bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Misschien... ik vind al dat soort dingen interessant maar ik kan hier niet alles krijgen
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ik ben maar een eenvoudig boerke, maar ik denk niet dat je cursussen of wat ook erbij moet gaan doen, maar simpelweg dingen eraf moet gaan doen. Ballast afwerpen om je weer vrij te kunnen voelen. Dan moeten die honden maar gewoon met hun eigen baas gaan spelen in het vervolg. Niet bij voorbaat uitsluiten dat een andere baan onmogelijk is vanwege financiële verplichtingen etc. Vaak is veel meer mogelijk dan wij plegen te denken. En anders verkoop je gewoon de boot. Ofzo. Ik roep maar wat van de zijlijn. Maar ik verbaas mij tegenwoordig voortdurend hoe zo ongeveer heel de wereld hun dagen volpropt en burn out raakt, zich permanent voorneemt om 'kalmer aan' te gaan doen, maar vervolgens op exact dezelfde wijze blijft voortjakkeren. Of ze schrijven zich in voor een cursus time management zodat ze in het vervolg ook elke dinsdagavond bezet zijn. 4 uur geleden bewerkt door Oskar Adri03, lady jane, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Das ook weer zo. Ik heb het spelen in een muziekgroep eraf gehaald, maar ik denk nu dat ik daar juist energie van kreeg. Maar ik weet niet of het handig is om het nu weer toe te voegen zonder iets anders weg te halen (maar wat). Enfin al dat getetris in de agenda daar word je niet fitter van, dat is zeker zo. Daarom ga ik ook geen time management in mn vrije tijd toepassen, want alles wat leuk is moet juist lekker lang duren. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden