Beter Geplaatst 18 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2018 Het paard is moe. Heerlijk! Ik denk dat ik daar de hele HALT in kwijt kan: het paard heeft honger Het helpt me om zo op een milde manier te relativeren. Dank je wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 En je hebt maar 1 paard, dus vergeef m maar zn kuren... Beter reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 (bewerkt) Kzit hier op een oude zuipplek. Een steakhouse in Finland waar heel wat halve liters en flessen rood in rap tempo zijn overleden. Men zet hier graag flessen op en rond de tafeltjes om je te laten drinken. Op 30 cm staat hier een rode italiaan en met mn linker elleboog kan ik in 1 haal 3 magnums Mumm omver bowlen. Heel even schoot er iets van vroeger door me heen. Toen kreeg ik mn bestelde grote fles bruiswater en t leven is weer mooi en nuchter. Moet wel om 9 uur bij de klant zijn morgenochtend hè.... 21 augustus 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Hou dat vast BJ, blijf fris, helder en fit! Zit je daar in je eentje aan die tafel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Yep. Das de pest, die lonely trigger. Had ook een pizza kunnen halen en dan in de hotelkamer opeten zoals ik iemand anders zag doen, maar dan heb ik zin om te huilen Steakhouse is erg leuk en lekker. Is alleen verleidelijk maar ach daar maak ik nu een erezaak van om niet toe te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 God ja, in je eentje met pizza in een hotelkamer, brrrrr.... je zou het van minder al op een zuipen zetten. En dan die mini-bar, is ook wel een dingetje voor je misschien? Ik heb daar ook wel eens allerlei ellende door elkaar zitten drinken om dan zóóó beroerd wakker te worden. Hou jij het nou maar lekker op je bubbelwater. Eenzaam gaat weer voorbij, even uitzitten maar. Gek leven heb jij wel hè, krijg je ook nog kans om mooie dingen te zien en te doen op je reizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnig Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 33 minuten geleden zei bumperjim: Toen kreeg ik mn bestelde grote fles bruiswater en t leven is weer mooi en nuchter. Moet wel om 9 uur bij de klant zijn morgenochtend hè.... Goed zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 15 minuten geleden zei Yana: God ja, in je eentje met pizza in een hotelkamer, brrrrr.... je zou het van minder al op een zuipen zetten. En dan die mini-bar, is ook wel een dingetje voor je misschien? Ik heb daar ook wel eens allerlei ellende door elkaar zitten drinken om dan zóóó beroerd wakker te worden. Hou jij het nou maar lekker op je bubbelwater. Eenzaam gaat weer voorbij, even uitzitten maar. Gek leven heb jij wel hè, krijg je ook nog kans om mooie dingen te zien en te doen op je reizen? Ja af en toe wel, hangt vd lokatie af natuurlijk. Ik kan er geen vakantie van maken, het blijft allemaal behoorlijk strak gepland en de mails gaan gewoon door, maar je ziet altijd van alles. Ik zou niet alleen maar op kantoor willen zitten. Ik pik graag ff hier en daar een bezienswaardigheid mee, ff naar het strand pootjes in het water (hier net iets te fris voor helaas) en dat soort dingen. Nee die minibar die laat ik mooi de minibar Tkan geen feest blijven. Vroeger al te vaak gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Ha ja, net als Obelix hebben wij al lang genoeg in de ketel met drank rondgezwommen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Goed zo @bumperjim. Gekke vlagen van ‘vroegergevoel’ die je kunt ervaren. Heb ik heel aoms ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 En je zit daar helemaal niet alleen. We zijn er allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 Thanks! En ik heb ook mn vrouw nog op de andere lijn, ben niet helemaal van de wereld afgesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Vanwege een m.i. onterechte moderatorbeslissing boycot ik dit forum een week lang. Eat that Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Echt waar? Mhmmm.... Volgens mij heb je daar meer ons en jezelf mee. Heb het vooral goed en laat de boosheid gaan. Ik denk dat ze wilden voorkomen dat het een langerdurende kwestie werd van hullie tegen zullie. Of dat terecht is in onze optiek of niet. Dat laat ik nu los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Ja BJ. Laat je niet meeslepen. En denk eens wat het waard is om je gelijk te halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Het helpt je niet bj ik begrijp je wel maar het haalt niets uit. Moderators hebben sowieso de pik op mij en er word vaak met 2 maten gemeten het zij maar zo Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2018 Gaan we nu de politiek de schuld geven? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2018 je wordt gemist. Eat that! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2018 Ben wel benieuwd wie je nou eigenlijk wilde straffen met je boycot. Of wil je corrigeren? Geen idee wat je bedoeling is/was.. Maar hoop dat een week dan ook maximaal een week is. Dat je niet afkickt in die week en nooit meer terugkomt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Chop chop @bumperjim kom ns terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Ben er weer Ja als mij de mond wordt gesnoerd heb ik wel manieren om nog meer aandacht te krijgen Maar de ergernis is alweer voorbij. Overigens heel gezond om hier een weekje weg te zijn. Gypsy en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 ohoh Jimmy Boy je hebt wat extra aandacht gehad, en nu? Er is hier natuurlijk verder niets veranderd hoor maar goed, je doet wat soms he voor een beetje aandacht welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 september 2018 Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Hoi Jim, ik kan me goed inleven in jouw actie om een week te verdwijnen, ik voelde me ook behoorlijk gefrustreerd en geërgerd. Leuk dat je weer terug bent. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2018 Alleen al om de stapel nieuwe posts zou je het doen, een weekje wegblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden