Spring naar bijdragen

Zaterdag, 24 februari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

Mooi weer weer en lekker geslapen. Pijn iedere nacht iets beter en vannacht zelfs vrijwel de hele nacht pijnloos.

Mijn zorgen zijn voorbij: een vaatvernauwing wordt niet vanzelf beter en zeker niet door rust. Vandaag maar weer eens lekker stukje rennen, kijken wat dat doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Antoinnette, Jopie en Fleur.. 
Fleur nog gefeliciteerd met jouw dochter, heerlijk en niet alleen voor haar! 
Ennu... heeft dochter griep? 
Jopie, fijn dat de pijn afzakt... maar ga je nu echt gelijk weer een stuk hardlopen? 
Misschien nog even rustig aan doen? 
Ik heb trouwens ook wel even met een grijns dat "cosmetisch spiritueel" op me in laten werken... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

StukJE Yvonne. Even kijken wat t effect is voordat we weer "los" gaan. 

Wordt dan wel weer erger dan weet ik in ieder geval wat t is. Dan maar tijdje wat meer zwemmen en fietsen en heel langzaam weer overnieuw beginnen. Het is niet anders. 

Het mooie van hardlopen: alleen succesvol als je maat kunt houden. Daar ben ik de afgelopen jaren echt wel tegenaan gelopen. 

Hardanger vidda overrennen staat nog steeds. Laatste week juli. En het kan nog. Maar.....daar moet ik wel iets voor doen (en soms iets voor laten :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Adri:

Daar wandelen kan ook mooi zijn Jopie. Dan zie je veel meer, in plaats van dat je bovenop sneeuwhoenders springt en tegen rendieren botst...

Ik was er in 1975: zwerven met een tentje, wildkamperen, zwemmen in koude bergmeertjes... schitterend!

Jij zegt dat Adrie.... En ik bedenk het me....   als einddoel voor het hollen wat ik doe klopte hij. Maar als je het hebt over de schoonheid en het genieten daarvan (en trouwens ook de dagvulling: 8 uur wandelen kan, maar rennend houdt het na 3 uur bij mij wel op)  leent wandelen zich inderdaad meer, en loop je inde rdaad (letterlijk) je doel voorbij als je rent.

Ik laat t open en vermoed dat het inderdaad wandelen wordt zodra ik mijn rugzak ingepakt (en gewogen) heb. :)

En dank. Je opmerking helpt ook weer. 

(Toch ook iets met bewijzen dat ik het kan of zo. Dom)

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...