Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gingen we vanavond eigenlijk nog liedjes zingen rond het kampvuur of is dat allang geweest? Ik ben mijn kluts kwijt! Iemand hem misschien gevonden? Als ie er weer. VAndoor wil, wil je hem dan ajb tegenhouden tot ik er ben? Anders blijf ik aan de gang.

Geplaatst (bewerkt)

Meerdere keren heeft dit arresleepact mij door deze lastige dagen heen geholpen. Wat fijn dat dit elk jaar ontstaat en van de dappere mensen de rit aangaan en uitzitten. Keep up the good work. Trots op jullie en mezelf. Ik hoef er niet perse op maar hier met kerst meelezen werkt inspirerend.

bewerkt door erik
Geplaatst

Goedemorgen mensen.... ik zou koken met Rapilos, maar was zo druk. Patat was ook helemaal goed. Ben eigenlijk doodmoe van gisteren. De kou doet het ‘m denk ik.

vind het prachtig hier en heb genoten van het gezang en het vuur.

Geplaatst

11369-apres-ski-hoort-in-het-dal-niet-aa

Erg gezellig gisteravond maar wie heeft al die mensen uitgenodigd? We gaan zo maar eens lunchen. Vanmiddag gaan we slee rijden. 21964670-Web1.jpg

Vanavond gaan we buiten eten alleen even fornuis van sneeuw ontdoen

bbq-in-winter.jpg

Niet te laat naar bed dames morgen weer verder reizen. 

Geplaatst

Wij zijn met onze ballon onderweg. Het is reusachtig mooi. Wat een uitzicht! En wat een stilte om je heen. Je kunt de koeien horen loeien en de schapen horen blaten op de grond.

Maar we drijven wel een heel eind met de wind mee. Wie haalt ons straks op? En zijn er ook ophalers voor al die andere ballonnen?

Geplaatst

Grappig, ik dacht er vanmorgen een berichtje op gezet te hebben.. Nee dus, want ik blijk niet op verzenden te hebben gedrukt :D Moet nog ff wennen hier. Maar leuk dat ik mee mag in een luchtballon, dat heb ik nog nooit eerder gedaan. Zo maak ik nog eens wat mee hier!  

Geplaatst

Ik heb een voorstel. Vorig jaar of dat jaar daarvoor zijn we wezen ijsvissen weten jullie nog? Wil ik dit jaar wel weer doen, en dan op de bbq.mmmmmm. En daarna in onze blokhut, buiten de wolven horen huilen.

Wolven Plaatjes Huilende Witte Wolf Met Gliters

Geplaatst (bewerkt)

We zijn veilig geland met de luchtballon. Wat ik niet wist is dat de gezagvoerder al voor een ophaalploeg had gezorgd. Die reed met ons mee over de grond en ze zijn nu de ballon aan het inpakken. Straks rijden we terug.

bewerkt door Bob

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...