jowan Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen mensen. Rustig dagje voor de boeg, probeer toch om veel buiten te komen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen allen. Dat is een mooie weer Sheila. Ik ga vandaag hard werken en heb twee feestjes vanavond. Druk dagje dus. Gelukkig heb ik weer zin in feestjes zonder alcohol. Ik realiseer me nu dat ik er totaal miet meer tegen op zie of er ook maar iets van vind, ik drink gewoon niet. Dat gevoel is nu, na bijna een jaar, nieuw. Iets om te koesteren, maar misschien ook om alert te zijn. Want eentje.......nee! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorge. Mooie spreuk. Eentje om goed te onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen frummers. Hier ook een druk dagje voor de boeg weer. Maar eerst koffie en thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen. Me vreselijk verslapen gelukkig kunnen regelen dat thuiszorg eerst naar een ander gaat. Even bijkomen en koffie Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen allemaal, Ik neem een bakkie koffie,lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen Lars en Sowhat... Jeetje, wat komen ze dan al vroeg Lars... Mai, beterschap, even pas op de plaats dan maar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Ja rond 7 uur maar ja moet ook wel nog ontbijten en dan naar dagbesteding. Weekend komen ze uur later en ik heb ze gelukkig niet elke dag maar om de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Inderdaad hartstikke vroeg, maar wel lekker, is de boel maar aan kant... Ik moet er vandoor lui. Maak er een mooie dag van, hij komt niet meer terug. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Nee ze komen helpen douchen deze maken niets aan kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goeie morgen supertjes, Dadelijk naar de dagbesteding. Lekker vroeg dus lang daar. als je kan, geniet dan vandaag nog van de temp. want morgen is het afgelopen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Dagpact: jowan Lars Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Moehaha! (Kwaadaardige lach) ik heb mezelf tussen Kohtje en Mootje geschoven op t dagpact. Waar is Mootje eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 goeiemorgen frummers Reacher (jij heks!) ook bijna Halloween weer he, dan krijg je dat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Als die parkietjes een succes zijn heb ik nog wel een paar eksters voor je Lars. Jij bent toch altijd al vroeg wakker en anders helpen zij erbij. Niet om in dezelfde kooi te houden by the way. Iemand nog iets van @Jannigje gehoord? Voorlopig ben ik naar t werk. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Ik vlieg deze maand op mijn bezem Lady Jane! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Een hele goede morgen allemaal, Idioot vroeg wakker vanochtend (6 uur), dus nu al aan de koffie Pas om 11.00 beginnen, tot 15.00 Sinds client overleden is, werk ik 10 uur per week minder Wel even goed zo, gevraagd om weer werk voor me te zoeken over 2 weken Dus komt helemaal goed lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Reacher, je bent duidelijk even weggeweest, hier. Kootje-Mootje is niet meer actueel. 't Was even leuk, nu gaan we ieder weer onze eigen weg.. Denk aan je helm!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 gisteren warm zand en koud zeewater getrotseerd vandaag door de miezer naar de sauna, alle dienstjes die ik draai zomers zoveel mogelijk 's avonds dus en als de herfst doorzet weer meer verspreid overdag wat heerlijk als ik nuchtere keuzes kan maken zelf, altijd tevree♥ Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goedemorgen, ben laat. Wat een rukweer buiten... Snel aan het werk, fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Dagpact: jowan Lars Kohtje Reacher Ajna Muffin Aan iedereen een zalige, droge, vruchtbare en gelukkige dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 28 minuten geleden zei Muffin1956: Dagpact: jowan Lars Kohtje Reacher Ajna Muffin Francoise Goede morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden