Gast Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2018 @Amethist dank je ...lief van je.Op naar dag 9! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2018 Hoi Sappho! Vandaag dag 8 voor mij en ik schrijf iedere dag voor mezelf een paar kleine doelen op waarvan doel nummer 1 standaard is: NIET DRINKEN. Deze doelen hang ik op de koelkast. Ik dacht eerst wat kinderachtig, maar het werkt voor mij. 's Ochtends bij de koffie denk ik na over welke andere doelen ik die dag wil halen en dat geeft mij een mooi moment om bewust na te denken. Ik wens je heel veel succes toe! Laten we vooral focussen op de toekomst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2018 Hoi Tessa1987, Goed bezig! Dat klopt..ik begin altijd de ochtend met meditatie en ga echt naar mijn gevoel...bewust toetsen hoe ik erbij zit en echt bewust het besluit nemen om vandaag niet te drinken.N afspraak met mezelf ..zeg maar.Het klinkt zweverig en suf maar ik voel me wel verbonden en het helpt me...en daar gaat het uiteindelijk om! Jij ook heel veel succes en kracht toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Hoi allemaal,Ik heb n tijdje niet geschreven hier en dat komt omdat ik n aantal intense weken achter de rug heb. Ik volg nog steeds n traject en dat gaat best goed omdat het 1 op 1 is. En de behandeling is bij mij thuis of online en dat bevalt goed.Morgen n maand geen alcohol!!Ik voel me dankbaar dat het me dag voor dag lukt ondanks moeilijke momenten. Ik heb momenten waarbij ik heel veel weerstand/boosheid en irritatie voel/voelde en ik vind het moeilijk om met mijn emoties om te gaan ...het is net alsof ik alles veel heftiger ervaar en het gevoel krijg alsof ik vastloop in mijn hoofd.En dan snak ik echt naar verdoving...maar dat heb ik gelukkig niet gedaan.Ik doe het dag voor dag en vandaag heb ik niet gedronken. Morgen n mijlpaal...geloofde hier n maand geleden echt niet in. Ik ben blij dat ik toch weer ben opgestaan en hulp heb gezocht. Lieve groet Sappho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Super Sappho! Ik ben blij voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Wat goed @Sapphogeweldig gedaan hou vol. Snap je gevoel, zelf ook last van irritatie en boosheid. Maar op wat en wie, geen idee. Op alles en iedereen en mezelf. Zelf nu ook een maand en merk dat het moeilijker wordt om alert te blijven. Zet m op he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 @Rosee dank je wel. Ja...het is wel goed om weer te voelen...en ook weer niet,heel dubbel. Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Wat een goed bericht, Sappho! Op naar maand twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Sappho ik ben jaloers al een maand, ik ga mijn tweede week in jij je tweede maand moet lukken en Tessa ik vind het een geweldig idee NIET DRINKEN op de koelkast Rosee deze is voor jou ook al een maand ik trakteer mij volgende week op de kapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Gefeliciteerd Sappho met je eerste maand, goed gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 @rebootdank je wel. Jij gaat die maand ook volhouden, nog 2 weken je kan het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 @reboot dank je wel. Ik doe het echt dag voor dag. Die tweede week gaat jou ook lukken!En als je lekker naar de kapper gaat dan heb je weer n week in the pocket..zo moet je maar denken.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 @Amethistdank je wel...lief van je!We gaan ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 datr er nog vele mogen volgen Sappho, je verdient het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 @kruidenthee67 dank je wel! @Pytje jij ook...dank voor je support! @lady jane Ik voel me bijna jarig dank je wel. @Moosje thanx...drie dagen heb je alvast in the pocket! That's the spirit!Heel veel succes. Het doet me goed alle lieve reacties en steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Hallo allemaal, Ik ben n tijd niet op het forum geweest omdat ik na 2 maanden weer ben teruggevallen.Het gaat niet goed met mij ...ik zit vol met negatieve gedachten,schuld,schaamte en zelfhaat.Ik zit nu met tranen in mijn ogen te typen omdat ik niet weet wat ik moet doen.Ik heb nog n klein sprankje hoop dat ik weer op kan staan en ervoor te gaan...maar ik heb ook zoiets van waarom zou ik het in godsnaam nog proberen!Ik heb steun nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Sterkte gewenst! Een goed begin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Omdat je het waard bent, omdat je het kunt en omdat er zoveel waardevols wacht. Daarom probeer je het nogmaals, meld je je hier en vraag je terecht hulp. Wat dapper van je. Moedig ook. Welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Je hebt steun nodig... Hulp inschakelen? Je bent bekend met verslavingszorg en hebt wellicht een kort lijntje? Ga je nog naar een groep? En hier actief blijven, juist als t moeilijk is? Je hoeft het niet alleen te doen, wel zelluf. Zelf de stap weer zetten. Kop op, je bent het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Dank je wel voor de reacties! Ik zit echt in n negatieve spiraal.Ik heb net alles weggespoeld en wil vanaf morgen weer op 0 staan.Maar ik kan het niet alleen ...maar wil het graag volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Goeie actie! Je hoeft het niet alleen..wat gaat je volgende stap zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Morgen naar n meeting en toch weer contact opnemen met mijn vorige behandelaar. En verbinding zoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Je hoeft het inderdaad niet alleen te doen. De eerste stap in de juiste richting is gezet. En zoals kruidenthee zei; heb je misschien nog ‘hulplijnen’ uit het verleden die je morgen kan inschakelen? Er is echt licht aan het eind van deze donkere tunnel en ook jij bent het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 (bewerkt) Goeie voornemens. Voor nu welterusten en succes. 24 juni 2018 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Hartstikke goede plannen! Lekker slapen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden