bolletje Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 (bewerkt) Amethist je staat erbij. Op pagina 6. Ik krijg hem alleen niet hierheen gesleept. 24 december 2017 bewerkt door bolletje Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Hallo Amethist. Leuk dat je mee gaat op onze virtuele reis. Wij houden het lekker droog. Geen heel erg vaste regels. Wat de bedoeling is lees je in het eerste bericht op deze draad. Vandaag is het rustiger dan anders. Zal wel liggen aan de dag- en avondvulling van de deelnemers in real life. Als je afleiding zoekt kun je ook zelf hier iets schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2017 Rapport Share Geplaatst 24 december 2017 Op 15-12-2017 om 20:10 zei bolletje: Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo Jane Nancy Tine Esther. Amethist Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 (bewerkt) Heb ik jullie nu weer ingehaald of lig ik nog steeds een land achter? Als ik er weer ben, blijf ik voorlopig met Jasper in de slee zitten, even uitrusten. Hoe was Tsjechië? Daar heb ik weinig van meegekregen. 25 december 2017 bewerkt door Jannigje Vreselijke verspreking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Eerste kerstdag vandaag. We gaan er een mooie dag van maken. Allereerst een ontbijtje dacht ik. Daarna kunnen de dames zich optutten en voor wie zin heeft gaan we een wandeling maken. Vanmiddag kunnen we langlaufen. Ik doe zelf niet mee niet verstandig met een gipsen arm. Vanavond gaan @Lika en @rapilos koken. De afwas is voor @Sowhat en @Tine. Gelukkig is @Jannigje ook weer bij de groep. Maak me alleen zorgen om @spirit waar zit je? Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Ik hoef niet te tutten, make-uploos de sneeuw in voor die heerlijke wandeling. Ik houd je wel gezelschap als de rest gaat langlaufen. Zorg ik voor warme chocolademelk met marshmellows Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 (bewerkt) Goedemorgen! Ik ben pas wakker wanneer er koffie in zit Is dat er ook? Ik heb een doos goeie bonbons bij me voor onderweg en een lekkere warme deken voor over de knietjes (want ben een ontzettende kouwkleum). Zitten er ook gordels in zo'n arreslee? Zo niet, dan visualiseer ik er eentje in. I need one! 25 december 2017 bewerkt door Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Koken vanavond. Prima! Krijg alleen geen foto's hier geplaatst, dus jullie zult het met een beschrijving moeten doen. Even denken wat te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Ben nog bezig met de afwas van gisteren! Tine, Lars, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 ik help wel even mee dochter slaapt nog vanavond gelukkig geen vuile vaat Sowhat Sowhat, Tine en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Supergezellig hier Tine, Lars en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Kijken we wel uit met brand mensen. En hebben we tabl. voor de dieren als we vuurwerk aansteken. Hé verdorie ik moet ook overal aan denken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Geen vuurwerk dat kan niet met de dieren. Reacher goed in de gaten houden met dat vuur. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Tja, en ik zou koken vanavond, maar had het veel te druk vanavond helaas Gelukkig zag ik dat Jane al patat had gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Gingen we vanavond eigenlijk nog liedjes zingen rond het kampvuur of is dat allang geweest? Ik ben mijn kluts kwijt! Iemand hem misschien gevonden? Als ie er weer. VAndoor wil, wil je hem dan ajb tegenhouden tot ik er ben? Anders blijf ik aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 je mag mijn T-shirt wel lenen tot je hem weer vindt meis. en dan even samen zingen rond het vuur, een mooi besluit van een mooie dag Jannigje en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2017 Rapport Share Geplaatst 25 december 2017 Aahh fijn Lady Jane, dat houdt mij wel een beetje bijelkaar. En ja, lekker nog even zingen, heb ik welzijn in en behoefte aan. Wie doet er nog mee? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Ikke Jannigje, maar wel zachtjes, want volgens mij slapen de meesten al . En na dit slaapliedje zoek ik ook mijn plekje maar eens op. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 (bewerkt) Meerdere keren heeft dit arresleepact mij door deze lastige dagen heen geholpen. Wat fijn dat dit elk jaar ontstaat en van de dappere mensen de rit aangaan en uitzitten. Keep up the good work. Trots op jullie en mezelf. Ik hoef er niet perse op maar hier met kerst meelezen werkt inspirerend. 26 december 2017 bewerkt door erik Amethist en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Goedemorgen mensen.... ik zou koken met Rapilos, maar was zo druk. Patat was ook helemaal goed. Ben eigenlijk doodmoe van gisteren. De kou doet het ‘m denk ik. vind het prachtig hier en heb genoten van het gezang en het vuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Mooi hoor, dit pact. Mezelf er niet opgezet omdat ik niet zeker was om ook echt compleet alcoholvrij de feestdagen door te gaan . Zit nu op 2e kerstdag . En denk toch zeker het wel te gaan halen . Kostte niet eens zoveel moeite voor mijn gevoel. Maar complimenten voor jullie . Vastbesloten het niet te doen al enige tijd voor deze dagen aanbraken , dat kon ik niet . D8 echt dat dat een brug te ver was voor mij . Nu deze dag nog met veel drinkende vrienden doorkomen en dan heb ook ik het gered. Succes iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Erg gezellig gisteravond maar wie heeft al die mensen uitgenodigd? We gaan zo maar eens lunchen. Vanmiddag gaan we slee rijden. Vanavond gaan we buiten eten alleen even fornuis van sneeuw ontdoen Niet te laat naar bed dames morgen weer verder reizen. Tine en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 Yiehaa!.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 december 2017 Rapport Share Geplaatst 26 december 2017 4 uur geleden zei Lars: Erg gezellig gisteravond maar wie heeft al die mensen uitgenodigd?. . Ik dacht ik nodig wat vrienden uit.. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden