Lars Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen. Vandaag maar eens aardig tegen elkaar doen en niet zo katten op elkaar Dagpact: Lars Bob en kunsie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Volgens mij zorgt @Yvonne vandaag weer voor de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen Weer een dagje werken vandaag. Niet mijn favoriete dag. Druk op de weg en veel overleg altijd. Maar morgen gewoon lekker vrij, lekker vooruitzicht, dus niet zeuren en hup maar weer. Koffie eerst nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 6 minuten geleden zei harald: Goedemorgen, Dagpact: Lars jowan Harald Senna33 Goedemorgen, Ik schrijf af en toe mee, voel me nu ook klaar om mee te doen met dagpact. Een ruime week niks gedronken maar zaterdag twee wijntjes op een terras. Zand erover en doorgaan is mijn motto ook een mooie dag Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen Dagpact Lars jowan Harald Senna33 Antoinnette IK geef het slapen vannacht een zesje, kleine voldoende dus. Drukke dag voor de boeg, maar vind ik niet erg. In deze regio wordt het ook het warmst van het land vandaag, dus ook lekker buiten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 @harald hoe gaat het vandaag met je, is de ontwenning al over zijn ergste punt heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goeie morgen allemaal, Goed voornemen Sen. nooit opgeven is hier het motto. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 2 minuten geleden zei harald: Hoi @Senna33, het gaat best goed. De ergste ontwenningsverschijnselen zijn wel weg. Alleen slaap ik nog slecht, maar dat verschilt ook wel per nacht. Ik eet ook sinds een paar dagen weer goed, dus ik heb er in het geheel wel vertrouwen in. Je lichaam is je dankbaar nu. En jij bent jezelf straks ook dankbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen allemaal. Hier zowaar weer wat geslapen. Yesss! Oke, wel voor een keer met een zwaardere pijnstiller, maar dat wierp dus ook zijn vruchten af. @Lars, jij speciaal vandaag een . Ik zag gisteravond op het jaarpact dat je al op 5 maanden zit. Van harte, man! Ik ga straks naar mijn haakclub, samen met hondje. Zin in. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen Dagpact Lars jowan Harald Senna33 Antoinnette Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen. Vrije dag. Nog in bed. Voelt als spijbelen.... voel me heel aardig, vooral voor @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 19 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Vrije dag. Nog in bed. Voelt als spijbelen.... voel me heel aardig, vooral voor @Lars Lekker toch. Ik heb nog een weekje vakantie. Als ik nu niet zo vroeg afspraken had, dan had ik hetzelfde gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 47 minuten geleden zei Lente: Goedemorgen Dagpact Lars jowan Harald Senna33 Antoinnette Lente Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goeiemorgen allemaal, Als een blok geslapen, wat is dat toch lekker! Lente wat heerlijk om te lezen dat je hondje overal mee naar toe mag en kan! Die zit niet vaak alleen thuis, hoe mooi is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen Dagpact Lars jowan Harald Senna33 Antoinnette Lente Kunsie AlJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 @kunsie, daar ben ik zeker blij mee. Ze gaat mee naar haken, schilderen en zelfs de aa. Uit nood geboren, maar nu toch wel erg fijn. Doordat ik de afgelopen jaren vaak, ook vaak plotseling, ben opgenomen in het academisch ziekenhuis heeft ze wat verlatingsangst ontwikkeld. Ik train het alleen zijn zeker wel, maar die langere tijden is fijn dat het zo Kan. fijn dat je zo goed slaapt. Hier afgelopen nacht ook al beter! Mooie dagpactlijst al op de vroege morgen. Dat belooft wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen frummers. Weer thuis.... dus weer mijn eigen bakje... Heb de afgelopen dagen niet de gelegenheid gehad te lezen... en ook nu moet ik weg. Maar zal vanavond 'bijlezen'... Voor nu: maak er een mooie dag van luitjes... nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Iedereen een goedemorgen gewenst. Dagpact Lars jowan Harald Senna33 Antoinnette Lente Kunsie AlJo Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen allen! Drukke dag, moet echt even de knop omzetten om te gaan werken. Veel meer zin om te sporten en lekker in de tuin te werken. Maar goed we gaan ervoor. @Senna33 eerlijk gezegd denk ik: wat is er erg aan dat je 2 wijntjes hebt gedronken op terras? Dan heb je het toch in de hand gehouden? Of is het zo dat het nu weer in je systeem zit en je merkt dat het nu weer moeilijker is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 10 april 2018 Rapport Share Geplaatst 10 april 2018 Ik kom zojuist terug van de huisarts. Er zijn verschillende opties: psychotherapie, ggz, of het riagg. Wachttijden 8-20 weken (!!) nu weet ik even niet wat te doen. Mijn grootste probleem was werk gerelateerd. Nu ik weer naar mijn oude werkgever en in deeltijd ga, voel ik mij super goed. Donderdag weer terug om te bespreken wat er met mijn dosis ad gaat gebeuren. Opbouwen of zo laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden