Sowhat Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen, Bor,sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen. Sterkte vandaag Bor. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen. Drukke dag hier, dus vroeg beginnen. Fijne dag allemaal......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen Dagpact Lars Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen. Bor sterkte vandaag ja. Iedereen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen frummers. Het lijkt er op dat we een mooie dag krijgen, de zon doet in ieder geval zijn best al. Koffie en thee staan klaar, de douche is weer vrij. Bor, sterkte vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Check. Snel onder de douche geweest. Nu koffie. Dank Yvonne. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Suiker, dag 1 zit er op. En jaaaaa, hartstikke moeilijk. Maar wat zal het heerlijk zijn als je over een poosje die dwang / drang niet meer voelt van het 'moeten'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 En dan is het echt de hoogste tijd om aan de slag te gaan... Was even gezellig hier weer Luitjes, hou je haaks.... maak er een mooie dag van. Nogmaals Bor sterkte. Suiker... níet naar de winkel gaan, behalve dan om een halfje volkoren te halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 1 uur geleden zei zeilbootbewoner: Goeiemorgen Dagpact Lars Zbb jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen, Veel sterkte vandaag Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goeie morgen. Bor. Sugartje Binnen een paar daagjes wordt de trek minder echt. Probeer veel bezig te zijn. Vandaag krijg ik het druk. Veel bezoek dus goed op m'n grenzen letten. Er komt ook iemand die samen met mijn svp'er en mij gaat kijken of ik nog iets meer buitenshuis kan doen, b.v. meer dagjes uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen. Bor: heel veel sterkte ik word zo opgehaald met de valys om samen met mn hondje mijn moeder van 91 te bezoeken. Slecht geslapen, dus fijn dat ik nu niet zelf hoef te rijden. Tot later, ik hou het kurkdroog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 (bewerkt) Dagpact Lars Zbb jowan Kohtje 4 juli 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Doe je rustig aan Mazzelaartje? Morgen weet je meer en misschien slaap je dan weer beter. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Vandaag wil ik niet drinken. Vanmorgen programma vanmiddag niet denk dat ik me regelmatig hier meld huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Ik doe heel rustig aan, vandaar ook valys. En blij enerzijds mn moeder te kunnen bezoeken, maar het is ook heel verdrietig steeds weer. Ik vind het heel erg dat ze op deze manier de finale van haar leven meemaakt. Echt triest. Altijd weer erg dubbel. En dat slapen heeft domweg tijd nodig. Ik verdwijn. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen Een dag vol herinnering en verdriet voor mij. Voor meerderen hier een moeilijke en of zware dag: Bor, heel veel sterkte Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen geven. Suikertje, ook jij sterkte, de moeilijkste stap heb je achter je. Mazeel, jij ook sterkte. Is jou moeder ziek? Voor iedereen die het nodig heeft: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Goedemorgen Suikertje volhouden hoor. Het is een taaie verslaving. Je kan als gemotiveerde stopper het rookdraadje wat leven inblazen. Lidia kan wel wat hulp gebruiken.Ook Haddock heeft een stevige boost nodig. De ervaring leert dat lotgenotencontact heel belangrijk is. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Dagpact Lars Zbb jowan Kohtje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Nog steeds ziek op bed, ga weer door met zieken. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Meld me even niet gedronken. Nu volhouden moeilijkste tijd komt eraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Hey Lars, Goed je ff te lezen. Kun je wat verzinnen om de moeilijkste tijd te doorstaan nu? Hou vol he! Want dat is het nu...doorzetten... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2017 Ik blijf binnen dat is in ieder geval mijn plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden