Spring naar bijdragen

Woensdag 11 april 2018


Gast

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Gypsy:

Momenteel wandel ik vrij veel en dat zal denk ik wel zo blijven goed om je hoofd leeg te maken. Nu zat ik te denken aan zo een stappenteller of iets dergelijks. Heeft iemand er eentje? Bevalt die? En wat registreert die allemaal?

Dit zit ook vaak op een smartphone. Heb jij die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is geen katten, het is wat er staat! Senna is wiebelig althans dat vul ik in dan. Dan reageert iemand die de dag van gister ook gelezen heeft en aanwezig was, uitlokkend/sarcastisch. Iemand die zelf totaal geen probleem meer met alcohol heeft en lijkt te vergeten hoe het was geweest terwijl de familie en de huisarts die persoon aan het bed bezochten omdat hij in een binge zat jaren geleden en de flessen sterke drank onder het bed stonden. zo een iemand blijft dan maar doorgaan en denkt grappig te zijn. Sorry maar ik vind dat niet normaal, wat heb je hier te zoeken dan nog? Totaal niet ondersteunend voor de fun en humor kunnen we wel op facebook zitten dan. En ja ik kom hier ook al jaren. Strijdend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd zoals je zelf al schrijft althans, dat vul ik dan in. Dat is misschien zo, misschien niet, geen idee. Op vragen naar wat er was, kwam in elk geval geen antwoord, alleen een sliert beledigende stukken tekst naar diverse mensen. En dat is in elk geval niet helpend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sensitief:

Je moet niks @Gypsy. Bewegen en de buitenlucht doet je goed. Maar als je het prettig vindt om het bij te houden, dan bestaan daar tools voor.

Naja dat is aangeraden of zoiets had ik gelezen wel leuk als je het haalt lijkt mij. Geen flauw idee nu. Ik zal fitbit maar die is nogal duur even kijken op ali dat is goedkoper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt Quinn ik las dat ook natuurlijk maar welke verslaafde is niet eerder ook uit zijn bol gegaan? Ik kan het mij goed voorstellen, het is niet niks. en nu ga ik het ook los laten irriteer mij kapot aan iemand hier en straks ben ik zijn volgende slachtoffer en daar ben ik iets te goed voor bezig:) Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo wat vroeger dan normaal wandelen met het hondje. Zij is moe, ik ook. Slechte slapen van al weer een poosje vraagt om " inhalen". Ik ga na het rondje een meditatie opzetten op mijn tv in de slaapkamer. Hondje is weer prachtig , de jonge man van de trimsalon was iemand met enorm warm hart voor honden en de mijne ook in het bijzonder. Vandaag sluit ik met succes dag 36 af, blij mee. 

Ik doe nog een goedennachtthee of de sweet dreams. Beiden theesoort. Ik heb toch steeds meer vragen over het forum. Ik hoor van dubbele accounts, lees vragen die bij mij vragen oproepen etc etc. terecht werd mij een poosje geleden gevraagd over mijn " oude" naam als herstel, die ik niet meer kon gebruiken. En dus als Lente terug kwam. Ik was me van geen kwaad bewust.  Daarom uitleg gegeven. Maar ik geloof dat ik een dombo ben of was, want er speelt veel meer hier kennelijk. . Weet ik veel, en sterker nog.. Ik wil het niet eens weten... Laat mij maar een dombo zijn dan.  Ik kom hier vanwege mijn alcoholprobleem, om te delen, te steunen, gesteund te mogen worden, etc. dat dus. En dat dit een platform is, vind ik alleen maar mooi. 

Ieder een mooie en hopelijk, droge avond. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Smaragd:

klopt Quinn ik las dat ook natuurlijk maar welke verslaafde is niet eerder ook uit zijn bol gegaan? Ik kan het mij goed voorstellen, het is niet niks. en nu ga ik het ook los laten irriteer mij kapot aan iemand hier en straks ben ik zijn volgende slachtoffer en daar ben ik iets te goed voor bezig:) Fijne avond.

Focus op het positieve en het zal groeien.

https://www.begripdoorinzicht.nl/info/76-welke-wolf-voed-jij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook wel eens naar gekeken Gypsy, vond ze ook vrij aan de prijs. De goedkopere schijnen niet zo nauwkeurig te zijn heb ik wel eens gelezen. Dus als je iets gevonden hebt, dan hoor ik graag je ervaringen!

Ik heb zelf geen wandelmaatje helaas dus moet dan alleen of met dochter op pad. Dochter krijg ik alleen niet enthousiast. Wil eens geocaching proberen met haar, dan loop je toch met een "doel". Ik ga zelf ook niet zo makkelijk de deur uit om te wandelen maar zo'n stappenteller stimuleert misschien wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Sensitief ga ik ook doen nu djw! Ga het zo doorlezen maar eerst heerlijke pasta met spinazie en bospaddenstoelen, ui en knoflook morgen lekker vrij, patienten geen knofolookgeur in het gezicht haha. Fijne avond allen!

Zo een groot voordeel aan niet drinken, gewoon weer echte lekkere trek:)

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

Klopt Sensitief ga ik ook doen nu djw! Ga het zo doorlezen maar eerst heerlijke pasta met spinazie en bospaddenstoelen, ui en knofolook morgen lekker vrij, patienten geen knofolookgeur in het gezicht haha. Fijne avond allen!

Zo een groot voordeel aan niet drinken, gewoon weer echte lekkere trek:)

Top bezig:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei NickyLJ80:

Ik heb er ook wel eens naar gekeken Gypsy, vond ze ook vrij aan de prijs. De goedkopere schijnen niet zo nauwkeurig te zijn heb ik wel eens gelezen. Dus als je iets gevonden hebt, dan hoor ik graag je ervaringen!

Ik heb zelf geen wandelmaatje helaas dus moet dan alleen of met dochter op pad. Dochter krijg ik alleen niet enthousiast. Wil eens geocaching proberen met haar, dan loop je toch met een "doel". Ik ga zelf ook niet zo makkelijk de deur uit om te wandelen maar zo'n stappenteller stimuleert misschien wel

Ik zal het je laten weten. Maar wat ik gezien heb is dat het dan weer samen moet werken met een app en ik heb geen telefoon dus dat schiet niet op. Denk dat het gewoon een simpele wordt met alleen de stappen en meer niet. Wat is geocoaching? Kan je niet via fb of zoiets een wandelgroep beginnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...