Spring naar bijdragen

Zondag 31 december 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Gelukkig nieeeeeuuuuuwjaaaaaar!!!! :heart:

Net thuis. Lekker gegeten! Zes gangen menu met allemaal dingen die ik nog nooit gegeten had. Bambi, coquilles, parelhoen, etc. Zelfs frambozensorbet met champagne. Voor mij geen paniek als zoiets op t menu staat. Ik word er niet warm of koud van. Ik dacht eerst dat we konden kiezen tussen frambozensorbet of een glaasje champagne. De sorbet had mijn voorkeur. Maar nee...t was een glaasje frambozensorbet waar ze een beetje champagne inschonken. Heel bizar..niet slecht maar ook niet geweldig. Uniek wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na t eten nog even bij vriendin op t balkon staan gluren naar t vuurwerk, glaasje cola, paar nootjes en dan met de fiets naar huis gereden.

Dochter dikke kussen gestuurd. Die ging nog op stap met een aantal vriendinnen.

Nog veel kabaal hier op straat. Jongeren die nog op pad zijn. Zal nog niet dadelijk slapen vrees ik. 

Maar ga t proberen. Kussen op t hoofd :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie de avond goed doorstaan, misschien zelfs een fijne avond gehad? Want dat kan natuurlijk ook. genieten in en van andermans gezelschap, een gevoel van verbondenheid ervaren, is altijd mooi..

Voor mij heeft het toch iets vervreemdends, alleen, niet zielig, wel melancholiek.

 

 

bewerkt door Jannigje
Kleine verschrijving , groot verschil
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Frummers, lig de draad ff nog te lezen . Heb het om 00.30 voor gezien gehouden bij de vriendengroep.  Ik wilde niet drinken ook geen trek maar kon moeilijk mee komen.  Spelletje begin avond leuk maar dan valt het beetje "stil" voor mij . Dus naar huis gegaan . Ff nog naar jullie voor de beste wensen en een droog 2018 . Welterusten en morgen gezond weer op 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei renate:

En nog bedankt voor je algemene nieuwe jaarswens voor iedereen. Kon het er af 31 december 2017 (...Ik


Ergerde me aan wat iedereen op social media doet: gelukkig nieuw jaar he? Mooie dagen enzovoort. Gaap, menen ze geen bars van. Makkelijk van af maken.

Erger me nogal hoe je voor mij invult dat ik mijn nieuwjaarswensen niet meen. Ik ken sommige mensen hier al 10 jaar en ben op meerdere meetings geweest en mensen gezien. Die mensen zeggen mij veel. Waarom doe je zo?

Mijn programma in de retreat die ik volg is heel druk en mobiel telefoon gebruik is eigenlijk niet de bedoeling. Maar ik was bezig met hoe een lastige viering oud en nieuw is en ik ben jarenlang gesteund door de dagdraad van vooral ook 31 december en ben ook wel eens onderuit gegaan op die avond. In de kleine ruimte die ik had wilde ik toch wat schrijven. Irriteer mij hoe er aan mijn intenties getwijfeld wordt. Komt mij over dat je je eigen frustraties op mij projecteert Renate en wil je uitnodigen die bij jezelf te houden en daar evt over te sharen maar laat mijn bericht aub daarbuiten graag.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet irriteren joh. Dat is de moeite van je energie niet waard, zeker niet voor een vreemde. Wat kan jou het schelen hoe ik over je intenties denk. Maar je hebt gelijk dat ik mijn frustraties aan het afreageren was. Daarvoor wil ik je mijn excuses aanbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...