Lika Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen! Ben ik echt de eerste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen, Heb een snipverkouden kind op de bank liggen. Het water loopt uit haar ogen. Even beslissen of ik haar dagje thuis hou. Vind het altijd lastig in te schatten. Vriend klaagde gisteren ook al over een grieperig gevoel. En ik heb nergens last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen weer laat wakker Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen allemaal. DGPCT: Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Moghu Vannacht veel pijn gehad door gekneusde ribben. Daardoor slecht geslapen. Net maar eens even drie paracetamol geslikt. Heb er nu genoeg van. Maar.......... wel dadelijk naar de dagbesteding. Maakt alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen frummers. Ik ben blijkbaar niet de enige die laat is vanmorgen.... Pfff, je zult aardig wat last hebben van die ribben Bol, maar hopelijk kan de dagbesteding voor wat afleiding zorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Moet ik natuurlijk wél de koffie en thee neerzetten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen allemaal Yvonne, de koffie smaakt weer heerlijk ! Heb er een zelfgebakken rozijnenbroodje bij genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Klinkt helemaal lekker Rapi... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen allemaal. DGPCT: Lars Kohtje francoise Goedemorgen . Zo dadelijk gesprek arboarts van het UWV om te kijken naar mijn arbeidsvermogen . Flink gestresst daarover . Weet niet wat ik aankan nog. Vanwege burnout 10 maanden geleden uitgevallen . Ik ga het zien . Slaap nu dus ook slecht maar hopelijk tijdelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen... wat is het hier stil! ik heb maar wat kerstlampjes aangedaan voor de gezelligheid, buiten herfstig maar zacht. Lekker om er straks even uit te lopen. Ik probeer te achterhalen waar de schouderpijn vandaan komt; zit aan een te hoge tafel en heb nu een kussen op mijn stoel. Verder maar wat vit D slikken en extra eieren eten. En het haakwerk op schoot in plaats van boven tafel. Met dergelijke pijn ga je je wel een oll wief voelen hoor! Is Sheila echt weg gegaan? Ik ga mijn tweede potje koffie maar es aanbreken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Even laten weten dat ik niet in winterslaap ben maar met andere dingen bezig. Daarbij kijk ik wel af en toe of er hier iets nieuws geschreven is en ik lees ik dus wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 18 minuten geleden zei Bor: Jee.... Boe! Is iedereen in winterslaap gegaan of zo? I wish! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 2 uur geleden zei harald: Goedemorgen iedereen, 2 dagen niet op het forum geweest(niet gedronken). Alleen lijkt het alsof met elke dag, dat ik nuchterder ben ik ook depressiever word. Maar goed, vandaag wordt het dag 18. Dat is een hopelijk tijdelijk “nadeel” Harald, niet meer verdringen/ ver-drinken, dan komt alles ongefilterd binnen. Sterkte hoor, ik hoop dat je volhoudt! Depressief zijn is vreselijk, ik spreek helaas uit ervaring. Ter bemoediging voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 (bewerkt) Dat depressief voelen kan inderdaad het gevolg zijn van een verstoorde dopamineregulatie. In de lezing "Verslaving, behandeling en valkuilen" van Els Noorlander wordt uitgelegd hoe dat in elkaar zit. Zoek er maar eens naar op youtube. Er staat ook een link naar die lezing op dit forum onder "Tips en adviezen". 23 november 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Ik schrijf me in op de dagpact.Voel me verschrikkelijk.Het is de afgelopen dagen helemaal niet goed gegaan.Het leek wel n inhaal slag.Pff weer geen trui voor Soohte....Een voor en achterkant.Mouwen komen nog en daar ga ik vandaag weer aan beginnen. Dus dag jaarpact. Wordt t weer de dagpact. Maar na 365 dagpacten ...komt er n jaarpact. Ik maak er grapjes om....maar schaam me rot. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Goedemorgen allen. Slagregens hier en het stoort me ook. De bus schudt en ik word er wat onrustig van. Beter: ik ben wat onrustig. Kan ook de aanstaande reis zijn. Maar goed, t Is even niet anders. Verstoorde dopamine: ja. Ongetwijfeld. Maar uiteindelijk lichtte de naakte leegheid van mijn bestaan zoals het Was ook voor me op. En daar moest ik wel iets mee. Niet meteen, maar uiteindelijk. Hobbies zoeken en vinden. Nieuwe dagindeling zoeken en vinden. Nieuwe kennissenkring zoeken en vinden. Mijn lichaam hervinden. Bijna jezelf opnieuw uitvinden. In ieder geval her-ijken. Voortdurend. Geef t tijd. Je hebt de tijd. Niemand zei dat t vanzelf zou gaan. Niemand zei dat t makkelijk zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Acht Tine, wat jammer... maar weer heel vaak hier komen dan toch? En je hebt het over Soothe... dacht er gisteravond opeens aan dat ik hem hier ook al zo'n tijd niet meer had gezien... Joop, het ís gewoon takke(n)weer... Maar je bent en blijft een Dappere Dodo om zo'n reis te gaan maken hoor. Gaat helemaal goed komen met jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 28 minuten geleden zei Tine: Ik schrijf me in op de dagpact.Voel me verschrikkelijk.Het is de afgelopen dagen helemaal niet goed gegaan.Het leek wel n inhaal slag.Pff weer geen trui voor Soohte....Een voor en achterkant.Mouwen komen nog en daar ga ik vandaag weer aan beginnen. Dus dag jaarpact. Wordt t weer de dagpact. Maar na 365 dagpacten ...komt er n jaarpact. Ik maak er grapjes om....maar schaam me rot. Fijne dag! Begrijp ik nou dat je van het jaarpact af wilt, Tine? Of lees ik dat verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 49 minuten geleden zei Bob: Begrijp ik nou dat je van het jaarpact af wilt, Tine? Of lees ik dat verkeerd. Bob de herder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Jopie, ik vind dat heel normaal wat jij nu allemaal voelt... je heel lang ergens heel erg op verheugen en als dan eindelijk puntje bij paaltje dreigt te komen ineens het klamme zenuwenzweet... Maar echt, dat gaat helemaal goed komen en straks heb je ons een victorie-verhaal te vertellen... toi, toi, toi. En bovenal veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 november 2017 Rapport Share Geplaatst 23 november 2017 Nee, ik blijf met n nieuwe datum!! De aanhouder wint!! En al zoveel gewonnen!! rosa45 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden