Jannigje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Geplaatst 7 december 2017 5 minuten geleden zei Kohtje: M.a.w. je kunt niet veiliger zitten dan náást Bob. Alleen dat hoedje doet een beetje afbreuk, vind ik. Nou dat zeg je nou wel Koh, maar als “kleren de man maken”, neemt Bob misschien ook wel eigenschappen over van de originele man?. Maar ach, waar maak ik me druk om, ik ben geen mooie jonge blom (meer.)
Kohtje Geplaatst 7 december 2017 Rapport Geplaatst 7 december 2017 Nee, eigenschappen zitten 'm niet in de kleren, geloof ik. Hoop ik. Denk ik. Weet ik veel. Maar voor Bob hoef je niet bang te zijn. Sorry Bob. Misschien verpruts ik nu het imago dat je misschien aan het opbouwen was?
Bob Geplaatst 7 december 2017 Rapport Geplaatst 7 december 2017 Je krikt mijn image juist mooi omhoog. Dankjewel, Kohtje. Kohtje reageerde hierop 1
NickyLJ80 Geplaatst 7 december 2017 Rapport Geplaatst 7 december 2017 Ach, ik wurm me gewoon wel ergens tussen of naast of achter ofzo. O nee niet áchter Bob dus want dan zie ik enkel 'rug' de hele reis. Maar ja, wel goed uit de wind dan. Weet je wat, ik zie het wel. Ben inmiddels wel benieuwd naar de planning van Lars!
Spud Geplaatst 8 december 2017 Rapport Geplaatst 8 december 2017 Ik ga vanaf de kant meegenieten, volgens mij vind ik dat momenteel leuker dan meedoen. Effe mijn uitzwaai hand alvast trainen....
Tine Geplaatst 8 december 2017 Rapport Geplaatst 8 december 2017 Ik wil ook heel graag mee!! Met mijn breiwerk....die trui moet echt n x af!!:)
Kohtje Geplaatst 8 december 2017 Rapport Geplaatst 8 december 2017 Laat 't geen foute kersttrui worden Tine. Hoewel ze best leuk zijn is dat woordje 'fout' natuurlijk niet leuk bij zo'n levenstaakomvattende trui als die van jou. Tine reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 8 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 8 december 2017 Mooi kattenmandje gescoord voor de mee reizende katten Sowhat en NickyLJ80 reageerden hierop 2
NickyLJ80 Geplaatst 8 december 2017 Rapport Geplaatst 8 december 2017 Wordt die olifant van Bob dan niet jaloers op zo'n mooi mandje?
Lars Geplaatst 8 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 8 december 2017 Die heeft zijn eigen tent Lika en NickyLJ80 reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 8 december 2017 Rapport Geplaatst 8 december 2017 O wat een mooie tent voor Jasper. Die zal hij machtig fijn vinden. Dank je wel Lars.
Sowhat Geplaatst 8 december 2017 Rapport Geplaatst 8 december 2017 Ik ben er klaar voor! Kohtje en nancy reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 9 december 2017 Rapport Geplaatst 9 december 2017 13 uur geleden zei Lars: Die heeft zijn eigen tent Fantje erin touwtje eraan dan kan ie achter de slee, vliegen.
Lars Geplaatst 9 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 9 december 2017 Aanstaande woensdag gaan we vertrekken. Allereerst met de trein naar Parijs waar we een paar dagen blijven in een hotel. Ontbijt is inbegrepen avondeten doen we in de stad en bekijken we per dag. Ook zijn er excursies die we per dag gaan bekijken wat we die dag gaan doen. We verzamelen ons woensdag op het station in Amsterdam om 9 uur. Sowhat veel succes met je koffers sjouwen.
Lars Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 11 december 2017 Zeker dus beetje opschieten dan maar met inpakken en denk erom dames zelf je tassen en koffers dragen.
bolletje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Geplaatst 11 december 2017 Dat kan ik niet Lars, ik moet mijn hondjes ook al dragen. Even kijken hoe ik dat nou ga doen. Nada reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 11 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst 11 december 2017 Voor jou maak ik natuurlijk een uitzondering @bolletje en Kohtje is ook mee toch en Bob. We helpen jou wel
Bob Geplaatst 11 december 2017 Rapport Geplaatst 11 december 2017 (bewerkt) Kunnen die hondjes geen bagagekarretje voor je trekken, Bolletje? 11 december 2017 bewerkt door Bob
Bobje Geplaatst 11 december 2017 Rapport Geplaatst 11 december 2017 Misschien naïef van mij maar ik dacht dat we met de Arreslee op reis gingen!! Maar goed ik zal er zijn overmorgen om 9 uur op Amsterdam Centraal. Hoe herkennen we elkaar trouwens?!
Lika Geplaatst 11 december 2017 Rapport Geplaatst 11 december 2017 Veel koffers, een dierentuin en een arrenslee! Dat herken je wel hoor....
bolletje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Geplaatst 12 december 2017 Das lief Lars en Spirit. Ik heb twee tshiwafwafs Bob. Dat trekken ze niet joh.
nancy Geplaatst 12 december 2017 Rapport Geplaatst 12 december 2017 Arrensleepact Lars Lika Herstel Bob Rapilos NickyLJ80 Jannigje Sowhat Spirit Bobje Bol, Puck en Mojo. Nancy Ik stond er nog niet bij, maar ga toch echt mee morgen! Chocolademelk en snert en plaids liggen al klaar...nu nog ff een reistasje inpakken.. Lars reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 december 2017 Rapport Geplaatst 12 december 2017 hehe, bijna klaar, mag ik tussen jullie, Bol en Nancy? nancy en Lars reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 12 december 2017 Rapport Geplaatst 12 december 2017 Nee Lars, ik ga niet mee hoor. Krijg het Spaans benauwd bij het idee om met zo'n groot gezelschap op reis te gaan. Ik kijk af en toe wel mee hoe het jullie vergaat maar mij krijg je niet in een reisgezelschap.. Veel plezier jullie allemaal. Dat wel. Lars reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden