Spring naar bijdragen

Maandag, 22 januari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Moghu ziektekiemen:P

Ik heb nog nooit van m'n leven griep gehad en het is misschien al 20 jaar geleden dat ik verkouden ben geweest dus als ik het van iemand over kan nemen kom maar hoor. Wil altijd graag mensen helpen.

Zo vandaag  weer werken.  Nu willen ze dat ik kaarten ga schilderen. Maar de kaarten kosten daar e0,50 p. st. Ik heb daar moeite mee. Ik denk dat ik een beetje te trots ben om dat te doen. Niet het schilderen maar dat ze daar maar e0,50 voor vragen. Ik voel me daar te goed voor of zo. Weet niet precies wat voor 'n gevoel dat is, dus ga ik vandaag kaarten schilderen en kijken wat ik dan  ga voelen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde net aanbieden om de griep van je over te nemen Lars, maar als Bolletje die graag wil wie ben ik dan...

Fleurtje al acht maanden glunderende longetjes, whoop whoop! 

50 cent voor een kaart die jij hebt gemaakt, daar help je mensen met een dunne portemonnee die graag een mooie kaart willen versturen weer mee Bolletje  :heart:

Enfin het werk roept mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Reacher:

Dagpact:

jowan

Lars

Amethist

Kohtje

Rosa

Reacher

Francoise 

Gdm  druk hier op de maandagmorgen.  Ik heb Rosa er weer tussen gefrommeld op het dagpact.  

Beterschap allen . Ikke weet ook niet wat de griep is , maar wil dat graag zo houden . Sorry voor deze ietwat egoistische mededeling.  Net de hond en wat oefeningen gedaan en zo meteen de boxen voluit en dan ff cross trainen.  

Fleur 8 maanden in the pocket . Wel pilleke gaan afbouwen meid . Ik heb het met pleisters gedaan , nu compleet nicotine vrij .  Dit is mij  5e stoppoging en ook mijn laatste heb ik besloten haha . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig jan. 

We hebben niet over alles "controle". Sterker, moeilijker, nog: we hebben als mens ook niet op alles zicht. 

"Leven in het nu" is daarvoor de manier om daarmee om te gaan. Maar wanneer je voor keuzes gezet wordt die gaan over later wordt dat ingewikkeld. 

Sterkte. Weet een beetje waar je doorheen gaat. Een beetje. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Joop, ingewikkeld is het zeker. En dan nog al het geregel! Ik heb net voor de derde keer mijn vezekering aan de telefoon gehad. Elke keer een jonge, welwillende, maar ook niet echt op de hoogte zijnde snuiter of snuiteres. Die lezen gewoon voor wat er staat, ja, lezen kan ik zelf ook!!! Grrrrr. Je zou ervan aan de drank raken :blush:. Maar dat wil ik niet meer, dus.... nu eet ik teveel, veel teveel :( :blush:. Wil ik ook niet, maar de spanning is te groot. Althans nu groter dan mijn niet-eten-wilskracht.

Ik sta nog niet op de operatielijst blijkt.

En de duiven zijn terug! :angry: Met z’n vijven of meer. Goed, genoeg geklaagd. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een (achteraf) heel zinnig advies dat ik van mijn zus kreeg (een wijze arts): niet alleen doen. Zoek/vind iemand die dit soort regeldingen met of soms zelfs voor je doet. "Het is te veel voor één alleen onder deze omstandigheden". 

Knuffel. Zenne. En euhhh  scheld de duiven maar even grof en met veel lawaai weg. Misbruik ze voor je frustratie. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij welterusten. Werk zit er weer op, centjes weer verdiend. 

2 dagen vrij. En ook echt vrij zonder afspraken of verplichtingen. 

Niet helemáál waar: wel even nieuw brandstoffilter laten zetten bij de garage. Nou ja, als dat t enige is..... 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...