Lars Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen. Vanmorgen dagbesteding en vanmiddag mijn tas in pakken Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen Lars, Lekker vooruitzicht hè, morgen naar Parijs Fijne dag vandaag Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen frummers, Alle sneeuw is al weer van de straten af hier, we gaan weer terug naar 'normaal' dus Een bakje om de dat te beginnen dus BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen. Hier nog dikke pakken sneeuw op straat. Hopelijk is het snel weg. Lars, fijne dagen gewenst in Parijs! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Ah lekker koffie, ben ik aan toe. Ik ben wakker geworden met hoofdpijn en ben aan het snotteren. Dochter snottert ook dus er is vast een verband Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 7 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen. Hier nog dikke pakken sneeuw op straat. Hopelijk is het snel weg. Lars, fijne dagen gewenst in Parijs! Morgen Nancy zaterdag komen we terug nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Dagpact: Lars Reacher Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen. @Reacher daar ben je weer. Knuffel. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen Reacher en Lika Je werd gemist gisteren Reacher... En ik moet er vandoor. Maak er een mooie dag van mensen deze 12-12-17 komt nooooooit meer terug... Dag dag... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 @Lika is Liefka Knuffel terug! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Ik ga de deur uit. Valhelm op. Kniebeschermers om. Airbag aan. Tot later! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goeie morgen. M'n berichtje is pleite. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen allemaal. DAGPACT Lars Reacher Kohtje BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 7 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. DAGPACT Lars Reacher Kohtje francoise Goedemorgen iedereen. @Lars fijn naar Parijs. Kom je hier dan wel de dagdraad openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 goeiemorgen frummers. geen trein, geen sauna vandaag gisteren was het rodeo-rijden naar de volley dus ik had al geprobeerd de reservering te annuleren maar sauna is ook onbereikbaar donderdag nieuwe ronde nieuwe kansen BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Jammer Jane. Was anders perfecte dag voor de sauna. Nou ja, het is altijd een perfecte dag voor de sauna eigenlijk wel, toch? Of niet dan? Heb een fijne dag allen. Hier alles wel. x nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 ha Bammie♥ ja elke dag is een saunadag wat mij betreft, vandaag zou een korte dag worden, want 17 u een Kerstdiner, dus dat NS t weer af laat weten, komt ergens wel goed uit, nog genoeg te doen hier< en ik heb nog 4 reserveringen lopen voor de Kerstweek, de bonnen moesten op☺ Hoe is het met jou (en Fran?) BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Mooi wit is het hier alhoewel het nu regent. Jammer maar voor degenen die de weg op moeten wel fijn natuurlijk. Hier alles z'n gangetje Jane. Ik ben nog steeds blij dat mijn obsessie om te drinken weg is. Verveelt me nou nooit:-) Werk nog steeds aan de twaalf stappen en ook dat blijf ik mooi doen want het levert goede dingen op. Elf jaar niet drinken, zes jaar niet roken, kan beroerder. Fran gaat ook goed en we zijn nog steeds erg blij met elkaar. Dus.... Hoest met u? Druk met de bonnen begrijp ik:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 (bewerkt) altijd☺ en verder ook wel goed financieel minder, vandaar die bonnen maar toch een rijk leven maar hee, gezond zijn is zoveel belangrijker 12 december 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goedemorgen allen. Heerlijk geslapen en zelfs zo warm gehad dat de deken even af moest. Kennelijk went óók dát. Prachtige zon over de sneeuw. Dát plaatje Is wel heel lang geleden, zeg! Deur dan ook open, met de kop in de zon een grote mok koffie. Lekker. Hoi bammie. Leuk je weer even te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 (bewerkt) Hé Bammuswammes fijn weer wat te horen. Hoe is het met het klein zwart monstertje van je? Zal nu wel een ouder bakkie zijn hé? 12 december 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Ik heb afspraken vanmiddag buiten de deur gepland, maar sneeuwt weer behoorlijk hier. Dacht dat het voorbij was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 december 2017 Rapport Share Geplaatst 12 december 2017 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden