Spring naar bijdragen

Vrijdag, 23 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

ik ben er ook weer. Ik vandaag weer op dag twee zonder. Heb in een week tijd twee goede uitglijders gehad. Gisteren door de stress en de schuldgevoelens niet veel uit handen gekomen. Maar vandaag raap ik mij bij elkaar. Een lekkere douche, huishouden en een wandeling maken

mooie dag allen 

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Nog geen zonnetje, maar wel droog en lekker temperatuurtje buiten. 
Binnen staan koffie en thee klaar. 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Leuk dat jouw kleinkinderen komen Lars, gezellig. 
En Senna, genieten van zo'n dag: jezelf weer bij elkaar geraapt en lekker aan de slag! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Laatste werkdag, kom maar op! Ben laat eigenlijk, nou ja, zennnnn. 

Kohtje, mijn kleinzoon is haar tiende achterkleinkind. Was even tellen, maar we zijn er uit :D

Fijne dag allen. Koffie opdrinken en hup op de fiets. De vogeltjes fluiten al dat het een lieve lust is. Mooiiii. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen toppertjes,

Sen. Misschien verstandig om de berichtjes van afgelopen week, op te slaan. Krijg je trek, kun je die altijd na lezen.;)

Jij ook Lika.

Lars heerlijk vooruitzicht kerel,

Nanc. geniet van de vogeltjes,

Von. Een lekker bakkie koffie  gaat er altijd in.

Zo vandaag naar de nieuwe dagbesteding. Heb m'n mooiste bloemenrokje maat 54 aan getrokken. Staat beeldig.:blink: Hoop daar veel te leren en heb er zin an.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen toppertjes,

Sen. Misschien verstandig om de berichtjes van afgelopen week, op te slaan. Krijg je trek, kun je die altijd na lezen.;)

Jij ook Lika.

Lars heerlijk vooruitzicht kerel,

Nanc. geniet van de vogeltjes,

Von. Een lekker bakkie koffie  gaat er altijd in.

Zo vandaag naar de nieuwe dagbesteding. Heb m'n mooiste bloemenrokje maat 54 aan getrokken. Staat beeldig.:blink: Hoop daar veel te leren en heb er zin an.

Is dat de bedoeling in bloemenrok naar de dagbesteding? Dan moet ik ook maar eens gaan winkelen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ik kom even binnenwippen maar zo weer weg. 

Straks naar de uitvaart van de broer van mijn pa. Werd 92 dus heeft een heel mooi leven gehad maar ik zal nooit wennen aan onze vergankelijkheid.

Omring je met mooie mensen zou ik zo zeggen. T leven is lang voor sommigen maar blijft te kort voor anderen. 

Als ik hier minder ben is t net daarom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Jane ik wil me nu eens van m'n mooiste kant laten zien. De rok is wel 20 cm. boven de knie, dus een klein beetje te kort. Dus moet ik opletten met bukken. Draag namelijk van die onderbroeken met pijpen. Hoe heten die dingen. Boxershorts geloof ik. Wel mooi. Met hartjes.

Lika je bent gevallen hé? Hoe is het nu?

Ja Lars ze hadden dat motief ook in broeken.:P

Sterkte lieve Fleurie.:heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Hier gaat alles nog steeds prima! Leve de refusal!

Nu verder met grote schoonmaak in de douche.... klinkt misschien wat ouderwets maar ik ben niet zo van elke week de boel soppen....ik houd het wel bij, maar zo af en toe krijg ik een opleving en ga zeer grondig te werk:) 

Mooie dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei kunsie:

Hier gaat alles nog steeds prima! Leve de refusal!

Nu verder met grote schoonmaak in de douche.... klinkt misschien wat ouderwets maar ik ben niet zo van elke week de boel soppen....ik houd het wel bij, maar zo af en toe krijg ik een opleving en ga zeer grondig te werk:) 

Mooie dag!

Lang leve kunsie!!

Wat dat schoonmaken betreft, dat gaat hier net zo.  Net als zélf douchen, niet elke dag of zelfs meerdere keren per dag. Twee à drie keer
per week is meer dan genoeg. Vroeger thuis, als kind dus, gingen we maar één keer per week onder de douche (op zondag) of, nog eerder, in het teiltje...
De douche zelf had gelukkig wel warm water, maar verder alleen in de keuken bij de geiser. Daar stonden we ons dan 's winters om de beurt te wassen.
En dat was echt in een hypermoderne flat. Maar ja, jaren '50 en '60 nog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Kohtje,

Bij ons ging dat precies zo.... woensdag schoon ondergoed en zaterdag in een teiltje en later in een lavet..dat was een soort bad die aan de muur hing in de bijkeuken...we waren met 7 kinderen en er gingen er geloof ik drie achter elkaar in hetzelfde water:blush:..daarna schoon water en dan de rest om de beurt in bad.....het klinkt nu bijna te vies voor woorden maar we wisten toen niet beter....ik denk nog graag aan die tijd...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...