jowan Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Tegelijk met mij jowan. Grappig. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Kan geen toeval zijn... Fijne vakantie of andere reis, wat je ook gaat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goeiemorgen zbb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goedemorgen frummers. Koud buiten, maar we hoeven niet te krabben... Lika, heel fijne dagen wens ik jullie toe... HIer weer een vol dagje, maar eerst lekker rustig een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 33 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Dagpact jowan Zbb Antoinnette Goedemorgen lieve mensen, eerst een bakje van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goedemorgen! Fijn uitstapje gewenst @Lika! Ik ben wakker geworden met pijn in de keel. Vroeg me al af of t opeten van de pizzarestjes waar dochter aan geknabbeld had iets zou geven. Miss is t maar een droge keel. We shall see, zei de blinde voor ie tegen de deur liep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goedemorgen allemaal. Mooi weer weer en lekker geslapen. Pijn iedere nacht iets beter en vannacht zelfs vrijwel de hele nacht pijnloos. Mijn zorgen zijn voorbij: een vaatvernauwing wordt niet vanzelf beter en zeker niet door rust. Vandaag maar weer eens lekker stukje rennen, kijken wat dat doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 @Francoise, hoe staat t met de tattoo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 @smart "cosmetisch spiritueel"..... geniaal!)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 @merel, nog steeds droog? Nog even en tournee generale is afgerond. Zit je al op twee maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Ik ben er weer vandoor. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Lika, ik wens je een hele goede reis en Jopie, loop je maar lekker warm daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goedemorgen Antoinnette, Jopie en Fleur.. Fleur nog gefeliciteerd met jouw dochter, heerlijk en niet alleen voor haar! Ennu... heeft dochter griep? Jopie, fijn dat de pijn afzakt... maar ga je nu echt gelijk weer een stuk hardlopen? Misschien nog even rustig aan doen? Ik heb trouwens ook wel even met een grijns dat "cosmetisch spiritueel" op me in laten werken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 StukJE Yvonne. Even kijken wat t effect is voordat we weer "los" gaan. Wordt dan wel weer erger dan weet ik in ieder geval wat t is. Dan maar tijdje wat meer zwemmen en fietsen en heel langzaam weer overnieuw beginnen. Het is niet anders. Het mooie van hardlopen: alleen succesvol als je maat kunt houden. Daar ben ik de afgelopen jaren echt wel tegenaan gelopen. Hardanger vidda overrennen staat nog steeds. Laatste week juli. En het kan nog. Maar.....daar moet ik wel iets voor doen (en soms iets voor laten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goeie morgen mensen. nog wat last van m'n arm. Vandaag maar wat rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goedemorgen. Spinningmarathon vandaag. Ik ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Adri: Daar wandelen kan ook mooi zijn Jopie. Dan zie je veel meer, in plaats van dat je bovenop sneeuwhoenders springt en tegen rendieren botst... Ik was er in 1975: zwerven met een tentje, wildkamperen, zwemmen in koude bergmeertjes... schitterend! Jij zegt dat Adrie.... En ik bedenk het me.... als einddoel voor het hollen wat ik doe klopte hij. Maar als je het hebt over de schoonheid en het genieten daarvan (en trouwens ook de dagvulling: 8 uur wandelen kan, maar rennend houdt het na 3 uur bij mij wel op) leent wandelen zich inderdaad meer, en loop je inde rdaad (letterlijk) je doel voorbij als je rent. Ik laat t open en vermoed dat het inderdaad wandelen wordt zodra ik mijn rugzak ingepakt (en gewogen) heb. En dank. Je opmerking helpt ook weer. (Toch ook iets met bewijzen dat ik het kan of zo. Dom) 24 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 En ook goedemorgen! Dagpact jowan Zbb Antoinnette Amethist Lekker vrij vandaag, ik ga genieten van de zon. Jullie ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bosrat Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Goedemorgen en iedereen een fijne en zonnige dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Joepie 10 km probleemloos en (vooral) heerlijk gehold in Zon, wind en kou. Ik ben blij. Wat is dat toch fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Geen idee @Yvonne. Ze is wel drie keer gestorven volgens haar . Heb zelf nog nooit de griep gehad (klopt af op hout) Keelpijn is beter hier. Dadelijk citroen en gember halen. Nooit slecht! Alles staat hier weer aan kant. Gestofzuigd, gedweild etc.. Nu ff naar de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Tja, ieder zijne meug Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden