bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nou ga ik weer denken dat ik eigenlijk geen alcoholprobleem heb 😁 Het is makkelijk om 1x 1 glas te drinken. Maar ik kan niet een week lang elke dag 1 glas drinken, dan zit ik aan het eind vd week op veel meer.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat is niet wat ik zei m'n beste @bumperjimjuiast omdat je een probleem hebt, vind ik dit ene glas een prestatie. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Op 14-3-2026 om 08:25 zei lady jane: Misschien een raar idee Jimbo, maar heb je je bloeddruk wel eens laten opmeten? Ik zelf heb gemerkt dat stress daar veel invloed op heeft. Ik voel me dat soort van opgejaagd. Dan nog kan het tussen de oren zitten natuurlijk, maar het voelt als meten is weten. 148/90, zullen we dan maar een bloeddrukdraadje beginnen LJ? 🫠
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 134/65 hartslag 58 ik ga weer de goeie kant uit gelukkig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden