Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 02-05-26 in Berichten tonen
-
Ik durf niet, zei hij, en deed het toch. MEIPACT: MaryArt kaatje ๐บ Reacher Jane Maja Quinn3 punten
-
Zaterdag 2 mei 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Quinn voor een discussie
Het leuke van de dag, deze verschrikkelijk moeilijke, lange dag, ze belden me. Ik heb er nog steeds geen woorden voor. Nachtpact: Quinn2 punten -
Zaterdag 2 mei 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lika voor een discussie
+1 Ik lig in mijn bedje na een huilbui vandaag. Gewoon moe. Ik geef het toe.2 punten -
Mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste Mei.
Reacher' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Musashi voor een discussie
Mei=alcoholvrij! Voor mijn liefste, droogste, ja mijn beste MIJ! Ik heb best een spannende mei-maand voor de boeg. Ik durf ook niet goed maar ik wil het eigenlijk het liefst wel. Ik ben bang dat het me niet gaat lukken maar ik wil er wel voor gaan. Alles blijft spannend maar alcohol gaat dat niet veranderen of verbeteren, integendeel. In elk geval heb ik wel goede redenen om eindelijk aan mโn Japanse thee te beginnen dus zal ik dat dan doen als alternatief. Ik hoop dat dit pact me door de moeilijke momenten kan loodsen. Van zelfhaat (alcohol) naar zelfliefde (Japanse thee) seizoen 47, aflevering 76435. MEIPACT: MaryArt kaatje ๐บ Reacher Jane Maja Quinn Musashi2 punten -
Vrijdag 1 mei 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
2 punten -
Zaterdag 2 mei 2026
lady jane reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Zit hier op het vakantiepark tussen me zingende drinkende familie en vrienden. Heb me radel 0.0 gaat wel okรฉ Wilde ook niet als enige thuis blijven maar het harde praten pfff men piekeren over problemen thuis is erg aanwezig helaas. nachtpackt erg fijn voor vanavond Goede ding van vandaag me nichtje is vandaag verloofd ๐1 punt -
Hmmm ik? Nah.. dat was alleen om te kijken of jij aan het opletten was@lady jane. En mompelmompel ๐ซฅ Nachtpact: Quinn Lika Marjolijn kaatje ๐บ Jane Reacher1 punt
-
Nachtpact: Quinn Lika Marjolijn kaatje ๐บ Vandaag een dierbare die niet durfde te hopen gelukkig zien worden. In mijn hoofd was dat een prachtig gezicht. Een roos in elkaar gezet van LEGO.1 punt
-
Ik heb nog nooit oorlog gevoerd. Hub misschien ook wel niet. Ik zie wel op mn werk dat zo gauw je twee vrouwen in een kantoortje zet, wordt het ruzie ๐ dat vreedzame van de vrouw is maar zeer relatief. Zie ook: volleybalteams ๐ Maar we houden wel van jullie hoor ๐1 punt
-
All in. @hub02 houdt ons allen straal voor de gek. Mijn argumentatie? Zijn oren.1 punt
-
@rapilos, je tuin gaat nog veel meer water en grote hadel krijgen vanavond lees ik net. Hopelijk dat je plantjes niet kapot gaan daarvan. Maar code geel voor heel Ned. dus later. Het is van het ene uiterste naar het andere he. Misschien maar goed dat je weg bent dan, je kunt toch weinig voorkomen. Het is hier nog erg benauwd. Ik denk dat ik lekker de trein pak naar de markt in Rotterdam. poncho mee voor alle zekerheid.1 punt
-
Heerlijk even een paar dagen niets dan @rapilos. Je bent idd best druk met alles of je maak je te druk om alles. Ik ken je niet anders dan zo ๐ซ . Nu ben je met pensioen en zou je eigenlijk minder "moetdingen" moeten hebben. Gewoon wat rustiger aan en echt als een pensionada leven. Wat vandaag niet kan, kan morgen ook. Ach, hoor wie het zegt ๐1 punt
-
Nee hoor. Als ik dronken ben val ik ook op mijn bek. Daar heb ik Newton en zijn vallende appel niet voor nodig. Mensen die over zoiets jaren konden nadenken hadden gewoon tijd teveel. Net als die "wetenschappers" die daar op voort borduurden. Of die Griekse filosofen, kwam ook geen verstandig woord uit, maar werken was er niet bij. Bij mij eigenlijk ook niet, maar daarom ben ik geen filosoof.1 punt
-
Het schijnt een sterk hart te zijn BJ, maar er is wat aderverkalking hier en daar. Kennelijk niet de oorzaak van de problemen. Ik had al een andere cardiologe op het oog, maar dat hoeft deze keer niet dus. Ja lastig is het soms wel, maar ik heb inmiddels best veel mensen gesproken die er echt een stuk erger aan toe zijn, en toch allemaal blij van geest. Het is maar net met wie ik me vergelijk denk ik dan maar.1 punt
-
Nee hoor. Ik sluit niet uit dat ze plat is. Maar dat ze rond is lijkt me niet onlogisch. Dan zouden onze landkaarten niet kloppen, zou @bumperjim misschien zeggen.1 punt
-
En zwaartekracht bestaat trouwens ook niet. Die werd verzonnen door zo'n middeleeuwse alchemist en pseudo-genieรซn zoals Einstein deden er een schepje bovenop. Als er zwaartekracht zou bestaan had Einstein wel een normaal kapsel gehad. Zijn haren stonden echt niet zomaar in de lucht.1 punt
-
Zaterdag 2 mei 2026
spirit reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Vandaag lekker wandelen en naar de trekker trek ๐1 punt -
Hartelijk gefeliciteerd @Dylan. Veertien jaren zonder drank, da's niet mis. Kun je ons laten weten hoe het met je gaat? En het is weer tijd om te laten weten of je er nog een jaar aan vast knoopt. Op naar de vijftien! Ook applaus voor @Tatum, @brazer en @mcflurry. Die weten ook van geen ophouden. Knapperds!1 punt
-
MEIPACT: MaryArt kaatje ๐บ Reacher Jane Maja1 punt
-
MEIPACT: MaryArt kaatje ๐บ Reacher Jane1 punt
-
Ik had zelf 2 vriendinnen met normale moeders/ouders, mijn jeugd was ook best traumatisch. Misschien dat ik nu via mijn kinderen een kans heb gekregen om het beter te doen. Maar ook ik maak fouten hoor. Maar vandaag was weer even oogsten, samen met dochter naar de cardioloog. En dan zijn de rollen even omgekeerd. Een beetje genant (voor mij), maar ook hartverwarmend. En ook zij vond de man "arm" naar hoe hij omgaat met mijn angsten. Dat begrijp ik mevrouw, en in dezelfde zin technisch verder met zijn uitleg. Niets gevond dus mijn dossier wordt daar voor nu gesloten. En wel weer een pil erbij als bloeddrukverlager, want al komt die te hoge bloeddruk misschien van de stress/angst het duurt al met al te lang en dat is niet best voor vaten. Dus nu maar wachten op de volgende tia/infarct? Gauw brood smeren en op t strand echt tot rust komen dan maar. Even weer mijn eigen (ideale) moeder worden.1 punt
-
Zeker gezellig @hub02 Dankje Etty, ik hoop voorlopig geen artsen meer nodig te hebben. Voor mijn longcovid raadpleeg ik in ieder geval geen artsen meer, die proberen me alleen maar aan te praten dat er van alles mis is met mijn lijf terwijl dat helemaal zo zeker niet is. Verder experimenteren ze op me met medicatie (angstremmers, anti-psychotica, anti-depressiva), die zouden allemaal helpen tegen de covidsymtomen en inmiddels zit ik dus vast aan oxazepam. In het begin haalde dat zeker de scherpe randjes van een paar hevige symptomen die ik had maar nu zit ik er aan vast. Ik probeerde laatst een mg minder per dag te nemen en ik kon niet geloven wat me overkwam, na een week was ik een emotioneel wrak in volslagen paniek. Dat gaat nog wat worden om daar weer vanaf te komen, nou ja, eerst maar eens stabiel gezond worden, dan zie ik wel verder. Volgens mij is mijn lichaam weer gezond maar heeft die covidinfectie mijn zenuwstelsel in de alarmstand gezet (en terecht, want het was heftig). Het probleem is nu dat mijn zenuwstelsel de weg terug naar de veilige modus nog niet kan vinden. Daar kan ik zelf bij helpen door mijn brein gerust te stellen, er moeten weer andere neuropaden van veiligheid aangelegd worden want de symptomen zorgen steeds voor angst en angst zet mijn zenuwstelsel nog meer op scherp en dat zorgt voor nog meer symptomen en dat creeert weer meer angst enz. enz. enz. Ik ben dus enthousiast bezig om een weg te vinden met mijn gedachtes en mijn angst en andere emoties die in de weg staan. Ik geloof dat daar de sleutel ligt en gelukkig is daar veel interessants over te vinden op internet.1 punt
-
Oef, de steen op je maag... Ik vind dat de moeilijkste dingen in het leven: weten dat je kind het zwaar heeft en het niet meer kunnen oplossen met een 'kusje erop' ...1 punt
-
Bij zoโn mooie titel moet ik wel meedoen ๐ MEIPACT: MaryArt kaatje ๐บ Reacher1 punt
-
Mijn liefste, mijn droogste, ja, mijn beste Mei.
MaryArt reageerde op Kaatjemama voor een discussie
MEIPACT: MaryArt kaatje ๐บ1 punt -
Kuch, kuch. Bij deze zijn we allen tesaam, om de heilige verbintenis te zien tussen de heer @Sanity en juffrouw @Spud. Neemt deze hongerige kater deze loopse zwerfpoes tot kattin? @Sanity: haal die vinger uit de kont, zo laat je een kat niet miauwen. Neemt deze loopse zwerfpoes deze hongerige kater tot kat? Dan gaan we nu over naar het wisselen van halsbandjes. @Sanity, @Spud: kunnen jullie even zorgen dat die katten al niet beginnen neuken op mijn altaar? Dan verbind ik hierbij jullie tot kattenpaar in de heilige geest van bedwelmende dranken. @Sanity: kun je hem nu wel even vasthouden zodat we kunnen overgaan tot het knippen der balletjes? Wees gezegend en voorspoed op jullie weg. @Spud: je kattin ligt bewusteloos in de kelk, raap jij haar even bij elkaar?1 punt
-
Ik merk dat ik steeds meer ga neigen naar een solide structuur in mijn leven. Chaos vind ik ook heel fijn, maar dat loopt vaak uit de hand. Woensdag is nu de vaste soep- en ijsdag in Huize Ezel. Ik ga zo soep maken van koolraap. Geen idee, maar dat moet nu van het seizoen. En zelfgemaakt ijs van vers gebrande hazelnoten.1 punt
-
0 punten
-
Vrouwen hebben meer kans op longcovid, volgens sommige onderzoeken zelfs 2x zoveel als mannen in mijn leeftijdsgroep. Stom.0 punten
