plan de vrijmarkt in alle vroegte op te zoeken maar toch niet gedaan , vind het te uitgelaten en om 12 uur breekt de boel los met livemuziek op verschillende plekken en op elke hoek een biertap dus dat ga ik niet opzoeken want dan kan ik wel eens voor de bijl gaan en daarbij ik ken dat allemaal al en al gezien en beleeft ook ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 jowan, ik wens je veel liefde, steun en sterkte toe. Ik ga je missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Eentje van rucanor Gypsy. Vast niet de beste maar ik wil eerst eens kijken of het überhaupt iets van motivatie gaat geven. En deze was met korting nu vanwege opheffingsuitverkoop dus een tientje kwijt. Te overzien als het niets blijkt te zijn. En ik snap dat je van de leg bent, verliefdheid kan je behoorlijk verwarren. Spannend en leuk of vind je het vervelend? Mooie daginvulling bol. Veel plezier gewenst. Ik hoop vooral dat de 'rommel' niet mee naar huis komt. Ik hoef niet meer zooi maar of mijn dochter daar hetzelfde over denkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goede en/of leerzame dag allemaal. Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Lieve jowan gisteravond laat schrijf je een bericht. Nee dat kan niet laat het niet waar zijn. Dan dringt het tot mij door dat het de keiharde waarheid is. Gistermorgen nog vraag ik naar je waar is jowan toch als je hem nodig bent. Ik dacht dat je op vakantie was. Ergens wandelen een ijsje eten. Maar niets is minder waar. Ik zoek steun bij verschillende mensen van het forum via pb en telefoon. Mensen die om jou huilen jowan en zelf heb ik het ook niet droog gehouden. Heb ik de slaapwacht wakker gemaakt om te praten. Je steun je geloof in mij heeft mij absoluut verder gebracht. Sinds kort naar de aa. Jij zocht uit naar welke groep ik kon. Heb ik boeken gekocht het big book van de aa en de 12 stappen en tradities. Soms dacht ik man ga leven en ga genieten. Maar ik denk dat je dat ook deed. Op jou manier die voor jou goed was. Sober en netjes denken. Wat is dat dan vroeg ik netjes denken. Je standvastigheid en je geloof in de aa en de na zijn bewonderingswaardig te noemen. Je liet je niet van de wijs brengen al viel het halve forum soms over je heen. Wat dat betreft kan ik nog steeds veel van je leren. Ik ga de naam niet noemen van wie dit zei maar ik wil het wel plaatsen. Gisteravond zei iemand dit over je tegen mij: Jij maakte van de wat strenge humorloze leraar weer een warme toegankelijk mens. Omdat hij zo op jou reageerde begon ik hem ook aardig te vinden. Het raakte mij. Maar het klopt ook al vond ik de reacties niet altijd fijn. Toch altijd weer stof om over na te denken. Grapjes konden we ook maken. Vaak in de ochtend tegelijk wakker. Tegelijk een draadje aan maken. Soms alleen een goedemorgen soms zeiden we meer. Zolang ik nog op het forum ben ga ik op het dagpact dat heb ik mij heilig voor genomen. jowan met de kleine j. Voor mij jowan met de grote J. Vandaag ga ik een ijsje eten. Een italiaans ijsje eten en dan proost ik op jou met mijn ijsje. Goede reis jowan ik zal je missen hier lady jane, Jannigje, Bob en 3 anderen reageerden hierop 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Rucanor is best een bekend merk ben benieuwd. Ik vind het op zich wel leuk om verliefd te zijn maar dat ik geen contact durf te maken is natuurlijk heel vervelend. Zo kan het ook nooit wat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 3 minuten geleden zei harald: Goedemorgen, Ik ben vandaag weer op het dagpact. Had gisteren ook kunnen komen, maar ik was redelijk beroerd van de ontwenningsverschijnselen. Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Fijne dag iedereen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Toppie Harald. Hoe is het nu? Nog veel last van de verschijnselen of is het wat minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 @Larsprachtig geschreven! Lars en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Ik wilde niet vandaag, had mezelf al behoorlijk richting drinken bedacht, maar geen dag is beter dan vandaag hè? Het dagpact,voor jowan, maar uiteindelijk toch vooral voor mezelf. Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Lars en Senna33 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Mootje: Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane 27 april 2018 bewerkt door lady jane Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Dagpact: Lars Nicky Jopie MarQ Kohtje Harald Sowhat Mootje Quinn Jane Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 april 2018 Rapport Share Geplaatst 27 april 2018 Goeiemorgen Lars, jongen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden