Spring naar bijdragen

Woensdag 11 april 2018


Gast

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Yvonne:

Ben overigens blij dat ik de vier dagen voorafgaande aan gisteren niet heb bijgelezen gezien de sfeer. 

Vraag me wel af hoe Jopie opeens aan hondjes komt? :) 

Zul je tóch die vier dagen moeten doorworstelen.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Yvonne:

Senna, ik denk dat je het allemaal niet zo bedoelt, maar je komt zo enorm snijdend over. 
Je verwijt Adri dat hij invult voor een ander.. maar kijk eens naar jezelf: je neemt klakkeloos aan dat hij zich voor vijven nog even lekker omdraait... vervolgens zet je hem in het hokje van de kuddeschapen en neem je aan dat hij 'geen  leven' heeft.. en dat alles op een heel harde giftige manier. 
Praktisch alle mensen hier bedoelen het goed Senna, en dat is echt waar. 
Probeer ze te leren kennen, met hun hebbelijkheden en hun onhebbelijkheden, kijk door de geintjes heen... ze vallen mee. 
Mix wat meer mildheid in jouw reacties meis en probeer wat minder wild om je heen te slaan. 
Je zult zien dat anderen dan ook een stuk makkelijker op jou gaar reageren.... 
 

Ik snap je wel, maar lees aub even goed. Wil je? Hij lokte uit. Wie de bal ketst kan hem terug verwachten. Komop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Senna33:

Ik snap je wel, maar lees aub even goed. Wil je? Hij lokte uit. Wie de bal ketst kan hem terug verwachten. Komop. 

Sorry Senna, ik denk dat ik duidelijk genoeg was. 
En ik lees over het algemeen prima.
En daar laat ik het voor nu even bij. 
Jij ook een heel goede morgen Kohtje. 
En fijn dat je toch nog even vertelde dat het oppashondjes zijn... ;) 
Ik ga aan de slag en sluit hier even af.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 m'n beste, je klinkt een beetje agressief. Moet je zelf weten natuurlijk, maar zo komt het op mij (en blijkbaar ook op een aantal anderen) over. 

Hele ochtend formulieren in zitten vullen, vanmiddag terugkomen voor een gesprek. Neem aan met een mens. Nu een bak goede koffie en eens kijken wat er hier voor taart is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nieuw, dus ja.. ik kom hier net kijken. Natuurlijk hoef je niet iedereen aardig te vinden. Dat is IRL ook niet zo. En tóch, wil ik aangeven, net als gisteren, dat we hier niet voor onze zweetvoeten zitten, en we best iets aan elkaar kunnen hebben. Kom zeg, ben ik nou echt zo’n heks? Zeker niet! Maar wat mij de laatste dagen duidelijk is geworden, is dat schriftelijke communicatie niet altijd over komt zoals bedoeld is. Misverstanden en verkeerde opvattingen is binnen no time gebeurd,

wat vinden jullie hiervan ? Ik ben geen relschopper, het heeft men maar slechts één zin gekost gisteren om mij de grond in proberen te stampen, en meer ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 ik neem nu even aan (gevaarlijk, ik weet het) dat je doelt op het verkeerd gevallen grapje van Kohtje. Maar dat heeft hij uitgelegd en je excuses voor aangeboden. Die heb jij geaccepteerd en dan is het toch klaar en uitgepraat? Niemand wilde je de grond intrappen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Adri:

Jullie hadden alledrie met enige bombarie aangekondigd het forum te verlaten. Vandaar. Nogal duidelijk toch?

Ik sloot af gisteren met ‘tabeé’ kun jij verder citeren waarin jij uithaalt dat ik dit forum verlaat? Wordt lang zoeken geloof ik :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Senna33:

Doe dat maar mooi. Ik stap op, tabeé 

 

3 minuten geleden zei Senna33:

Ik sloot af gisteren met ‘tabeé’ kun jij verder citeren waarin jij uithaalt dat ik dit forum verlaat? Wordt lang zoeken geloof ik :lol:

Nou ja, dit is dan waarschijnlijk een schoolvoorbeeld van elkaar verkeerd begrijpen door schriftelijke communicatie. Zoals ik het las, stond er ook dat je afscheid nam (opstappen, tabee). Maar dat was dus niet wat je bedoelde. Zo gemakkelijk gaat het dus fout in die communicatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Adri:

Tjonge, kun je hier dan niets meer zeggen zonder het ook uit te leggen op kleuterniveau?

Inderdaad had ik Bor aangeraden een leuke dag op haar bootje door te gaan brengen zodat het forum vandaag geen last zou hebben van haar slechte humeur. Bor begreep dat, en kan dat naar mijn inschatting ook wel hebben.

Op haar uitnodiging dan mee te komen op het bootje, liet ik weten daar helaas geen tijd voor te hebben, maar dat Senna, Hub en Fleurtje dat misschien wel hadden. En waarom dan? Omdat deze drie personen elk de afgelopen dagen (al dan niet tijdelijk) afscheid van het forum hebben genomen. En ja, dan houden zij  toch tijd over voor een leuk boottochtje met Bor? Lijkt mij een onschuldig grapje, maar ja... zucht.... soms denk ik dat de achterdeur van paviljoen 3 per ongeluk van het nachtslot is geweest...

Dat heb je dan toch verkeerd geïnterpreteerd.. leer momentje voor jou. Voor de andere twee personen oordeel ik niet. Zij zijn wijs genoeg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars: Kijk! Sinds jij er weer bent keert de sfeer in de huiskamer weer ten goede.

Over wat en hoe er weer dingen gezegd worden onthoud ik me van commentaar.
Wat heeft iedereen actief gedaan vandaag om nuchter te blijven?

IK heb medische zorg aan mezelf besteed, goed voor mezelf zorgen en lief voor me zijn. Ik heb vanmorgen een flinke poos gemediteerd en gebenden, een dutje gedaan en nu ga ik er weer met die hond op uit. Allemaal positieve bijdragen, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmorgen drie kwartier besteed aan het overschrijven van anderhalve bladzijde van een voor mij leerzaam boek.
Op het eerste gezicht misschien een nutteloze bezigheid, want dat boek lezen gaat zeker sneller dan het overschrijven.
Maar ik zie wel degelijk de voordelen.
Door het woord voor woord over te schrijven dringt het voor mij lekker langzaam tot me door, heb ik ook tijd om tijdens het schrijven
wat te mijmeren over wat ik lees/overschrijf.
Ik verbeter er mijn handschrift mee (heb er speciaal een nieuwe vulpen voor aangeschaft).
Het is voor mij een vorm van mediteren, m'n emoties en gedachten kanaliseren tot die ene kleine bezigheid.
Geen muziek aan, heerlijk stil. En de lucht van papier en inkt... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...