Spring naar bijdragen

Woensdag 11 april 2018


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, nog zeer vroeg maar ik kan toch niet slapen. Alvast mijn ochtendritueel waarbij melden voor het dagpact voor mij een onderdeel is. Ik hoop oprecht dat deze dag het forum een rustige en prettige forumdag mag zijn. Discussies prima, maar  Dat "  geharrewar " vind ik niet echt fijn. En geruzie vind ik afschuwelijk. Dus ik hoop dat we elkaar kunnen steunen met waar we hier voor komen met ook oprechte aandacht voor elkaar. 

Nu eerst het dagpact:

Lente

 

ik wens ieder alvast een prettige droge dag. Ik probeer nog even na pijnstilling twee uurtjes slaap te pakken. Tot later. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hier ook vreselijk vroeg wakker. Badend in het zweet schrok ik wakker door een drankdroom vreselijk aan het zuipen was ik. Beduusd werd ik wakker met het gevoel dat ik het ook echt gedaan had gelukkig niet. Nu nog niet helemaal wakker maar op de bank gaan zitten. Ben helemaal vaag in mijn hoofd pffff

Hoop dat het wegtrekt wil wel gaan werken

Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lente

Lars

Zbb

IJsvogel

 

Goedemorgen! Ik was ook al zo vroeg wakker.

@gypsy dat is niet fijn wakker worden.; Hopelijk klaart je hoofd gauw op. ZBB werk ze en Lars en Lente, rustig aan dan maar. @lente, betekent dit dat je in ieder geval geslapen hebt? want de eerste tijd sliep je nauwelijks toch?

Fijne dag allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Het zou fijn zijn als zoveel mogelijk mensen zich hier gesteund voelen. 

Mag ik dan eens vragen wat jullie precies onder "steun" verstaan? Dat kan namelijk heel verschillend zijn. Woorden als "goed gedaan!" of iets in die trant kunnen gezien worden als steun. Terwijl je daar een ander wellicht niet blij mee maakt, omdat die meer behoefte heeft aan sparren met anderen. Dat is ook een vorm van steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, druk al hier zeg. Ik heb heerlijk geslapen, kon alleen niet snel inslapen maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik nog heb zitten werken 's avonds. Dan zijn mijn hersens nog te druk ofzo, lig ik in bed nog te rekenen:)

Sterkte vandaag voor iedereen die de dag moet gaan doorkomen op maar enkele uurtjes!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steun lijkt me inderdaad heel persoonlijk. Om te ontvangen maar zeker ook om te geven. Ik vind het zelf heel erg lastig in ieder geval om in te schatten wat een ander nodig heeft. En de laatste dagen lees ik maar gewoon mee en leer daar zelf van. Vooral ook dat ik niet overal iets van hoef te vinden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Sandro:

Goedemorgen. Het zou fijn zijn als zoveel mogelijk mensen zich hier gesteund voelen. 

Mag ik dan eens vragen wat jullie precies onder "steun" verstaan? Dat kan namelijk heel verschillend zijn. Woorden als "goed gedaan!" of iets in die trant kunnen gezien worden als steun. Terwijl je daar een ander wellicht niet blij mee maakt, omdat die meer behoefte heeft aan sparren met anderen. Dat is ook een vorm van steun.

Ik denk dat het weten dat ieder hier met een vergelijkbaar doel komt al steunend is. Daarnaast is elke vorm van steun, naar mijn idee, altijd prima. Naar mijn idee helpt als eerste dat er respect voor elkaar en naar elkaar is. Dat maakt het forum tot veilig, vertrouwd en steunend. Soms kan net zo goed een grapje als meer serieus helpen. En uiteraard is wederkerigheid belangrijk. Mijn mening dus. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei NickyLJ80:

Goedemorgen allemaal, druk al hier zeg. Ik heb heerlijk geslapen, kon alleen niet snel inslapen maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik nog heb zitten werken 's avonds. Dan zijn mijn hersens nog te druk ofzo, lig ik in bed nog te rekenen:)

Sterkte vandaag voor iedereen die de dag moet gaan doorkomen op maar enkele uurtjes!

 

Nou ja, toch bijna 2 uurtjes gehad. Soms slaap ik een week of meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaak is dat inderdaad zo, @bolletje, maar nu lag ik wakker tot ongeveer 5 uur, heb extra pijnstillers genomen en heb toch nog 2 uurtjes gepikt.  Schrale troost: ik las dat meer mensen belabberd hebben geslapen. Ook door de onrust hier. 

Komaan, we maken er een positieve dag van. Hier en in RL. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...