Lars Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 @Kohtje ik sla niemand nooit gedaan hou er niet van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 3 uur geleden zei jopie: ....Een 20 jarige heeft ook iets van ambitie en dromen nodig om het leven vorm te geven. Hoort er ook gewoon bij. Een 50 jarige krijgt wat meer "vrede met wat is". Dat velen óver "die grens" heengaan Is wellicht iets van deze tijd of van je basis....Of allebei..... Die basis (het thuisfront) maar óók de algemeen geldende calvinistische opinie betreffende arbeidsethos bepaalde inderdaad voor mij hoe mijn droom er op z'n minst uit móest zien. Tja, in hoeverre kun je dan nog van een droom spreken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 34 minuten geleden zei Lars: Kon je een klap krijgen zodat je een reden had om te janken. Mijn visite is weg....... Dat geloof ik maar al te graag, Lars.. je lijkt me inderdaad niet erg klapperig. Maar zoals het in je bericht stond, ik zei al: moest het twee keer lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Hoe oud is je zoon? Mijn dochter wil ook al jaaaaaren een hond. Ik niet echt omdat ik weet dat de zorg dat zo een diertje verdient groot is en meer inhoudt dan af en toe een aaitje over de bol. Dus ik maakte een deal met haar. Als ze een maand lang elke ochtend om zes uur zou opstaan en een half uurtje buiten wandelen ging, mocht t. Ze heeft t niet één keer gedaan. Dus denk dat haar wens niet zooooo groot was. Ze zijn in mei elf geworden, volgend jaar middelbare school, dus ik vind het geen goed idee. Later als ie een eigen huis heeft, dan mag ie een hond. Vindt hij maar lastig en flauw, want hij is niet van plan ooit uit huis te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 O, en ik ben aan het koken, het serieuzere werk, een Indonesische rijsttafel. Met vla uit pak na, dat dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 5 uur geleden zei Quinn: 1 uur geleden zei Quinn: Ze zijn in mei elf geworden, volgend jaar middelbare school, dus ik vind het geen goed idee. Later als ie een eigen huis heeft, dan mag ie een hond. Vindt hij maar lastig en flauw, want hij is niet van plan ooit uit huis te gaan. Inderdaad nogal jong om die verantwoordelijkheid zelf te dragen. Mijn dochter is ondertussen 19. Zij zegt ook nooit t huis uit te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Toch maar besloten morgen naar de crematie van m'n broer te gaan. Ik heb het gevoel dat ik anders m'n familie teveel verdriet doe. Weet iemand misschien hoe lang een crematie duurt? Want ik blijf een uur. Dan komt de taxi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 2 uur geleden zei Lars: @Kohtje ik sla niemand nooit gedaan hou er niet van Nou ik ben toen ik een jaar of 5, tot mijn 12e straatvechter van beroep geweest. Toen heb ik besloten alleen nog maar mensen te helpen. Is niet altijd gelukt. Wel een keer iemand het ziekenhuis in geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 5 minuten geleden zei bolletje: Toch maar besloten morgen naar de crematie van m'n broer te gaan. Ik heb het gevoel dat ik anders m'n familie teveel verdriet doe. Weet iemand misschien hoe lang een crematie duurt? Want ik blijf een uur. Dan komt de taxi weer. Goed van je en ook goed voor jezelf, je krijgt maar 1 kans... Meestal duurt een crematie niet zo heel lang, maar volgens mij wel rond een uur... hangt van de dienst af, wat ze zelf allemaal geregeld hebben. Hoeveel mensen er willen spreken en dat soort dingen. Heel veel sterkte alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Bol, als je kunt zou ik er 1 1/2 uur van maken, je kunt altijd na een uur een kop koffie drinken in de aula, dus weg van de mensen, maar het zou zomaar kunnen zijn, dat je meer tijd nodig hebt dan je nu denkt. En mocht het een beetje uitlopen, dan zit je er zo op de wip als je weet dat je snel weg moet. Kijk ter plekke wat je wilt en houd dat uur in gedachten als grens, dan kun jij zelf kijken of je die wat wilt en kunt oprekken. Je doet dit maar één keer he meis. sterkte morgen♥ Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Sterkte Bolletje. Goed dat je gaat. Kan voor jezelf ook heel belangrijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Bolletje, dat wat lady jane zegt.. maak er anderhalf uur van. Niets zo vervelend als een wachtende taxi als je even helemaal niets met 'tijd' te maken wilt hebben. Heel veel sterkte morgen, lieve straatvechter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Een herdenkingsbijeenkomst duurt gemiddeld iets minder dan een uur @bolletje dus daarna kun je weer meteen weg als je wilt. Bij jongere mensen en mensen die midden in een aantal verenigingen (sport, liefdadigheid etc.) zitten kan het nog wel langer duren. Ik meen uit je tekst te merken dat je niet voor jezelf gaat, maar er voor je overige familie wel even bij wil zijn en dan is dit een goede oplossing. Mocht blijken dat je toch langer wil blijven voor de condoleance dan kun je altijd iemand vragen om naar buiten te gaan en de taxi te vragen een half uur later terug te komen. Vooral onder dit soort omstandigheden is dit geen probleem voor taxi's. Andersom gaat een beetje moeilijker, als je wel na een uur weg wil en de taxi is er pas na anderhalf uur. En als je het helemaal niet lukt morgen dan zijn er altijd nog andere manieren van afscheid nemen, zoals met je familie op een ander moment samen te zitten, of iets voor je broer te maken wat jullie relatie symboliseert etc. - ook als je familie het dan morgen zonder je moet doen. Jij kunt alleen geven wat je te geven hebt . Sterkte vanavond en morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Het valt me ineens op dat @Herstel niet eens is komen buurten vandaag. @spirit volgens mij ook niet... Enne... @zeilbootbewoner is volgens mij niet meer online geweest sinds zijn noodkreet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Nou, ik ga afsluiten voor vandaag. Fijne avond iedereen. Ik vond nog even een mooie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 1 uur geleden zei Reacher: Een herdenkingsbijeenkomst duurt gemiddeld iets minder dan een uur @bolletje dus daarna kun je weer meteen weg als je wilt. Bij jongere mensen en mensen die midden in een aantal verenigingen (sport, liefdadigheid etc.) zitten kan het nog wel langer duren. Ik meen uit je tekst te merken dat je niet voor jezelf gaat, maar er voor je overige familie wel even bij wil zijn en dan is dit een goede oplossing. Mocht blijken dat je toch langer wil blijven voor de condoleance dan kun je altijd iemand vragen om naar buiten te gaan en de taxi te vragen een half uur later terug te komen. Vooral onder dit soort omstandigheden is dit geen probleem voor taxi's. Andersom gaat een beetje moeilijker, als je wel na een uur weg wil en de taxi is er pas na anderhalf uur. En als je het helemaal niet lukt morgen dan zijn er altijd nog andere manieren van afscheid nemen, zoals met je familie op een ander moment samen te zitten, of iets voor je broer te maken wat jullie relatie symboliseert etc. - ook als je familie het dan morgen zonder je moet doen. Jij kunt alleen geven wat je te geven hebt . Sterkte vanavond en morgen Wat een wijze woorden. Bol doen waar je je goed bij voelt. Ik wilde morgen gewoon weer beginnen maar na overleg toch nog maar even rustig aan doen en thuis blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Ook hier einde dag. Tevreden en nu echt rustig. Na t werk meteen omgekleed en rondje gaan hardlopen. Het ís fijn buiten, bijzonder veel geuren. Nog een kop thee (in de deur) en dan slapen. t Is mooi geweest. t Was goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Ik sluit droog af, de rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden