jowan Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen maar weer. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goeiemorgen Lars. 'maar weer' klinkt wat moeizaam, of staan m'n oren verkeerd? Terug van m'n vroege rondje, verraderlijk glad, een paar keer een eindje geschoven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goeiemorgen vroege morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goeiemorgen. Slecht geslapen. Irritant is dat; had een perfecte dag, maar dan praat je 's avonds even bij thuis en ga ik me weer zorgen maken over bepaalde dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Francoise Rosee Vandaag werken, sporten en het huis schoonmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 14 minuten geleden zei Rosee: Dagpact: jowan Lars Francoise Rosee Antoinnette Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goeie morgen mensen. Ik heb groot nieuws DE LENTE KOMT ERAAN. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen allemaal. Vanuit mijn hardloopkampje dat vandaag gaat beginnen. De kop is er af, mensen aangesproken, en ik laat t lekker gebeuren allemaal. Niets hoeft, ik zit hier voor mijn plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Sandro: Irritant is dat; had een perfecte dag, maar dan praat je 's avonds even bij thuis en ga ik me weer zorgen maken over bepaalde dingen. Wat schrijf je dat prachtig "gewoon" en herkenbaar. Makkelijk om dan van buitenaf te zeggen: "loslaten", maar dat lukt dan domweg niet. En die onrust leek welhaast met een schakelaar "knal" er zo te zijn. Ik kon me daar niet "tegen verdedigen". Nog niet in staat het te filteren bij binnenkomst, nog niet in staat het te relativeren en loslaten zodra het er was. Zelf heb ik op een bepaald moment een tijd al die prikkels zoveel mogelijk ontweken. Dus geen telefoon meer opnemen na bepaalde tijd, geen mail meer checken, zelfs een tijd geen tv of radio. Hoe je dat met gelieven thuis doet weet ik niet. Dat lijkt me in ieder geval lastiger. Maar als (tijdelijk) middel hielp het wel. Gaf het mij wel tijd om eerst zelf steviger te worden. Gaf het mij óók de verder zo zinvolle ervaring dat veel wat perse vandaag leek te moeten, ook morgen kon en zelfs vaak morgen totaal niet meer belangrijk was. Iets minder leven vanuit emoties..."als t echt belangrijk is, is het dat morgen ook nog" 9 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen allemaal. Totaal onbelangrijke mededeling: vandaag ben ik 22222 dagen oud. 'Vier' ik zogezegd m'n 22222-ste verdaagdag... Today is just a gift. That's why they call it present. Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Nóg een onbelangrijke mededeling: straks voor de tweede keer ogen op laten meten. Vorige week was een beetje vreemd, ogen waren er héél erg op vooruit gegaan. Nu kijken of er een wat realistischer beeld gecreëerd kan worden.. Ik wil een nieuwe bril. Maar wel een waar ik wat door kan zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Kohtje, dat kan kloppen hoor. Ik heb dat ook, mijn ogen zijn sterk vooruit gegaan. Vanaf mijn 8ste een bril en sinds kort niet meer nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Ook hier een verbetering van de zichtkwaliteit sinds het stoppen met zuipen. Maar ja, daar hebben ze ook wat op gevonden: nu dient staar zich aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen frummers.. Een zonnetje hier. Ik denk dat Bol gelijk heeft Al lekker met de hond er op uit geweest, nu een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Ach @jowan..... staar. Dat zuigt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 52 minuten geleden zei jowan: Ook hier een verbetering van de zichtkwaliteit sinds het stoppen met zuipen. Maar ja, daar hebben ze ook wat op gevonden: nu dient staar zich aan.... Die staar is echt niet leuk maar operatief is daar, wat ik zo wel eens lees op het scherm in de wachtruimte bij de oogartsen in het ziekenhuis, vrij eenvoudig wat aan te doen... Weet niet hoor, maar ik zie dat vaak voorbijkomen als ik daar met m'n moeder ben, twee à drie keer per jaar of met mijn vrouw, twee keer per jaar.. Als die verbetering door het stoppen met drinken zou komen dan vind ik dat je daar wel geduld voor moet hebben. Sta nu een dikke negen jaar droog. Maar het zou kunnen. Toch heb ik al die jaren nog goed door m'n lenzen kunnen kijken, min 2,5 en min 2. Al met al ben ik blij dat er mensen zijn die er verstand van moeten hebben en ik geef me aan hun 'vakmanschap' over. Wel kritisch uiteraard, dat wát en hóe ik zie is toch altijd nog de norm, maar zelf zou ik er niet meer uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Francoise Rosee Antoinnette Ajna Moet ook een nieuwe bril, maar niet omdat mijn ogen erop vooruit gaan Sterkte bij de huisarts @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Ik fietste een stukje en kwam toevallig langs recreatiepark "drouwenerzand". Klabats bem boem.... herkende een vroeger schoolreisje en was meteen helemaal terug. Inclusief de spanning bij het uit de bus stappen daar, het jasje wat ik aanhad.... 9 jaar oud. Ongelooflijk hoe dat brein werkt. Nu middagdut in mijn bus tussen de hoge sparren. In het licht, ramen en deuren open. Ik hoor een specht. En het licht ruisen van de bomen. Maar dat is het dan ook wel. Bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 (bewerkt) Lieve @bolletje T is inderdaad lente! Lekker weer hier. Mijn been is stijf. Eén been..ik vraag me af wanneer ik dat voor elkaar heb gekregen . Bizar. Dat wist ik niet @spirit. Ik draag ook lenzen. Goed om te weten. Ik draag soms maar één lens. Wanneer ik bijvoorbeeld vertrek op reis. Ik ben bijziend en met twee lenzen is t moeilijk documenten lezen. Dan heb ik eigenlijk een leesbril nodig om de sterkte te compenseren. Heb ik niet en begin ik niet aan. Met één lens zie ik genoeg van ver, en genoeg van dichtbij . Ff naar de winkel. Kippebille kopen 9 maart 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Nou, dit keer ging het wat vlotter allemaal bij de oogmeting. Inderdaad zijn m'n ogen wat vooruitgegaan, maar niet zo 'heftig' als vorige week leek. Nu zit er ook verschil tussen 'brilsterkte' en 'lenssterkte'. Maar toch was m'n vorige bril die al zo'n jaar of dikke tien oud is (bijna nooit gedragen, altijd als 'noodpakket' bij me tijdens vakanties en zo..) sterker dan die ik nu 'krijg'.. Links van min 2,5 naar min 2 en rechts van min 2 naar min 1. Binnenkort ook maar een afspraak maken voor een meting voor nieuwe lenzen. Want die is vooral rechts ook niet meer helemaal wat het zou moeten kunnen zijn... (?) Ja spirit, ik had zowel vorige week als nu m'n lenzen al even niet ingedaan. Het gekke is dat ik zonder bril, met het blote oog dus, lekkerder kijk dan met.. Beetje lekker vage wereld, maar goed herkenbaar. De scherpe kantjes er af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2018 Krijg je daar geen schele hoofdpijn van dan, fleur, zo met één lens in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden