Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 17-06-26 in alle secties tonen
-
Woensdag 17 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Maja voor een discussie
De neuroloog nam de tijd om de scanbeelden te bespreken. Vanwege de groei van de tumor over 6 maanden nieuwe mri hersenen. Weer gegroeid? Dan operatie. Bij klachten bellen, dan eerder een scan. Blij dat het gesprek achter de rug is. @Fonny💪🍀2 punten -
dinsdag 16 juni 2026
bumperjim' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kohtje voor een discussie
Ja, Ests en Fins zijn verwant aan elkaar, de landen liggen ook vlak bij elkaar en hebben altijd nauwe contacten onderhouden. Finnen en Esten kunnen elkaar redelijk volgen in hun eigen taal, zoiets als Nederlanders en Duitsers. Lets en Litouws zijn beide Indo-Europese talen die wel eenzelfde oorsprong hebben maar ieder een eigen ontwikkeling hebben doorgemaakt. Letten en Litouwers kunnen elkaar niet of nauwelijks verstaan. Ook wat betreft religie is er verschil. Litouwen, grenzend aan Polen, is voornamelijk katholiek, Letland, iets noordelijker, is voornamelijk Luthers. En wat betreft mijn wortels, mijn vader kwam uit Letland, Riga, mijn moeder was een Amsterdamse, mijn grootouders kwamen uit Amsterdam, Denemarken en Friesland. Al met al een behoorlijk noordeuropese mengelmoes. Raar dat ik het dan toch vaak zo koud heb. 😟2 punten -
Woensdag 17 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op bumperjim voor een discussie
Toen ik 8 was was mijn top 3 Kwik, Kwek en Kwak 🤣2 punten -
Woensdag 17 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yvonne voor een discussie
Goedemorgen dames. Jij veel plezier vanavond Musashi... Ik ga er vandoor lui, de plicht roept... Maak er een mooie dag van, met of zonder zon...2 punten -
Woensdag 17 juni 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Goeie morgen Yvonne en iedereen die nog zal volgen, Hier maken we ons op voor een paar snikhete dagen. Ik ga mijn oefening vandaag verder zetten: harde grenzen zacht aangeven. Iedereen is welkom, maar op mijn voorwaarden en wanneer het mij past. Vanavond is het receptie en expositie van mijn dochter haar eerste jaar kunstacademie. Ik ben heel blij dat ze een hobby heeft gevonden waar ze zich echt goed in voelt en waar ze leert dat niet alles van de eerste keer perfect hoeft te zijn maar waarbij oefenen loont. Trots en benieuwd. Ik heb daarbij beseft hoe belangrijk dagelijkse me-time voor me is. Dus, geen bezoek ontvangen vanmiddag, hoe mooi het weer ook is, want een volle dag omringd met mensen vind ik te veel. Zo, dat dus, nu nog oefenen met m’n communicatieskills. 😁2 punten -
@spirit: Opgelucht dat er nu niet ingegrepen wordt en dat ik weet op welke uitvalverschijnselen ik alert moet zijn. Maar onzekerheid knaagt ook aan mij. Moet het even een plaats geven.1 punt
-
Woensdag 17 juni 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Vindt dit wel grappige fase onze jongste zit daar midden in ze had laatst een bbq op d’r hockey club zei ik voor de grap dat ik en de vader even gingen fietsen wel koffie kwamen drinken. Ongelofelijk dat was geen grapje 😂soms wil ze dat ik haar ophaal omdat de vader tegen iedereen kletst en schaamt ze zich voor.heerlijk me jongens zijn dat station allang voorbij en vinden het zo leuk als je op werk langs komt.1 punt -
Draadje van Kaatje 🌺
Musashi reageerde op Kaatjemama voor een discussie
@Musashidank je wel zal hier zeker even naar kijken of ik hier meer van kan vinden. denk dat ik daar zeker we wat mee kan.1 punt -
Heel herkenbaar allemaal hoor @Kaatjemama. Als je, zoals ik, houdt van theorie, loont het misschien de moeite om je eens te verdiepen in jouw hechtingssystemen, die stammen af uit je kindertijd en beïnvloeden je volwassen liefdes- en vriendschappelijke relaties en meer bepaald hoe je omgaat met conflicten binnen deze relaties. Ik persoonlijk heb daar wel veel uit kunnen halen en het helpt me om er anders mee te leren omgaan.1 punt
-
Draadje van Kaatje 🌺
Kaatjemama reageerde op lady jane voor een discussie
als ze echt een vriendin is waar je ook veel aan hebt dan kun je toch ook gewoon appen wat je ons schreef? Dat je tevreden bent over het grenzen stellen en dat de toon waarop er een is waar je nog op mag oefenen. Je hoeft niet perfect te zijn en zij ook niet. En alles valt uit te praten immers. Er is geen ramp gebeurd. Het is alleen nieuw voor je. Je bent idd goed bezig hoor.1 punt -
Draadje van Kaatje 🌺
Kaatjemama reageerde op Mariposa voor een discussie
Eigenlijk zou het heel simpel moeten zijn. Laat enkel degenen toe in je leven die iets toevoegen en waar je blij van wordt, dan groei je zelf ook. Als de ander energie kost dan is de 'vriendschap' voor jullie beiden gewoon niet goed. Klinkt hard, maar zo is het natuurlijk wel.1 punt -
Woensdag 17 juni 2026
Musashi reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Veel plezier vanavond @Musashi1 punt -
Draadje van Kaatje 🌺
Musashi reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Voelt zo rot deel altijd alles met haar en wordt nooit boos dit is wel een soort misverstand als ik het goed begrijp maar alsnog. Dees ze het op de verkeerde manier. vannacht heb ik gedroomd dat ik ratten vermoorden ik dieren vriend ?? Heel raar ik heb het even gezocht Wat de droom probeert te vertellen Problemen aanpakken: Ratten staan in dromen vaak voor knagende zorgen, stress of ongedierte-achtige gedachten. Het doden ervan betekent dat je de confrontatie aangaat. nou das duidelijk ik geloof hier in want het dit vaker en zoals nu ik heb nog nooit over een rat gedroomd. nu is het afwachten wie er als eerst contact op neemt buikpijn van wou dat ik niet zo gevoelig was kan hier zo slecht tegen 🥹1 punt -
toitoitoi @Maja en @Fonny moedig snel weer op de been1 punt
-
Goeie morgen dames en alle anderen. Musashi, welke hobby heeft jouw dochter?1 punt
-
@Maja, ik denk aan je vandaag, sterkte... @Fonny, ik hoop dat het gisteren allemaal voorspoedig is verlopen? Hoe ist nu met je?1 punt
-
1 punt
-
en uksi kaksi kolme neljè is 1, 2 3 en 4. Ooit kwam ik tot 10 op vakantie daar.1 punt
