Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Aanstaande woensdag gaan we vertrekken. Allereerst met de trein naar Parijs waar we een paar dagen blijven in een hotel. Ontbijt is inbegrepen avondeten doen we in de stad en bekijken we per dag. Ook zijn er excursies die we per dag gaan bekijken wat we die dag gaan doen. We verzamelen ons woensdag op het station in Amsterdam om 9 uur. Sowhat veel succes met je koffers sjouwen. 

Geplaatst

Misschien naïef van mij maar ik dacht dat we met de Arreslee op reis gingen!! Maar goed ik zal er zijn overmorgen om 9 uur op Amsterdam Centraal.

Hoe herkennen we elkaar trouwens?! ;)

Geplaatst

Arrensleepact

Lars

Lika

Herstel

Bob

Rapilos

NickyLJ80

Jannigje

Sowhat

Spirit

Bobje

Bol, Puck en Mojo.

Nancy

Ik stond er nog niet bij, maar ga toch echt mee morgen!  Chocolademelk en snert en plaids liggen al klaar...nu nog ff een reistasje inpakken..

Geplaatst

Nee Lars, ik ga niet mee hoor. Krijg het Spaans benauwd bij het idee om met zo'n groot gezelschap op reis te gaan. Ik kijk af en toe wel
mee hoe het jullie vergaat maar mij krijg je niet in een reisgezelschap.. Veel plezier jullie allemaal. Dat wel. :sun:

Geplaatst

Hoi Lars, ik ben er ook klaar voor. Hoop dat de anderen dat ook zijn. Ik duik op tijd in bed zo, ben beetje zenuwachtig voor morgen!

Gaan we eigenlijk in een hotel slapen morgenavond?

Geplaatst

Ik ben nogal een late starter, dus als jullie me niet zien...... geen nood. Dan kom ik achter jullie aan gesneld in mijn mini-sprinter en haal ik jullie met gemak weer in.  

Plaat het avontuur maar beginnen. :)

Geplaatst (bewerkt)

Slof.... slof.....gaap...knal au##$$%^&. zo ik ben ook klaar de reis kan beginnen. Hondjes uit gelaten katten en visjes worden verzorgd door de buren, gisteren nog grit gehaald, dus klaar.

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Heb even goed uitgeslapen, want uit ervaring weet ik dat ik
tussen jullie gepropt  de koemende dagen weinig slaap krijg.

Allez Lars, pak je gids en laat maar wat zien van Parijs,
lang geleden dat ik daar was.

Geplaatst

Dan reken ik Eurodisney niet mee :D.

Oh zo heet het volgens mij tegenwoordig niet meer. Nou, daar gaan we nu ook niks van zien, denk ik. Ik wil er tzt graag nog eens heen met de kleinkinderen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...