Spring naar bijdragen

Arresleepact 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Hallo Amethist. Leuk dat je mee gaat op onze virtuele reis. Wij houden het lekker droog. Geen heel erg vaste regels. Wat de bedoeling is lees je in het eerste bericht op deze draad. Vandaag is het rustiger dan anders. Zal wel liggen aan de dag- en avondvulling van de deelnemers in real life. Als je afleiding zoekt kun je ook zelf hier iets schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik jullie nu weer ingehaald of lig ik nog steeds een land achter? Als ik er weer ben, blijf ik voorlopig met Jasper in de slee zitten, even uitrusten. Hoe was Tsjechië? Daar heb ik weinig van meegekregen. :blush:

bewerkt door Jannigje
Vreselijke verspreking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste kerstdag vandaag. We gaan er een mooie dag van maken. Allereerst een ontbijtje dacht ik. Daarna kunnen de dames zich optutten en voor wie zin heeft gaan we een wandeling maken. Vanmiddag kunnen we langlaufen. Ik doe zelf niet mee niet verstandig met een gipsen arm. Vanavond gaan @Lika en @rapilos koken. De afwas is voor @Sowhat en @Tine. Gelukkig is @Jannigje ook weer bij de groep. Maak me alleen zorgen om @spirit waar zit je? 

images?q=tbn:ANd9GcRfruC8AWhpFMkmKi0MMrG

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Ik ben pas wakker wanneer er koffie in zit:blush: Is dat er ook? Ik heb een doos goeie bonbons bij me voor onderweg en een lekkere warme deken voor over de knietjes (want ben een ontzettende kouwkleum). Zitten er ook gordels in zo'n arreslee? Zo niet, dan visualiseer ik er eentje in. I need one!

 

8cc85bff6f3fdeb6ae94d19f212a65f5.jpg

bewerkt door Amethist
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meerdere keren heeft dit arresleepact mij door deze lastige dagen heen geholpen. Wat fijn dat dit elk jaar ontstaat en van de dappere mensen de rit aangaan en uitzitten. Keep up the good work. Trots op jullie en mezelf. Ik hoef er niet perse op maar hier met kerst meelezen werkt inspirerend.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi hoor, dit pact. Mezelf er niet opgezet omdat ik niet zeker was om ook echt compleet alcoholvrij de feestdagen door te gaan . Zit nu op 2e kerstdag . En denk toch zeker het wel te gaan halen . Kostte niet eens zoveel moeite voor mijn gevoel.  Maar complimenten voor jullie . Vastbesloten het niet te doen al enige tijd voor deze dagen aanbraken , dat kon ik niet . D8 echt dat dat een brug te ver was voor mij . Nu deze dag nog met veel drinkende vrienden doorkomen en dan heb ook ik het gered. Succes iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...