mito Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 (bewerkt) Ok........maar vergeven is ook een opdracht. 11 april 2018 bewerkt door mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Denk dat Senna nu ligt te 'slapen' Hopelijk kan ze nuchter worden en de steun vinden die ze zoekt. Er zit haar veel meer dwars dan mensen op dit forum dat mag duidelijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Koh.mijn vader wilde zelf verhuizen,dus dat scheelt een hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik hoop ook dat ze de juiste hulp krijgt is het niet heer dan elders hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 1 minuut geleden zei Adri: Nu zit ik al een uur te denken wat er op de plaats van die * moet staan. Ik kom er maar niet uit. Haha, humor hoort er ook bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Eten en vanavond naar de aa. We eten lasanje zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Fijn , weer aa - avond @Lars, volgens mij heb je daar ook echt je draai gevonden he? Ik ga op maandag en zaterdag. Ik heb er veel steun aan. Hondje en ik puffen vanavond even uit. Hondje was erg moe van de trimmersochtend (10-1 uur), maar de trimmer was een enorm aardige man met veel hart voor dieren. Dus missie geslaagd. Ik duik mijn keuken in. Fijne avond allen. Hier dag 36, voelt erg fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 8 uur geleden zei Amethist: @bolletje heej, ik herken je niet meer! Hondje met bril is uit logeren. Ziet er krachtig uit je nieuwe avatar, een engel? Fijne woensdag iedereen! Nee Amethist ik schilder en dit is een van mijn schilderijen. Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Zo, dagje werken zit er op, nog twee te gaan. Even bijgelezen op het forum en nu maar eens eten koken. Wat leuk, Soothe en Sowhat even terug in de huiskamer! Soothe en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Zo wat gaan we eten mensen? Ik een bal met lekkere jus. Vandaag lekker gewerkt maar ook daar hebben veel mensen last van ???????????? Ikzelf ook hoor. Ik word wat stiller maar voel dat er iets zit te broeden. Misschien wel het constant last hebben van m'n arm. Zal blij zijn als het vrijdag is, en ik naar het ziekenhuis kan. Of het is toch het voorjaar. Ik weet het niet maar doe vanavond niets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 1 uur geleden zei Bor: Eerst had ik tot mijn grote verrassing een pikkie maar nu is die ook nog klein? Ik heb geen problemen met klein, JIJ WEL SOMS???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik hou ook een rustige avond. Gewoon nodig. Succes vrijdag het zkh. @bolletje. Ik eet asperges rechtstreeks van t land voor weinig , met eitje en piepertje en sausje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Lekker Lente! Ik eet heel simpel, op verzoek van nog thuiswonende volwassen zoon: aardappels, bloemkool en hamburgers. Hahaha! Wat je al niet voor je kinderen doet/ eet! Grijns.....wel lekker trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Pasta was het hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 38 minuten geleden zei Asterix: Ik heb geen problemen met klein, JIJ WEL SOMS???? Haha, anders haal je die uit de kluiten gewassen vriend van je erbij zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Hier ook simpel gegeten vandaag, ovenfriet met schnitzel en doperwten. En heb al een pan groentesoep gemaakt voor morgen. Morgen dus een makkie, wel zo handig want dochter heeft dansles van 5 tot 6, onhandige tijd vind ik dat. Maar ze wil eigenlijk liever van dansles af en gaan paardrijden. Tsja...moet je daar nou mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik had een koningsmaal voor weinig. Asperges, piepertje, sausje en een hardgekookt eitje. Heerlijk. Via de boer, zo van t land. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 hier everzwijn op t menu, krachtvoer voor als Asterix me nodig heeft nog. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 5 minuten geleden zei lady jane: hier everzwijn op t menu, krachtvoer voor als Asterix me nodig heeft nog. Genoten van je everzwijnenbout? Krachtvoer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ook maar een kleintje LJ, waarom moet alles hier klein... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Goedenavond Lees altijd mee maar wist ook niet veel toe te voegen. Ik denk/weet wel dat Senna het lastig heeft als ik niet goed in mijn vel zit/zat kon ik ook door wat sarcasme/grapje etc zo uit de tent gelokt worden en ik denk dat dat gebeurde. En een benzo verslaving en alcohol tegelijkertijd dat zal heel zwaar zijn. Ik wens Senna dan ook veel sterkte, heb je eerder gelezen als een zeer betrokken steunend iemand. Gun je alle goeds, hou je koppie boven water. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ach ik zie dat de moderator al zijn werk heeft gedaan. Van Koh was het een onschuldig grapje, Adri zat echt te sarren/uitlokken. Ze zal ws een ban hebben wat zal Adri in zijn nopjes zijn, goed gedaan hoor! Jouw avond kan niet meer stuk. Missie gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Laten we nou niet weer opnieuw beginnen met katten en mensen van alles in de schoenen schuiven zeg. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 2 uur geleden zei bolletje: Nee Amethist ik schilder en dit is een van mijn schilderijen. Mooi! Het lukte me om je avatar van wat dichterbij te bekijken. Wat vleugels leken was een stuk van de steenbok. Wat prachtig dat je zoiets kunt maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 11 april 2018 Rapport Share Geplaatst 11 april 2018 Ik blijf me werkelijk verbazen hoe mensen met elkaar omgaan en het raakt me! Leef en laat leven, behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden