Spring naar bijdragen

Donderdag 23 november 2017


Lika

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen allemaal.
 

DGPCT:

Lars

Kohtje

francoise 

Goedemorgen . Zo dadelijk gesprek arboarts van het UWV om te kijken naar mijn arbeidsvermogen . Flink gestresst daarover . Weet niet wat ik aankan nog.  Vanwege burnout 10 maanden geleden uitgevallen . Ik ga het zien . Slaap nu dus ook slecht maar hopelijk tijdelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen... wat is het hier stil!

ik heb maar wat kerstlampjes aangedaan voor de gezelligheid, buiten herfstig maar zacht.
Lekker om er straks even uit te lopen.
Ik probeer te achterhalen waar de schouderpijn vandaan komt; zit aan een te hoge tafel en heb nu een kussen op mijn stoel.
Verder maar wat vit D slikken en extra eieren eten. En het haakwerk op schoot in plaats van boven tafel.
Met dergelijke pijn ga je je wel een oll wief voelen hoor!  :unsure:

Is Sheila echt weg gegaan?

Ik ga mijn tweede potje koffie maar es aanbreken.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei harald:

Goedemorgen iedereen, 2 dagen niet op het forum geweest(niet gedronken). Alleen lijkt het alsof met elke dag, dat ik nuchterder ben ik ook depressiever word. Maar goed, vandaag wordt het dag 18.

Dat is een hopelijk tijdelijk “nadeel” Harald, niet meer verdringen/ ver-drinken, dan komt alles ongefilterd binnen. Sterkte hoor, ik hoop dat je volhoudt! Depressief zijn is vreselijk, ik spreek helaas uit ervaring.

Ter bemoediging voor jou::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat depressief voelen kan inderdaad het gevolg zijn van een verstoorde dopamineregulatie. In de lezing "Verslaving, behandeling en valkuilen" van Els Noorlander wordt uitgelegd hoe dat in elkaar zit. Zoek er maar eens naar op youtube. Er staat ook een link naar die lezing op dit forum onder "Tips en adviezen".

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf me in op de dagpact.Voel me verschrikkelijk.Het is de afgelopen dagen helemaal niet goed gegaan.Het leek wel n inhaal slag.Pff weer geen trui voor Soohte....Een voor en achterkant.Mouwen komen nog en daar ga ik vandaag weer aan beginnen.

Dus dag jaarpact.

Wordt t weer de dagpact.

Maar na 365 dagpacten ...komt er n jaarpact.

Ik maak er grapjes om....maar schaam me rot.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Slagregens hier en het stoort me ook. De bus schudt en ik word er wat onrustig van. Beter: ik ben wat onrustig. Kan ook de aanstaande reis zijn. 

Maar goed, t Is even niet anders. 

Verstoorde dopamine: ja. Ongetwijfeld.

Maar uiteindelijk lichtte de naakte leegheid van mijn bestaan zoals het Was ook voor me op. En daar moest ik wel iets mee. Niet meteen, maar uiteindelijk. Hobbies zoeken en vinden. Nieuwe dagindeling zoeken en vinden. Nieuwe kennissenkring zoeken en vinden. Mijn lichaam hervinden. Bijna jezelf opnieuw uitvinden. In ieder geval her-ijken. Voortdurend.

Geef t tijd. Je hebt de tijd. Niemand zei dat t vanzelf zou gaan. Niemand zei dat t makkelijk zou zijn. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Acht Tine, wat jammer... maar weer heel vaak hier komen dan toch? 
En je hebt het over Soothe... dacht er gisteravond opeens aan dat ik hem hier ook al zo'n tijd 
niet meer had gezien... 

Joop, het ís gewoon takke(n)weer... 
Maar je bent en blijft een Dappere Dodo om zo'n reis te gaan maken hoor. 
Gaat helemaal goed komen met jou... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Tine:

Ik schrijf me in op de dagpact.Voel me verschrikkelijk.Het is de afgelopen dagen helemaal niet goed gegaan.Het leek wel n inhaal slag.Pff weer geen trui voor Soohte....Een voor en achterkant.Mouwen komen nog en daar ga ik vandaag weer aan beginnen.

Dus dag jaarpact.

Wordt t weer de dagpact.

Maar na 365 dagpacten ...komt er n jaarpact.

Ik maak er grapjes om....maar schaam me rot.

Fijne dag!

Begrijp ik nou dat je van het jaarpact af wilt, Tine? Of lees ik dat verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, ik vind dat heel normaal wat jij nu allemaal voelt... je heel lang ergens heel erg op verheugen en als dan eindelijk
puntje bij paaltje dreigt te komen ineens het klamme zenuwenzweet... Maar echt, dat gaat helemaal goed komen en straks
heb je ons een victorie-verhaal te vertellen... toi, toi, toi. En bovenal veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...