Lars Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Goedemorgen. Ben je nu weer thuis Zzb? Dagpact: jowan Zbb Lars
Lars Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Maak een plan Zzb een goed plan dat je vanaf dinsdag ook niet weer gaat drinken. Misschien refusal slikken?
toine Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Goedemorgen, prachtig rustig zomerweer buiten.
Antoinnette Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Goedemorgen, lange, rustige dag voor de boeg
Lars Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Goedemorgen Toine Suikertje en Bolletje. Mooi weer vandaag dus daar maar van proberen te genieten
rosa45 Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Goedemorgen Zou graag met je willen ruilen Suikertje Dagpact: jowan Zbb Lars Rosa
Kohtje Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 (bewerkt) Een goede morgen. Dagpact: jowan Zbb Lars Rosa Kohtje OOOOooohhh... zeilbootbewoner.. foei toch. 9 juli 2017 bewerkt door Kohtje
fleurtje Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Goedemorgen! Ben al ff in weer en wind. Vandaag de tuin maar eens wat opruimen.
Yvonne Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Goedemorgen frummers. De rust in huize Kees en Yvonne is weergekeerd. Logé's weer huiswaarts.... Gat in de dag geslapen maar hier is de koffie dan eindelijk...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Jeetje Zbb, wat zonde weer. Waarom slik je toch niet gewoon standaard de refusal? Je weet onderhand wel dat je als je maar de gelegenheid hebt gaat drinken en dat je als je refusal slikt geen gelegenheid hebt..... Lijkt me een simpele keus hoor.
Jannigje Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 DIt mag in de krant: ik was eerder dan Yvonne. . Dus geheel verse thee voor mij vandaag! Dank je Yvonne. ZZB: ik dacht hetzelfde. Ik heb nooit refusal gebruikt, dus ik weet niet of je daar bijwerkingen van hebt en of je het mag blijven gebruiken voor langere tijd, maar het lijkt me wel rustgevend als het wel kan. Lars, jammer van gisteren, weer terug naar kleinere stappen. Maar morgen wél de taarten! Vind ik zelf wel een grote stap overigens, maar beter te overzien denk ik!! Ik hoop zo dat het je bevalt!,
Linda053 Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Oké ik ben in een slechte mood door 4e nacht op rij slapeloosheid. Vanmorgen heb ik mijzelf letterlijk opgepept. Beetje jammer.. Ik ben zwakker dan ik dacht. Maar nog steeds nuchter qua alcohol!
Reacher Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Dagpact: jowan Zbb Lars Rosa Kohtje Herstel Spirit Welkom Herstel en Linda!
Linda053 Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Best wel. Nu kan ik ook niet meer door mn neus ademen. maat houden kan ik totaal niet.
jowan Geplaatst 9 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Ik meld me sober af voor de dagpact. Buonanotte. smart reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Ook droog hier en gewoon welterusten. smart reageerde hierop 1
rosa45 Geplaatst 9 juli 2017 Rapport Geplaatst 9 juli 2017 Hier ook weer een droge dag. Is wel een beetje lastig, krijg van mijn vriend onbegrip omdat ik niet eens één wijntje wil drinken. Maar ik peins er niet over. lady jane, smart en Lars reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden