Spring naar bijdragen

Zondag, 9 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ja ik ga dinsdag weer refusal gebruiken

Ben dan 3 weken vrij,maar heb het dan heel druk,en een een aantal veranrwoordelijkheden.daar kan ik drinken absoluut niet bij gebruiken.ook probeer ik iets voor mezelf op te zetten in de jachten wereld en dat gaat niet als ik altijd naar drank ruik en afspraken met klanten niet na ga komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Zbb, wat zonde weer. 
Waarom slik je toch niet gewoon standaard de refusal? 
Je weet onderhand wel dat je als je maar de gelegenheid hebt gaat drinken 
en dat je als je refusal slikt geen gelegenheid hebt..... 
Lijkt me een simpele keus hoor. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DIt mag in de krant: ik was eerder dan Yvonne. :). Dus geheel verse thee voor mij vandaag! Dank je Yvonne. :rose:

ZZB: ik dacht hetzelfde. Ik heb nooit refusal gebruikt, dus ik weet niet of je daar bijwerkingen van hebt en of je het mag blijven gebruiken voor langere tijd, maar het lijkt me wel rustgevend als het wel kan. 

Lars, jammer van gisteren, weer terug naar kleinere stappen. Maar morgen wél de taarten! Vind ik zelf wel een grote stap overigens, maar beter te overzien denk ik!! Ik hoop zo dat het je bevalt!,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen. Ik ga deze week het 6 weken traject in de geoep bij brijder herstarten. Omdat ik zoveel gemist heb en ook de mist ben in gegaan is mij bij uitzondering aangeboden om de groep helemaal opnieuw te doen met ook allemaal anderen op 1 na. Ik heb een plan gemaakt voor deze zes weken en ga dat ophangen in huis. Daar past een nieuwe naam bij. ( vorige gaf bepaalde herkenbaarheid en dat wil ik niet). 

Vandaag is mijn " plan" van start gegaan. Voelt goed. Houdt in dat ik 2 x per week d adg heb, 2 x per week " mijn" aa groep. En enkele keren een individuele sessie bij de brijder. Waarschijnlijk kan ik na die 6 weken over naar eens in week een terugvalpreventiegroep. Aa blijft een vast gegeven. Papier op de kast geplakt. 

Verder veel bijgelezen hier. Wat gebeurt er bij veel mensen toch veel. Niet niks allemaal. Hier een erg kalme zondag, want ik ben ontzettend moe na d hectische ziekenhuisweken. 

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fjn dat je nuchter bent. Hoezo zeg je dan dat je zwakker bent dan je dacht? 

Waardeloos die slapeloosheid. Heel herkenbaar. Ik ben ook compleet afgedraaid door enkele weken bijna niet slapen. Hopelijk wordt dat gauw beter bij ons beiden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...