Spring naar bijdragen

hoi


bumperjim

Aanbevolen berichten

Nou het probleem van om 3-4 uur wakker worden en niet meer lunnen slapen is gekraakt. Het is de avondthee van 22:00. En daar baal ik van want dat is een van de weinige leuke dingetjes die ik samen doe met mn liefje. Dan maar aan de rooibos of iets anders. Als ik m helemaal skip dan heb ik s ochtends pien in het dak, ben zo gewend geraakt om om 22:00 nog ff gehydrateerd te worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nepgamba’s.... van tuinboon??? :face-icon-small-shocked:

Ja dat gevoel dat alles goed is dat ken ik. Heb ik als ik met de hond ‘s ochtends over de dijk loop (bv vanochtend). Heel gewoon, gras, hond, stok, rivier, zon, wind en ik. Verder niks bij nodig. 

Of een goed gesprek met de kids, gisteravond. T schooljaar is afgelopen en ze zijn super ontspannen.

Ja wat is de bron. Er is geen bron van buiten zoals je zegt. Je bent er zelf bij en als je aan andere dingen zit te denken dan mis je het. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waarom ik elke avond m'n honden vlak voor het slapen gaan nog even knuffel en ze in hun oren fluister dat ze nog maar heel lang
bij me (ons) moeten blijven - in goede gezondheid, overigens - omdat ze een groot voorbeeld voor me zijn... zo lekker makkelijk in 'het hier en nu'..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies!!!

En ff uitschudden (dan heb ik niet over water afschudden, gewoon in droge toestand) om aan wat anders te denken, dat kunnen ze ook zo goed. 

Komen we een andere hond tegen, wil ie ermee spelen, baasje geen zin gaat het feest niet door: hop ff uitschudden en weer door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bumperjim:

Nou het probleem van om 3-4 uur wakker worden en niet meer lunnen slapen is gekraakt. Het is de avondthee van 22:00. En daar baal ik van want dat is een van de weinige leuke dingetjes die ik samen doe met mn liefje. Dan maar aan de rooibos of iets anders. Als ik m helemaal skip dan heb ik s ochtends pien in het dak, ben zo gewend geraakt om om 22:00 nog ff gehydrateerd te worden...

Das ook wat ja... Rooibos of groen schijnt die uitwerking niet te hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die honden kunnen we zeker een voorbeeld aan nemen. Zijn in het hier en nu, kunnen hun grenzen goed aangeven, en hebben een goede coping voor situaties die ze niet kunnen veranderen. Daarnaast is mijn hond meester in het bespelen van de gevoelens van mensen wat heel veel goodies opleverd. 

bewerkt door Nietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb weer wat gevonden. Je kan thee detheïniseren door eerst een paar (max 10) seconden de thee door te spoelen met kokend water en daarna ermee thee zetten. Want theïne komt kennelijk al tijdens de eerste seconden vrij. Info komt van mn theewinkel. Zal wel kloppen dan :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi BJ, als ik je goed gelezen heb op een ander draadje heb je het er moeilijk mee dat jullie als gezin uit elkaar lijken te groeien?
Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen, ik hoef jou niet uit te leggen dat het niet helpt om het op een zuipen te gaan zetten hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6/23/2018 om 21:57 zei Yana:

Hoi BJ, als ik je goed gelezen heb op een ander draadje heb je het er moeilijk mee dat jullie als gezin uit elkaar lijken te groeien?
Ben benieuwd wat je daarmee gaat doen, ik hoef jou niet uit te leggen dat het niet helpt om het op een zuipen te gaan zetten hè?

Mwoa ik blijf leuke dingen voorstellen om samen te doen hè :) Nee dat zuipen is daarbij best wel contraproduktief geweest al die jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag gemountainbiked met een nieuw iemand. Zegt die gozer ineens, ergens op de fiets: “trouwens ik ben gestopt met bier en überhaupt met alcohol”... ik dacht nog even “saaaaaaiii!!” :P maar nee ik zei heel goed, ik ook (ongeveer dan), het scheelt een hele km/u op je gemiddelde :) 

Het lijkt wel of het langzaam in raakt, stoppen met alcohol. Doorgaan met de promotie ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...