Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 29-05-26 in alle secties tonen
-
Vrijdag 29 Mei 2026
Quinn en 13 anderen reageerde op Fonny voor een discussie
Gisteren eindelijk de uitslagen binnen!!! De borstkanker is operabel met daarna 15 bestralingen....Fonny is happy!!! Dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties🌞14 punten -
Ik heb mijn tweede week therapie met goed gevolg doorstaan. Vandaag mijn levensverhaal voorgedragen waarbij ik ook een keer mijn neus moest snuiten. En dat is goed want ik moet dichter bij mijn gevoel komen.4 punten
-
Fijn dat het nog behandeld kan worden @Fonny. Het blijven echter onzekere tijden. Sterkte 🤎 Spirit heeft de stoute schoenen aangetrokken en is naar het zwembad gefietst. Zit me al een paar dagen te verbijten en word daar niet vrolijk van. Het was de eerste keer en op de heenweg kon ik het natuurlijk niet vinden. Dan fiets je daar enigzins verdwaasd en vragen doe ik niet gauw. Uiteindelijk gevonden. De kaart moet gescand worden. Weet ik dat ook gelijk. Het water was wat koud maar eenmaal door, was het heerlijk. Geen vervelende zwemmers om me heen, dus gewoon mijn banen gezwommen, omkleden en weer naar huis. Dit ga ik nu natuurlijk vaker doen. Die seizoenkaart zwem ik er wel uit. Best wel weer blij met mijn overwinning. De fiets staat toch nog buiten, het gaat de buurtsuper worden. Jammer voor de kaasboer.4 punten
-
Vrijdag 29 Mei 2026
Musashi en 2 anderen reageerde op Senna34 voor een discussie
Hoi allen, Even kort hier. Dinsdag een operatie aan mijn hand, het ziet er naar uit dat ik een poosje uit de running ben. Sanity gecondoleerd met je moeder. Mushashi ik wens je nog een mooie vakantie. Spirit beterschap. Oskar zet hem Op gedurende je traject! Kaatjemama jij ook sterkte, is je zoon geslaagd ? Smaragdie hoe was je uitslag? Fonny wat fijn dat het te genezen is, veel kracht gewenst. Fijne avond frummers en tot snel weer3 punten -
Vrijdag 29 Mei 2026
Kaatjemama' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Tokyo in 30gr is toch ook best intens. 🥵 Nieuwe gids gekregen ook dus dat is ook weer even schakelen, net nu ik er wat gewoon aan werd. 🥴 Nog 1 nachtje hotel en morgen dan een nachtvlucht. Vermoeiend weekend voor de boeg dus. Zal blij zijn als ik zondagavond terug in m’n eigen bedje lig.2 punten -
Donderdag 28-5-2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op bumperjim voor een discussie
Leuks vandaag: met de Stier naar de spa geweest! Kerstkado van de kids die daar een godsvermogen hadden ingestoken. Was echt top! Eerst een beetje in de sfeer komen met sauna en jacuzi en alles, toen massage. Vooraf kon je aangeven zacht, medium of stevig, nou dat stevig was niet aan dovemansoren gericht 🤣 Ik ben zeker geen vaste klant van dit soort dingen, heb in mn leven misschien 5 massages gehad waarvan dit duidelijk de beste was. Lekker pizza en toen vroeg naar bed, na een massage is het lekker ronken 🥳2 punten -
1 punt
-
Balen voor je zoon @Kaatjemama. Inderdaad 3x scheepsrecht, en anders wel weer 4x scheepsrecht ofzo. Bijna voorbij alweer dus @Musashi, het leek me een mooie reis. Dank voor je verslag. Mijn interesse voor een Grote Reis volgend jaar naar Japan is weer aangewakkerd.1 punt
-
Vrijdag 29 Mei 2026
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
nee helaas me zoon is niet geslaagd 🥲zo verdrietig aan de telefoon drie keer is scheeps rechts zeggen ze 🤷🏼♀️volgende keer beter vandaag wat spullen op werk ingeleverd stap voor stap op me eigen tempo neem ik afscheid. @lady janesterkte ook Beterschap sterkte met je hand ❤️🩹 @Senna341 punt -
Nou, die bus en natuurcamping hebben me niet de rust gebracht die ik zo nodig heb. Het was prachtig, maar het voelde heel erg alsof ik me daar terugtrok om mijn man ruimte te geven. Daar ben ik na 2 nachten mee gestopt. Helaas bleek accu leeg toen ik na alles inpakken wilde vertrekken. En ja hoor, ook blijk ik me dan prima te redden en heeft de anwb me weer op pad geholpen. Bah bah, wat een stressvolle lessen. Gisteren hebben we even kunnen praten, tijdens een uitje/picknick waarbij ik hem mee vroeg. Hij heeft zich afgelopen week gerealiseerd dat hij niet eenzijdig zomaar kan beslissen over een huwelijk waar we beiden in zitten. Ik ben er in ieder geval ‘dankbaar’ voor dat mijn stem en blik op de situatie wel wordt gerespecteerd. Hij is nogsteeds op zoek naar andere woonruimte, maar omdat we sámen in een relatiecrisis zitten .. niet omdat hij ons verlaten heeft. Gistermiddag was fijn, ontspannend. En nu zit ik achter in de tuin, met een boek en limonade, veel fijner vrij te zijn dan in mijn uppie ver van huis in een bos.1 punt
-
Blij voor je @Fonny dit is de meest gunstige uitslag voor nu he. Evengoed sterkte, het blijft een rot proces1 punt
-
Hier wordt het vandaag ook 30 graden @Musashi 💥 Pffff... Enfin, goede rustige reis terug he1 punt
-
Heel fijn @Fonny er wordt aan gewerkt zullen we maar zeggen he 😊1 punt
-
Vrijdag 29 Mei 2026
Kaatjemama reageerde op Yvonne voor een discussie
1 punt -
1 punt
-
Donderdag 28-5-2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Nachtpact: kaatje 🌺 leuke ding vandaag verast door me man met een heerlijk schep ijsje vandaag1 punt -
1 punt
-
Goedenavond frummers. Vanmorgen moest ik al heeeeeel vroeg de deur uit, net thuis en hoop straks lekker vroeg het bed op te kunnen zoeken. Kom toch nog heel even binnenvallen hier. Ik hoop dat de uitslag mee is gevallen @Smaragdie. En @Yana, wat hoop ik toch dat je langzaam maar zeker weer de 'oude' Yana zult worden... @Fonny, er wordt aan je gedacht hoor Voor iedereen lekker slapen straks.1 punt
